Sortowanie
Źródło opisu
Legimi
(8)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
E-booki
(10)
Autor
Kaim Marcin
(2)
Kluczewski Jerzy
(2)
Skórka Kacper
(2)
Aleksander Zieliński
(1)
Bożena Borowska
(1)
Błaszczyk Tomasz
(1)
Ireneusz Kołodziejczyk
(1)
Malwina Jarosz
(1)
Norbert Kwaśniak
(1)
Skórka Jakub
(1)
Skórka Jakób
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
10 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ

Senior pracuje z edytorem tekstu to trzecia z czterech książek wprowadzających w tajniki pracy na komputerze. Część trzecia skupia się wokół ogólnie pojętego pisania tekstów. Z myślą o seniorach w książce zastosowano większe czcionki.
Książka została dostosowana do czytelnika z różnym stopniem zaawansowania umiejętności związanych z edycją tekstów. Przedstawione zostały tutaj podstawowe pojęcia i nazwy związane z pracą podczas tworzenia jak i edycji tekstu za pomocą komputera. Dzięki książce każdy łatwo napisze tekst, ale przede wszystkim nada mu odpowiedni wygląd. Dostosuje do konkretnej tematyki, ubarwi ilustracjami i tabelami. Efekty swojej pracy bez kłopotu uda się przelać na papier za pomocą drukarki po odpowiednim poddaniu go korekcie językowej
Autorem książki jest Aleksander Zieliński, wybitnie uzdolniony uczeń Technikum Informatycznego wchodzącego w skład Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących MECHANIK w Tarnowskich Górach, który pracował pod ścisłą opieką swojego nauczyciela, Marka Smyczka.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Książka „Tworzenie gier dla początkujących” dedykowana jest wszystkim osobom chcącym wgłębić się w świat programowania gier 3D oraz zaznajomić się i wykorzystać możliwości środowiska Unity. Celem książki jest przekazanie początkującym twórcom wiedzy z zakresu: obsługi podstawowych funkcjonalności, pisania i implementacji skryptów, tworzenia obiektów fizycznych, animacji, teksturowania i optymalizacji. Książka adresowana jest również dla każdego, już nieco bardziej doświadczonego programisty, który szuka nowych, rozbudowanych narzędzi, pozwalających poszerzyć swoją dotychczas zdobytą wiedzę o coś zupełnie odmiennego i niezwykle kreatywnego. Dzięki tej książce: Stworzysz swój własny trójwymiarowy świat wraz z postacią głównego bohatera. Zapoznasz się z wieloma istotnymi pojęciami dotyczącymi fizyki w grach. Nauczysz się tworzyć proste animacje, dodawać muzykę i dźwięki, a następnie wszystko to łączyć z rozbudowanymi skryptami. Dowiesz się, czym jest Asset Store, w którym czeka na Ciebie niezliczona ilość możliwych do wykorzystania zasobów. Stworzysz prosty system walki, wskaźnik punktów życia i podążających za graczem przeciwników. Zbudujesz system zbierania punktów oraz ich zliczania • temat tworzenia prostych interfejsów oraz menu nie będzie dla Ciebie niczym obcym. Dowiesz się, jak wbrew teorii heliocentrycznej poruszyć słońce, tworząc zjawiskowy cykl dnia i nocy w swoim świecie gry. Zbudujesz od podstaw mechanizm zapisu stanu gry oraz jego późniejszego wczytania. Wyrobisz sobie (mam nadzieję) nawyk porządkowania utworzonych obiektów oraz ich intuicyjnego nazywania.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Senior pracuje z arkuszem kalkulacyjnym czwarta i ostatnia z książek wprowadzających w tajniki pracy na komputerze. Część czwarta skupia się wokół zagadnień związanych z obliczeniami z wykorzystaniem komputera. Z myślą o seniorach w książce zastosowano większe czcionki.
Książka napisana z myślą o czytelnikach z różnymi stopniami zaawansowania. Przedstawione zostały tutaj podstawowe pojęcia i nazwy związane z obliczeniami i ich wizualizacją za pośrednictwem wykresów. Po przeczytaniu książki będzie można zapomnieć o obliczeniach które wykonuje się na kalkulatorze z wykorzystaniem kartki. Teraz będzie można łatwo wykonać je na komputerze. Dzięki arkuszom do obliczeń można wracać, poprawiać i modyfikować formuły oraz funkcje, nie zaczynając obliczeń od początku. Każde działanie może być odpowiednio opisane i posiadać atrakcyjny wygląd.
Autorką książki jest Bożena Borowska, wybitnie uzdolniona uczennica Technikum Informatycznego wchodzącego w skład Śląskich Technicznych Zakładów Naukowych w Katowicach, która pracowała pod ścisłą opieką swojego nauczyciela, Marka Smyczka.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Książka, którą trzymasz w ręku jest ujęciem tematu marketingu od zupełnie nowej strony. To pierwsza tego typu publikacja w Polsce, gdzie aspekty marketingowe zostały opisane na żywym przykładzie gry komputerowej Mistaker. W treści przedstawiono jak dana kampania marketingowa może wpłynąć na sprzedaż gry oraz jej widoczność w sklepie Steam.

Kierowana jest do osób, które chcą posiąść wiedzę na temat tego jak promować swoją grę, przy niemalże zerowym budżecie. Dzięki tej książce zyskasz gotowe rozwiązania marketingowe, które można wcielić w życie i być pewnym, że zyskamy oczekiwane zasięgi wśród potencjalnych klientów.

Jako początkujący, nie będziesz skazany na szukanie po omacku i testowanie na własnej skórze różnych rozwiązań. Wszystko masz podane niemalże na tacy, wraz z efektami jakie to przyniosło i komentarzem dlaczego tak się stało, a nie inaczej. Ucz się na błędach – ale nie na swoich! Ta książka Ci to umożliwi.

Ireneusz Kołodziejczyk – Od wielu lat aktywnie zgłębia tajniki wiedzy game developingu i wszystkiego co oscyluje wokół niego. Jest członkom grup develoeprskich na Facebooku, dał się poznać jako autor czterech publikacji traktujących o świecie tworzenia gier.

Jako niezależny twórca, stworzył i wydał w roku 2020 grę platformową „Mistaker”. Udzielał się na blogu Marka Winiarskiego (mWin.p)l) i był prelegentem na Gamedev starter pack organizowanym w Łodzi. Wystąpił gościnnie w książce Patryka Polewiaka, „Tworzyć Gry”, jako osoba udzielająca rad na temat startowania w świat game devu. Ostatnio otwarł własne studio developerskie w którym jako producent ma całkowitą kontrolę nad tym jak będzie wyglądać każda następna gra.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Książka Bezpieczeństwo sieci komputerowych - Praktyczne przykłady i ćwiczenia w symulatorze Cisco Packet Tracer, kierowana jest do szerokiego grona osób chcących poszerzyć swoją wiedzę z zakresu bezpiecznego wykorzystania sieci komputerowych w codziennym życiu. Nauczyć się od podstaw projektować i wdrażać zasady bezpieczeństwa. Nie jest to jednak materiał uczący bezpiecznego korzystania z usług sieciowych od strony standardowego użytkownika Internetu. Pozycja ta, to również idealny podręcznik dopełniający wiedzę praktyczną podczas nauki w techniku informatycznym, technikum teleinformatycznym i Akademiach CISCO CCNA. To materiał uzupełniający, dzięki któremu w prosty sposób można poszerzyć i uzupełnić swoją wiedzę i przygotować się do uzyskania kwalifikacji potwierdzających kompetencje zawodowe. Książka zawiera materiał poświęcony klasyfikowaniu zagrożeń w sieciach, zasadom pozwalającym na unikanie cyber-ataków, założeniom polityki bezpieczeństwa, protokołom SSH, NTP, SYSLOG, RADIUS, TACACS+, GRE, IPsec, usługom AAA a także problemom związanym z prawem ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO (GDRP). Istotną zaletą książki są załączone gotowe rozwiązania w postaci plików PKT oraz PKA, zawierających prawidłowe rozwiązania przykładów i ćwiczeń. Wszystkie opisane pliki, są dostępne poprzez witrynę naszego wydawnictwa pod adresem http://security.itstart.pl Autorem tej książki jest Jerzy Kluczewski, długoletni instruktor Akademii CISCO CCNA, wykładowca akademicki a zarazem nauczyciel dyplomowany. Pan Jerzy, w swoim dorobku autorskim posiada już kilka publikacji książkowych na temat symulatora Packet Tracer. Jest osobą zaangażowaną w proces tłumaczenia materiałów edukacyjnych CCNA Routing & Switching na język polski. Swoje doświadczenie zdobywał podczas pracy w przemyśle, obecnie jest wykładowcą w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ

PRACOWNIA URZĄDZEŃ TECHNIKI KOMPUTEROWEJ DLA UCZNIÓW I STUDENTÓW – CZĘŚĆ 1 to zbiór przykładów i zadań opracowany pod kątem praktycznych zagadnień laboratoryjnych. Znajdziemy tu symulacje obwodów pomagających zrozumieć świat elektroniki analogowej i cyfrowej. Przedstawiono sposoby badań układów i parametrów podzespołów komputerowych jak i całych urządzeń. Napisanie idealnego zbioru ćwiczeń laboratoryjnych jest bardzo trudne. Dlatego autor nie zawarł wszystkich możliwych zagadnień związanych z zasadą działania komputera i jego budowy, ale zostawił sobie furtkę do kontynuowania tematyki, co ma zamiar przedstawić w kolejnych częściach książki.
Książka dedykowana jest uczniom, studentom i nauczycielom. Zawiera materiały pomocnicze dla przedmiotów związanych z urządzeniami techniki komputerowej. Może być wykorzystana w laboratoriach studenckich jak i na kursach branżowych IT Essentials dostępnych w Akademiach Cisco oraz kursach zawodowych KKZ. Zagadnienia omawiane w książce mogą być poruszane na przedmiotach o różnych nazwach jak i różnych formach (teoretyczny przedmiot zawodowy, praktyczny przedmiot zawodowy). Zakres tematyczny i jego podział na zawody i semestry dla poszczególnych szkół może być także różny, lecz generalnie jest on nauczany w zawodzie technik informatyk i technik teleinformatyk oraz technik programista.
Autorem książki jest Jerzy Kluczewski, długoletni instruktor Akademii CISCO CCNA. W swoim dorobku autorskim posiada już wiele publikacji książkowych i zbiory zadań o tematyce związanej z sieciami komputerowymi. Swoje doświadczenie zdobywał podczas pracy w przemyśle, obecnie jest wykładowcą w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Senior pracuje z Windows 10 to pierwsza z czterech książek wprowadzających w tajniki pracy na komputerze. Część pierwsza skupia się wokół obsługi systemu Windows 10 zainstalowanym na komputerze stacjonarnym lub przenośnym, a z myślą o osobach starszych zastosowano większą czcionkę.
Książka została przygotowana w taki sposób aby użytkownik z różnym stopniem zaawansowania odnalazł coś dla siebie. Przedstawione zostały podstawowe pojęcia, nazwy związane ze sprzętem, systemem Windows i oprogramowaniem użytkowym. Po przeczytaniu książki, każdy czytelnik powinien potrafić dostosować system do swojej wygody, poukładać ikony i kafelki aplikacji, dostosować pulpit i ekran do odpowiedniej skali. Bez problemu również każdy senior uporządkuje informacje zapisane w plikach w odpowiednich segregatorach cyfrowych, zwanych folderami. Kłopotu też nie powinno przysporzyć podłączenie komputera do telewizora, dołączenie drukarki, głośnika czy myszki bezprzewodowej.
Autorką książki jest Malwina Jarosz, wybitnie uzdolniona uczennica Technikum Informatycznego wchodzącego w skład: Śląskich Technicznych Zakładów Naukowych w Katowicach, która pracowała pod ścisłą opieką swojego nauczyciela, Marka Smyczka.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Senior pracuje w sieci to druga z czterech książek wprowadzających w tajniki pracy na komputerze. Część druga skupia się wokół pracy z wykorzystaniem sieci komputerowej i Internetu. Z myślą o seniorach w książce zastosowano większe czcionki.
Książka została przygotowana dla czytelnika z różnym stopniem zaawansowania. Przedstawione zostały podstawowe pojęcia i nazwy związane z przeglądaniem Internetu i wyszukiwaniu w nim informacji, komunikacji i korzystania z poczty elektronicznej. Po przeczytaniu książki każdy powinien bez problemu odnaleźć interesujące go informacje, przeczytać je i ewentualnie zachować ulubione treści do późniejszego wykorzystania. Kłopotu nie powinny też sprawiać wiadomości e-mail, a w szczególności ich załączniki.
Autorem książki jest Norbert Kwaśniak, wybitnie uzdolniony uczeń Technikum Informatycznego wchodzącego w skład Zespołu Szkół nr 1 w Piekarach Śląskich, który pracował pod ścisłą opieką swojego nauczyciela, Marka Smyczka.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Książka „Bezpieczeństwo w sieci – Jak skutecznie chronić się przed atakami” to poradnik, dzięki któremu każdy czytelnik, bez względu na stopień zaawansowania informatycznego, zrozumie podstawowe zasady bezpiecznej pracy na komputerze z systemem Windows 10 podłączonym do sieci z dostępem do Internetu. Czytelnik początkujący będzie miał szansę poznania wszystkich zagadnień, natomiast zaawansowany, będzie miał okazję przemyśleć sposób w jaki korzysta z komputera i sieci.
W książce zgromadziliśmy wyselekcjonowany zasób podstawowych pojęć związanych z komputerem, Internetem i bezpieczeństwem sieci. Przedstawiliśmy zagrożenia, oraz tajemniczego wroga sieciowego, bo zrozumienie jego postępowania to klucz do naszego bezpieczeństwa.
Omawiając zasady bezpiecznego korzystania z systemu Windows z dostępem do Internetu, staraliśmy się przedstawić jak zabezpieczyć nasze cyfrowe życie. Praca z przeglądarką internetową, korzystanie z chmury, bezpieczne zakupy czy ochrona dzieci, to kluczowe tematy jakimi się zajęliśmy.
Autorami książki są młodzi zapaleńcy i hobbyści informatyczni, utalentowani uczniowie Zespołu Szkół nr 1 w Piekarach Śląskich, a prywatnie bracia Jakub i Kacper Skórka. Postanowili przygotować poradnik, dzięki któremu każdy będzie mógł poczuć się bezpieczniej w sieci. Pracowali wraz ze swoim nauczycielem Marcinem Kaim, nauczycielem przedmiotów zawodowych, instruktorem w Akademii Cisco CCNA oraz wydawcą i autorem wielu książek z dziedziny informatyki.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Książka „Bezpieczny senior w Internecie” to poradnik, dedykowany nie tylko osobom starszym, ale również wszystkim czytelnikom bez względu na stopień zaawansowania informatycznego. Jest to kolejna pozycja po poprzednich tytułach naszego wydawnictwa: Smartfon, Laptop i Internet również dla seniora, które w podstawowy sposób przedstawiają podstawowe zasady bezpiecznej pracy przy użyciu sprzętu podłączonego do Internetu.

Czytelnik początkujący będzie miał szansę poznania wszystkich zagadnień związanych z bezpieczeństwem, natomiast zaawansowany, będzie miał okazję przemyśleć w jaki sposób do tej pory korzysta z komputera i sieci.

W książce zgromadziliśmy wyselekcjonowany zasób podstawowych pojęć związanych z komputerem, Internetem i bezpieczeństwem sieci. Przedstawiliśmy zagrożenia, oraz tajemniczego wroga sieciowego, bo zrozumienie jego postępowania to klucz do naszego bezpieczeństwa.

Omawiając zasady bezpiecznego korzystania z systemu Windows z dostępem do Internetu, staraliśmy się przedstawić w jaki sposób zabezpieczyć nasze cyfrowe życie. Praca z przeglądarką internetową, korzystanie z chmury, bezpieczne zakupy czy ochrona dzieci, to kluczowe tematy jakimi się zajęliśmy.

Autorami książki są młodzi zapaleńcy i hobbyści informatyczni, utalentowany uczeń i absolwent Zespołu Szkół nr 1 w Piekarach Śląskich, a prywatnie bracia Jakub i Kacper Skórka. Pracowali wraz ze swoim nauczycielem Marcinem Kaim, nauczycielem przedmiotów zawodowych, instruktorem w Akademii Cisco CCNA oraz wydawcą i autorem wielu książek z dziedziny informatyki.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej