Sadowska Katarzyna (pedagog)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Czytelnia Dzieci (Rynek 8)
(4)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1679)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(782)
Sadowska Katarzyna (pedagog)
(-)
Kowalska Dorota
(672)
Doyle Arthur Conan
(643)
Wallace Edgar
(585)
Konopnicka Maria
(540)
Kochanowski Jan
(505)
Cartland Barbara
(494)
Shakespeare William
(471)
Dickens Charles
(448)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(433)
Waidacher Toni
(423)
Verne Jules
(391)
Twain Mark
(365)
Poe Edgar Allan
(361)
May Karl
(345)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
London Jack
(298)
Leśmian Bolesław
(289)
Słowacki Juliusz
(288)
Boy-Żeleński Tadeusz
(287)
Dönges Günter
(286)
Sienkiewicz Henryk
(285)
Mahr Kurt
(284)
Darlton Clark
(280)
Kraszewski Józef Ignacy
(280)
Ewers H.G
(278)
Orzeszkowa Eliza
(277)
Krasicki Ignacy
(265)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Калинина Дарья
(257)
Mickiewicz Adam
(241)
Francis H.G
(240)
Montgomery Lucy Maud
(238)
Conrad Joseph
(236)
Austen Jane
(233)
May Karol
(232)
Vlcek Ernst
(231)
Barner G.F
(229)
Prus Bolesław
(229)
Autores Varios
(228)
Andersen Hans Christian
(225)
Chávez José Pérez
(222)
Roberts Nora (1950- )
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Balzac Honoré de
(217)
Stevenson Robert Louis
(217)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(216)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Kipling Rudyard
(212)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Goethe Johann Wolfgang von
(208)
Popławska Anna
(206)
Zarawska Patrycja
(205)
Howard Robert E
(204)
Goliński Zbigniew
(201)
Hałas Jacek "Stranger"
(201)
Bazán Emilia Pardo
(200)
Baczyński Krzysztof Kamil
(199)
Dug Katarzyna
(198)
Mark William
(195)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(195)
Czechowicz Józef
(189)
Steel Danielle (1947- )
(187)
Hoffmann Horst
(186)
Alcott Louisa May
(185)
Kneifel Hans
(183)
Włodarczyk Barbara
(183)
Brand Max
(178)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(178)
Wilde Oscar
(177)
Verne Juliusz
(173)
Кир Булычев
(171)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(170)
Александрова Наталья
(169)
Baudelaire Charles
(168)
Woolf Virginia
(165)
Kayser-Darius Nina
(164)
Jachowicz Stanisław
(163)
King Stephen
(162)
McMason Fred
(162)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(161)
Haensel Hubert
(159)
Колычев Владимир
(159)
Praca zbiorowa
(158)
Rawinis Marian Piotr
(158)
Головачёв Василий
(155)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(152)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Dzieci
(4)
Rodzice
(4)
Terapeuci zajęciowi
(4)
Temat
Czytanie
(4)
Dziecko autystyczne
(4)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(4)
Pomoce dydaktyczne
(4)
Specjalne potrzeby komunikacyjne
(4)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(4)
Ćwiczenia i zadania
(4)
Opowiadania i nowele
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Antoś na zielonej łące : czytanie uczestniczące dla dzieci z trudnościami w porozumiewaniu się / Aleksandra Łojewska, Katarzyna Sadowska. - Wydanie I. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2018. - Teka (broszura 8 stron ; książka 23, [1] strona ; [3] karty tablic luzem) : ilustracje (w tym kolorowe) ; 31 cm + 4 paski rzepowe.
(Czytaj i Rozmawiaj)
(Biblioteka AAC)
Niniejsza publikacja jest kontynuacją cyklu o przygodach Antosia (Antoś i słońce oraz Antoś i deszcz z publikacji W deszczu i w słońcu) z serii Czytaj i Rozmawiaj (Biblioteka AAC). Książka stanowi pomoc do nauki aktywnego czytania dla dzieci z trudnościami w porozumiewaniu się i nie tylko. Zawiera prostą historię z powtarzającym się refrenem, który budzi ciekawość dziecka i mobilizuje je do odkrywania kolejnej strony. Dołączone do książki symbole obrazkowe (PCS) umożliwiają dziecku z trudnościami w porozumiewaniu się branie czynnego udziału w czytaniu tekstu, zastępując słowa, których nie potrafi wypowiedzieć, a dzieciom z autyzmem, które potrzebują szczególnej wizualizacji, pozwalają dodatkowo lepiej zrozumieć czytany tekst. Książka jest doskonałym pretekstem do nauki podejmowania i prowadzenia dialogu, zadawania pytań, komentowania. Zachęca również do wspólnych zabaw wokół tekstu. [harmonia.edu.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Dzieci (Rynek 8)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37(076) [lok. Czytelnia dla Dzieci] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Miś i szal : czytanie uczestniczące dla dzieci z trudnościami w porozumiewaniu się / Katarzyna Sadowska ; [ilustracje Beata Żukowska]. - Wydanie I. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2019. - Teka (broszura 8, [1] strona ; książka 23, [1] strona ; [3] karty tablic luzem) : ilustracje (w tym kolorowe) ; 31 cm + 4 paski rzepowe.
(Czytaj i Rozmawiaj)
(Biblioteka AAC)
Miś i szal to kolejna (po W deszczu i w słońcu, Antosiu na zielonej łące oraz Piłkach) publikacja z serii Czytaj i Rozmawiaj (Biblioteka AAC). Książka stanowi pomoc do nauki aktywnego czytania dla dzieci z trudnościami w porozumiewaniu się i nie tylko. Zawiera prosty, rytmiczny, rymowany tekst z powtarzającymi się sekwencjami, który budzi ciekawość dziecka i mobilizuje je do odkrywania kolejnej strony. Dołączone do książki symbole obrazkowe (PCS) umożliwiają dziecku z trudnościami w porozumiewaniu się branie czynnego udziału w czytaniu tekstu, zastępując słowa, których nie potrafi wypowiedzieć, a dzieciom z autyzmem, które potrzebują szczególnej wizualizacji, pozwalają dodatkowo lepiej zrozumieć czytany tekst. Książka jest doskonałym pretekstem do nauki podejmowania i prowadzenia dialogu, zadawania pytań, komentowania. Zachęca również do wspólnych zabaw wokół tekstu. [harmonia.edu.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Dzieci (Rynek 8)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 [lok. Czytelnia dla Dzieci] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mycie rąk : czytanie uczestniczące dla dzieci z trudnościami w porozumiewaniu się / Katarzyna Sadowska, Aleksandra Łojewska. - Wydanie I. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2019. - Teka (broszura 8, [1] strona ; książka 15 stron ; [3] karty tablic luzem) : ilustracje (w tym kolorowe) ; 31 cm + 4 paski rzepowe.
(Czytaj i Rozmawiaj)
(Biblioteka AAC)
Mycie rąk to kolejna (po W deszczu i w słońcu, Antosiu na zielonej łące, Piłkach oraz Misiu i szalu) publikacja z serii Czytaj i Rozmawiaj (Biblioteka AAC). Książka stanowi pomoc do nauki aktywnego czytania dla dzieci z trudnościami w porozumiewaniu się i nie tylko. Zawiera prosty, rytmiczny, rymowany tekst z powtarzającymi się sekwencjami, który budzi ciekawość dziecka i mobilizuje je do odkrywania kolejnej strony. Dołączone do książki symbole obrazkowe (PCS) umożliwiają dziecku z trudnościami w porozumiewaniu się branie czynnego udziału w czytaniu tekstu, zastępując słowa, których nie potrafi wypowiedzieć, a dzieciom z autyzmem, które potrzebują szczególnej wizualizacji, pozwalają dodatkowo lepiej zrozumieć czytany tekst. Książka jest doskonałym pretekstem do nauki podejmowania i prowadzenia dialogu, zadawania pytań, komentowania. Zachęca również do wspólnych zabaw wokół tekstu. [harmonia.edu.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Dzieci (Rynek 8)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 [lok. Czytelnia dla Dzieci] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Piłki : czytanie uczestniczące dla dzieci z trudnościami w porozumiewaniu się / Katarzyna Sadowska, Aleksandra Łojewska. - Wydanie I. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2018. - Teka (broszura 11 stron ; książka 15 stron ; [5] karty tablic luzem) : ilustracje (w tym kolorowe) ; 31 cm + 6 pasków rzepowych.
(Czytaj i Rozmawiaj)
(Biblioteka AAC)
Piłki to kolejna (po W deszczu i w słońcu oraz Antosiu na zielonej łące) publikacja z serii Czytaj i Rozmawiaj (Biblioteka AAC). Książka stanowi pomoc do nauki aktywnego czytania dla dzieci z trudnościami w porozumiewaniu się i nie tylko. Zawiera prostą historię z powtarzającym się refrenem, który budzi ciekawość dziecka i mobilizuje je do odkrywania kolejnej strony. Dołączone do książki symbole obrazkowe (PCS) umożliwiają dziecku z trudnościami w porozumiewaniu się branie czynnego udziału w czytaniu tekstu, zastępując słowa, których nie potrafi wypowiedzieć, a dzieciom z autyzmem, które potrzebują szczególnej wizualizacji, pozwalają dodatkowo lepiej zrozumieć czytany tekst. Książka jest doskonałym pretekstem do nauki podejmowania i prowadzenia dialogu, zadawania pytań, komentowania. Zachęca również do wspólnych zabaw wokół tekstu. [harmonia.edu.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Dzieci (Rynek 8)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 [lok. Czytelnia dla Dzieci] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej