Języki programowania
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(7)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Audiobooki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Proza
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wyp. Miejska (Rynek 8)
(1)
Wyp. Dzieci (Rynek 8)
(5)
Filia Wylatowo
(1)
Autor
Cieślak Piotr
(1)
Deitel Harvey M. (1945- )
(1)
Deitel Paul J
(1)
Deutsch Stacia
(1)
Furmanek Waldemar (1945- )
(1)
Grażyński Andrzej
(1)
Hatter Clyde
(1)
Kulesza Radosław
(1)
Langa Sebastian
(1)
Leśniakiewicz Dawid
(1)
Lib Waldemar
(1)
Najman Marta
(1)
Pełka Piotr
(1)
Porzycki Jakub
(1)
Raczyło Paulina (1987- )
(1)
Rosłan Katarzyna
(1)
Walat Wojciech (1963- )
(1)
Łukasik Urszula
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
9-13 lat
(4)
Dzieci
(4)
6-8 lat
(3)
Młodzież
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Kobieta
(3209)
Miłość
(2139)
Rodzina
(2056)
Przyjaźń
(1958)
Tajemnica
(1722)
Języki programowania
(-)
Relacje międzyludzkie
(1523)
Śledztwo i dochodzenie
(1406)
Dziewczęta
(1311)
historia Polski
(1191)
Zabójstwo
(1163)
Rodzeństwo
(996)
II wojna światowa (1939-1945)
(975)
Zwierzęta
(933)
Chłopcy
(856)
Nastolatki
(841)
poezja
(814)
powieść obyczajowa dla młodzieży
(752)
opowiadanie dla dzieci
(729)
Małżeństwo
(704)
Wybory życiowe
(703)
Dzieci
(666)
Sekrety rodzinne
(664)
Relacja romantyczna
(661)
Uczucia
(648)
Życie codzienne
(634)
Policjanci
(629)
Trudne sytuacje życiowe
(628)
Magia
(609)
historia
(553)
powieść
(550)
geografia
(537)
Osoby zaginione
(524)
Podróże
(523)
Dziecko
(499)
Ludzie a zwierzęta
(497)
Uczniowie
(492)
Historia
(485)
literatura polska
(483)
Boże Narodzenie
(480)
Psy
(463)
Przestępczość zorganizowana
(461)
Matki i córki
(440)
Arystokracja
(433)
Uprowadzenie
(418)
Władcy
(406)
Zemsta
(404)
dramat
(391)
Poszukiwania zaginionych
(387)
Zakochanie
(385)
Wakacje
(378)
biografia
(369)
Koty
(367)
Dziennikarze
(347)
opowiadanie dla najmłodszych
(343)
Żydzi
(334)
Prywatni detektywi
(333)
Mężczyzna
(326)
Dziadkowie i wnuki
(324)
Język polski
(320)
Ojcowie i córki
(318)
Wychowanie w rodzinie
(315)
Seryjni zabójcy
(301)
Pisarze
(299)
Ludzie bogaci
(298)
Spisek
(298)
Dojrzewanie
(296)
Wychowanie
(294)
Nauczyciele
(282)
Pisarze polscy
(282)
Marzenia
(275)
Samotność
(268)
Wsie
(267)
historia literatury
(267)
Zdrada
(264)
Polacy za granicą
(262)
Polska
(260)
Lekarze
(258)
Wojna
(256)
Czarownice i czarownicy
(255)
Detektywi amatorzy
(255)
Młodzież
(248)
historia literatury polskiej
(242)
powieść przygodowa dla młodzieży
(242)
Nauczanie początkowe
(241)
język polski
(237)
Obyczaje i zwyczaje
(234)
Rozterki miłosne
(232)
powieść dla młodzieży
(232)
powieść obyczajowa dla dzieci
(230)
Nauczanie
(229)
Opieka nad zwierzętami
(227)
Pedagogika
(227)
Humor
(225)
Literatura polska
(223)
Kradzież
(221)
Pomaganie
(217)
Kłamstwo
(216)
Śmierć
(214)
Polityka
(211)
Władza
(211)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Gry komputerowe
(1)
Poradnik
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Słownik
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Deitel® Developer Series)
Programiści lubią Pythona. Ujmuje ich wyrazistość, zwięzłość i interaktywność kodu, a także bogata kolekcja narzędzi i bibliotek. Zalety te są uzupełniane przez rozwój innych technologii, zwiększającą się dostępność coraz szybszego sprzętu oraz rosnącą przepustowość internetu. Z kolei to wszystko wiąże się z powstawaniem niewyobrażalnych ilości danych, które trzeba magazynować i efektywnie przetwarzać. Większość innowacji w świecie informatyki koncentruje się wokół danych. A z tymi zadaniami można sobie poradzić dzięki imponującym możliwościom Pythona i jego bibliotek. Ta książka ułatwi naukę Pythona metodą analizy i eksperymentów. Zawiera ponad 500 przykładów faktycznie wykorzystywanego kodu - od krótkich bloków po kompletne studia przypadków. Pokazano, w jaki sposób można kodować w interpreterze IPython i notatnikach Jupytera. Znalazł się tu obszerny opis Pythona oraz jego instrukcji sterujących i funkcji, omówiono pracę na plikach, kwestie serializacji w notacji JSON i obsługę wyjątków. Zaprezentowano różne paradygmaty programowania: proceduralnego, w stylu funkcyjnym i zorientowanego obiektowo. Sporo miejsca poświęcono bibliotekom: standardowej bibliotece Pythona i bibliotekom data science do realizacji złożonych zadań przy minimalnym udziale kodowania. Nie zabrakło wprowadzenia do takich zagadnień data science jak sztuczna inteligencja, symulacje, animacje czy przygotowanie danych do analizy. W książce między innymi: przetwarzanie języka naturalnego IBM stosowanie bibliotek scikit-learn i Keras big data, Hadoop(R), Spark™, NoSQL i usługi chmurowe programowanie dla internetu rzeczy (IoT) biblioteki: standardowa, NumPy, Pandas, SciPy, NLTK, YexyBlob, Tweepy, Matplotlib i inne. [helion.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.438 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Kod przyjaźni / Stacia Deutsch ; czyta Paulina Raczyło ; [przełożyła Katarzyna Rosłan]. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal we współpracy z Biblioteka Akustyczna, copyright 2018. - 1 płyta audio CD (3 godziny : 8 minut) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
(Dziewczyny Kodują / Stacia Deutsch ; 1)
Tytuł oryginału : "Girls Who Code. The Friendship Code" 2017.
😉😊😋 Lucy nie może się doczekać zajęć w szkolnym klubie kodowania. Ma cel - chce się nauczyć programowania, żeby stworzyć aplikację, która usprawni życie chorego wujka. 😉😊😋 Gdy ktoś zacznie jej wysyłać zaszyfrowane wiadomości, będzie potrzebowała pomocy koleżanek z klubu. Wkrótce Lucy odkryje, że kodowanie, przyjaźń i dobra zabawa mają ze sobą wiele wspólnego... 😉😊😋 [źródło : opis z okładki] 😉😊😋
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Dzieci (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Po/3(086.7) [lok. Wypożyczalnia dla Dzieci] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Wylatowo
Brak informacji o dostępności: sygn. 004(438) [lok. Wypożyczalnia Wylatowo] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Dzieci (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.438 [lok. Wypożyczalnia dla Dzieci] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce nazwa: Giganci Programowania.
💻💽💿 Nudzą Cię już gry komputerowe i zwykłe przeglądanie internetu? Uważasz, że stać Cię na więcej? Masz ochotę zaskoczyć kolegów z klasy? A może po prostu... chcesz nauczyć się programować? Jeśli tak, to dobrze trafiłeś! Scratch to doskonałe narzędzie, dzięki któremu młodzi pasjonaci na całym świecie bez trudu poznają tajniki programowania komputerów od podstaw. Scratch ułatwia rozpoczęcie nauki i umożliwia szybkie tworzenie atrakcyjnych gier, animacji i aplikacji, będąc przy tym narzędziem zupełnie bezpłatnym. 💻💽💿 Jeśli chcesz dołączyć do społeczności użytkowników Scratcha, jesteś na dobrym tropie! Książka Młodzi giganci programowania. Scratch szybko i bezboleśnie wprowadzi Cię w niezwykły świat. Krok po kroku poznasz sposób tworzenia gier komputerowych i przeżyjesz przy tym wspaniałą przygodę! 💻💽💿 Ta publikacja sprawdzi się zarówno w przypadku młodych adeptów sztuki programowania, jak i nauczycieli zainteresowanych prowadzeniem zajęć z informatyki dla najmłodszych. Pierwsza część zawiera bardzo dokładny opis środowiska, a druga to doskonałe pomysły na rozbudowane gry komputerowe. 💻💽💿 [źródło opisu : nota wydawcy] 💻💽💿
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Dzieci (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.438 [lok. Wypożyczalnia dla Dzieci] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem / [tł. Marta Najman.] - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2015. - 159 s. : il. kolor. ; 23 x 17 cm.
Tyt. oryg.: "Super Scratch Programming Adventure! : Learn to Program By Making Cool Games" 2010
Jeżeli chcesz nauczyć się sztuki programowania i przy okazji zarazić swoje dziecko nową pasją, to trafiłeś na doskonałą książkę. Dzięki niej w jedno popołudnie uda wam się stworzyć grę komputerową, w którą sami będziecie mogli zagrać! *** Dzięki tej książce: poznasz środowisko Scratcha oraz zasady tworzenia programów dowiesz się, co to są zmienne, podprogramy, pętle i instrukcje warunkowe nauczysz się tworzyć algorytmy stworzysz niejedną grę Najlepszy wstęp do świata programowania! *** [źródło opisu : https://aleo.com/pl/produkt/928532-scratch.-komiksowa-przygoda-z-programowaniem *** DOSTĘP : 23.05.2016r.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Dzieci (Rynek 8)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 004.438 [lok. Wypożyczalnia dla Dzieci]
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Dzieci (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.438 [lok. Wypożyczalnia dla Dzieci] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej