Dziecko autystyczne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wyp. Miejska (Rynek 8)
(2)
Autor
Hinz Magdalena
(1)
Malek Renata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Dzieci
(8541)
6-8 lat
(5969)
Młodzież
(3597)
9-13 lat
(3565)
0-5 lat
(3043)
Dziecko autystyczne
(2)
14-17 lat
(1321)
Dorośli
(501)
Szkoły podstawowe
(500)
Szkoły wyższe
(265)
18+
(212)
Szkoły średnie
(169)
Rodzice
(156)
Studenci
(113)
Nauczyciele
(53)
Licea
(39)
Prawnicy
(37)
Szkoły ponadgimnazjalne
(37)
Gimnazja
(36)
Klasa 2.
(24)
Klasa 3.
(24)
Szkoły ponadpodstawowe
(21)
Klasa 1.
(20)
Lekarze
(19)
Klasa 6.
(18)
Technikum
(18)
Klasa 7.
(16)
Klasa 8.
(16)
Klasa 4.
(15)
Menedżerowie
(15)
Pracownicy naukowi
(15)
Pedagodzy
(14)
Kobieta
(13)
Szkoły zawodowe
(13)
Nauczyciele języka polskiego
(12)
Sędziowie
(12)
Klasa 5.
(11)
Radcy prawni
(11)
Adwokaci
(10)
Inżynierowie
(10)
Przedszkola
(10)
Terapeuci zajęciowi
(10)
Psycholodzy
(9)
Psychoterapeuci
(9)
Uczniowie
(9)
Urzędnicy
(9)
Aplikanci
(8)
B1 poziom biegłości językowej
(8)
B2 poziom biegłości językowej
(8)
Literatura polska
(8)
Przedsiębiorcy
(8)
A1 poziom biegłości językowej
(7)
A2 (poziom biegłości językowej)
(7)
B1 (poziom biegłości językowej)
(7)
Dziewczęta
(7)
Klasa 8
(7)
Logopedzi
(7)
Terapeuci
(7)
A2 poziom biegłości językowej
(6)
Nauczyciele przedszkoli
(6)
Poziom podstawowy
(6)
Pracodawcy
(6)
Specjaliści ds. kadr
(6)
Weterynarze
(6)
A1 (poziom biegłości językowej)
(5)
Ekonomiści
(5)
Grupa wiekowa Młodzież
(5)
Klasa 7
(5)
Nauczanie początkowe
(5)
Pracownicy samorządowi
(5)
Uczniowie szkół średnich
(5)
Architekci
(4)
Grupa wiekowa
(4)
Grupa wiekowa 0-5 lat
(4)
Informatycy
(4)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(4)
Poziom średniozaawansowany
(4)
Pracownicy socjalni
(4)
Prokuratorzy
(4)
B2 (poziom biegłości językowej)
(3)
Chorzy na nowotwory
(3)
Finansiści
(3)
Fizjoterapeuci
(3)
Klasa 1
(3)
Klasa 5
(3)
Kobiety
(3)
Nauczyciele szkół podstawowych
(3)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(3)
Wychowawcy małych dzieci
(3)
0-5
(2)
Bankowcy
(2)
Bibliotekarze
(2)
Cukiernicy
(2)
Cukrzycy
(2)
Deweloperzy
(2)
Doradcy podatkowi
(2)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(2)
Elektrycy
(2)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(2)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(2)
Temat
Dziecko autystyczne
(2)
Edukacja ekologiczna
(2)
Nauczanie
(2)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej adnotacja: Program nauczania dla klas I-III w zespołach edukacyjno-terapeutycznych (uczniowie z autyzmem, uczniowie z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i sprzężonymi niepełnosprawnościami) zgodny z podstawą programową kształcenia ogólnego dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym w szkołach podstawowych i gimnazjach zawartą w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 sierpnia 2012 r. (Dz.U. z 2012 r. poz. 977).
Program edukacyjny jest jedną z części publikacji Ja i mój świat. Został przygotowany w oparciu o obowiązującą podstawę programową kształcenia ogólnego dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i sprzężonymi niepełnosprawnościami.
Cele i sposoby uczenia zawarte w programie wywodzą się z założeń metodycznych stosowanej analizy zachowania oraz metody ośrodków pracy. Przedstawiono w nim techniki nauczania, które można wykorzystać zarówno w pracy edukacyjnej, jak i nauce samodzielności i niezależności uczniów. Znajduje się tutaj również charakterystyka struktury zajęć z całym zespołem dzieci oraz opis sposobów jej wprowadzania i modyfikowania wraz z rozwojem kompetencji uczniów.
Zadaniem programu jest ułatwienie pełnego wykorzystania pakietu Ja i mój świat. [źródło opisu : nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.091.3 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik „Ja i mój świat” został przygotowany z myślą o uczniach ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i autyzmem, dla których korzystanie z podręczników dla szkół masowych jest zbyt trudne. Publikacja pozwala na systematyczne, zaplanowane wprowadzanie treści edukacyjnych związanych z poznawaniem środowiska społeczno-przyrodniczego. Przy opracowaniu książki uwzględniono potrzeby, możliwości i poziom rozwoju wszystkich uczniów. Odbiorcą jest dziecko, które nie musi posiadać umiejętności czytania.
Duże, realistyczne zdjęcia w książce mają być bodźcem dla ucznia do kształtowania pojęć z danego zakresu i do pracy z krótkim tekstem czytanym przez nauczyciela lub rodzica, wprowadzającym w tematykę. Czytanki są krótkie, proste, dostosowane do poziomu uwagi dziecka rozpoczynającego swoją edukację w placówce. Przygotowane polecenia i pytania do czytanek pomogą nauczycielowi oswoić dziecko z podręcznikiem szkolnym. [źródło opisu : nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.091.3(075) [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej