Hinz Magdalena
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(6)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Dostępność
dostępne
(5)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wyp. Miejska (Rynek 8)
(4)
Wyp. Dzieci (Rynek 8)
(1)
Czytelnia Gębice
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1663)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(782)
Hinz Magdalena
(-)
Kowalska Dorota
(672)
Doyle Arthur Conan
(644)
Wallace Edgar
(584)
Konopnicka Maria
(538)
Kochanowski Jan
(505)
Cartland Barbara
(492)
Shakespeare William
(471)
Dickens Charles
(446)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Verne Jules
(391)
Twain Mark
(365)
Poe Edgar Allan
(357)
May Karl
(345)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
London Jack
(299)
Leśmian Bolesław
(288)
Słowacki Juliusz
(288)
Boy-Żeleński Tadeusz
(287)
Dönges Günter
(286)
Mahr Kurt
(284)
Sienkiewicz Henryk
(284)
Darlton Clark
(280)
Kraszewski Józef Ignacy
(280)
Ewers H.G
(278)
Orzeszkowa Eliza
(277)
Krasicki Ignacy
(265)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Mickiewicz Adam
(241)
Francis H.G
(240)
Montgomery Lucy Maud
(238)
Conrad Joseph
(236)
Austen Jane
(233)
Vlcek Ernst
(231)
May Karol
(230)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(229)
Prus Bolesław
(229)
Andersen Hans Christian
(226)
Chávez José Pérez
(222)
Roberts Nora (1950- )
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Stevenson Robert Louis
(219)
Balzac Honoré de
(218)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(216)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Kipling Rudyard
(213)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Goethe Johann Wolfgang von
(207)
Zarawska Patrycja
(207)
Popławska Anna
(206)
Goliński Zbigniew
(201)
Hałas Jacek "Stranger"
(201)
Howard Robert E
(201)
Bazán Emilia Pardo
(200)
Baczyński Krzysztof Kamil
(199)
Dug Katarzyna
(198)
Mark William
(195)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(195)
Czechowicz Józef
(189)
Steel Danielle (1947- )
(187)
Hoffmann Horst
(186)
Alcott Louisa May
(185)
Kneifel Hans
(183)
Włodarczyk Barbara
(183)
Brand Max
(178)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(178)
Wilde Oscar
(175)
Калинина Дарья
(175)
Кир Булычев
(171)
Verne Juliusz
(170)
Baudelaire Charles
(167)
Kayser-Darius Nina
(164)
Woolf Virginia
(164)
Jachowicz Stanisław
(163)
McMason Fred
(162)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(161)
Александрова Наталья
(161)
King Stephen
(160)
Haensel Hubert
(159)
Praca zbiorowa
(158)
Rawinis Marian Piotr
(158)
Колычев Владимир
(158)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(156)
Головачёв Василий
(154)
Collins Wilkie
(152)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Dzieci
(4)
0-5 lat
(3)
6-8 lat
(2)
Dziecko autystyczne
(1)
Logopedzi
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Nauczyciele szkół podstawowych
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Czytanie
(1)
Czytanie sylabowe
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Język polski
(1)
Korekcja mowy
(1)
Logopedia
(1)
Nauczanie
(1)
Nauka czytania
(1)
Pisanie
(1)
Poznanie
(1)
Spostrzeganie
(1)
Zmysły
(1)
Gatunek
Ćwiczenia i zadania
(3)
Gry edukacyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Językoznawstwo
(1)
Psychologia
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Logopedyczne przygody z foką Florentyną to przedstawiony w bardzo interesującej formie materiał terapeutyczny opracowany z myślą o dzieciach, które mają trudności z prawidłową wymową głosek f, w, k, g. Bogato ilustrowana, kolorowa publikacja zachęci maluchów do regularnych ćwiczeń logopedycznych.
Foka Florentyna, która oprowadza po książce, motywuje i zawsze trzyma kciuki za dziecko, aby prawidłowo wykonało zadania. Materiał zawarty w publikacji został ułożony zgodnie z zasadą stopniowania trudności i według ściśle określonego schematu postępowania logopedycznego.
Książka może być pomocą dla osób, które na co dzień pracują z maluchami, czyli dla logopedów, nauczycieli wychowania przedszkolnego, a także rodziców i opiekunów. [źródło : opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 376-056.264(076) [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20881 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czytanki zdania i teksty : materiały do nauki czytania metodą sylabową / [opracowanie: Magdalena Hinz]. - [Wydanie I]. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2021. - 127 stron : ilustracje, fotografie kolorowe ; 30 cm.
Publikacja przeznaczona jest dla dzieci, które zaczynają czytać lub mają trudności z opanowaniem tej umiejętności. Za pomocą tej książki dziecko uczy się czytać metodą sylabową. Wszystkie wyrazy są zapisane dwoma kolorami czcionki, zgodnie z podziałem na sylaby. Prezentowana książka jest wzorowana na opracowaniu" Czytanki. Materiały do nauki czytania metodą sylabową". Przyjęto tu taką samą zasadę nauki jak w przytoczonej publikacji. Na każdej rozkładówce wprowadzona jest jedna litera, dwuznak lub trójznak. Na stronach parzystych zapisano zdania, a na stronach nieparzystych – krótkie teksty, w których starano się wykorzystać jak najwięcej wyrazów zawierających wprowadzaną literę. Dzięki temu dziecko może poznawać dany znak w praktyce. W drugiej części książki znajdują się krótkie opowiadania zawierające wszystkie litery polskiego alfabetu. W tych tekstach nie ma już dwukolorowego podziału na sylaby.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Dzieci (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373.3.046-021.64(02.053.4) [lok. Wypożyczalnia dla Dzieci] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej adnotacja: Program nauczania dla klas I-III w zespołach edukacyjno-terapeutycznych (uczniowie z autyzmem, uczniowie z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i sprzężonymi niepełnosprawnościami) zgodny z podstawą programową kształcenia ogólnego dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym w szkołach podstawowych i gimnazjach zawartą w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 sierpnia 2012 r. (Dz.U. z 2012 r. poz. 977).
Program edukacyjny jest jedną z części publikacji Ja i mój świat. Został przygotowany w oparciu o obowiązującą podstawę programową kształcenia ogólnego dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i sprzężonymi niepełnosprawnościami.
Cele i sposoby uczenia zawarte w programie wywodzą się z założeń metodycznych stosowanej analizy zachowania oraz metody ośrodków pracy. Przedstawiono w nim techniki nauczania, które można wykorzystać zarówno w pracy edukacyjnej, jak i nauce samodzielności i niezależności uczniów. Znajduje się tutaj również charakterystyka struktury zajęć z całym zespołem dzieci oraz opis sposobów jej wprowadzania i modyfikowania wraz z rozwojem kompetencji uczniów.
Zadaniem programu jest ułatwienie pełnego wykorzystania pakietu Ja i mój świat. [źródło opisu : nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.091.3 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21953 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poznaję świat zmysłami / [opracowanie Magdalena Hinz]. - Wydanie I. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2016. - Teka (7 stron, [20] kart tablic luzem) : ilustracje kolorowe ; 30 cm.
(Biblioteka SI)
Seria "Poznaję świat" to materiały pomagające dzieciom poznać i zrozumieć pewne zjawiska występujące w otaczającym nas świecie. W pierwszej części serii - "Poznaję świat zmysłami" - przedstawione zostały zmysły oraz odczuwane za ich pomocą wrażenia. Dziecko uczy się nazywać doznania zmysłowe oraz wzbogaca słownictwo, jednocześnie kształcąc integrację sensoryczną i bawiąc się kolorowymi kartami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Gębice
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 [lok. Czytelnia Gębice] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej