Python (język programowania)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wyp. Miejska (Rynek 8)
(1)
Wyp. Dzieci (Rynek 8)
(4)
Filia Gębice
(1)
Autor
Cieślak Piotr
(1)
Deitel Harvey M. (1945- )
(1)
Deitel Paul J
(1)
Grażyński Andrzej
(1)
Horneman Jurie
(1)
Marston Mick
(1)
Matusiewicz Zofia
(1)
Scott Marc
(1)
Wołczyk Krzysztof
(1)
Łos Krzysztof (informatyk)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
9-13 lat
(4)
14-17 lat
(2)
6-8 lat
(2)
Dzieci
(2)
Młodzież
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(3210)
Miłość
(2138)
Rodzina
(2057)
Przyjaźń
(1957)
Tajemnica
(1722)
Python (język programowania)
(-)
Relacje międzyludzkie
(1524)
Śledztwo i dochodzenie
(1408)
Dziewczęta
(1311)
historia Polski
(1189)
Zabójstwo
(1163)
Rodzeństwo
(997)
II wojna światowa (1939-1945)
(979)
Zwierzęta
(933)
Chłopcy
(855)
Nastolatki
(841)
poezja
(814)
powieść obyczajowa dla młodzieży
(749)
opowiadanie dla dzieci
(727)
Małżeństwo
(706)
Wybory życiowe
(703)
Dzieci
(666)
Sekrety rodzinne
(664)
Relacja romantyczna
(661)
Uczucia
(649)
Życie codzienne
(635)
Policjanci
(629)
Trudne sytuacje życiowe
(628)
Magia
(609)
historia
(551)
powieść
(546)
geografia
(537)
Osoby zaginione
(524)
Podróże
(523)
Dziecko
(499)
Ludzie a zwierzęta
(497)
Uczniowie
(492)
Historia
(485)
literatura polska
(483)
Boże Narodzenie
(481)
Psy
(465)
Przestępczość zorganizowana
(462)
Matki i córki
(440)
Arystokracja
(433)
Uprowadzenie
(419)
Władcy
(408)
Zemsta
(404)
Poszukiwania zaginionych
(388)
dramat
(388)
Zakochanie
(385)
Wakacje
(378)
biografia
(369)
Koty
(367)
Dziennikarze
(347)
opowiadanie dla najmłodszych
(342)
Prywatni detektywi
(334)
Żydzi
(334)
Mężczyzna
(327)
Dziadkowie i wnuki
(324)
Język polski
(320)
Ojcowie i córki
(318)
Wychowanie w rodzinie
(315)
Seryjni zabójcy
(301)
Pisarze
(299)
Ludzie bogaci
(298)
Spisek
(298)
Dojrzewanie
(296)
Wychowanie
(294)
Pisarze polscy
(284)
Nauczyciele
(282)
Marzenia
(275)
Samotność
(268)
Wsie
(267)
historia literatury
(267)
Polacy za granicą
(264)
Zdrada
(264)
Polska
(260)
Lekarze
(258)
Wojna
(256)
Czarownice i czarownicy
(255)
Detektywi amatorzy
(255)
Młodzież
(248)
historia literatury polskiej
(242)
Nauczanie początkowe
(241)
powieść przygodowa dla młodzieży
(237)
język polski
(236)
Obyczaje i zwyczaje
(234)
Rozterki miłosne
(232)
powieść dla młodzieży
(230)
Nauczanie
(229)
Opieka nad zwierzętami
(228)
Pedagogika
(227)
powieść obyczajowa dla dzieci
(226)
Humor
(225)
Literatura polska
(223)
Kradzież
(222)
Pomaganie
(218)
Kłamstwo
(216)
Śmierć
(214)
Polityka
(211)
Władza
(211)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Poradnik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Edukacja i pedagogika
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Deitel® Developer Series)
Programiści lubią Pythona. Ujmuje ich wyrazistość, zwięzłość i interaktywność kodu, a także bogata kolekcja narzędzi i bibliotek. Zalety te są uzupełniane przez rozwój innych technologii, zwiększającą się dostępność coraz szybszego sprzętu oraz rosnącą przepustowość internetu. Z kolei to wszystko wiąże się z powstawaniem niewyobrażalnych ilości danych, które trzeba magazynować i efektywnie przetwarzać. Większość innowacji w świecie informatyki koncentruje się wokół danych. A z tymi zadaniami można sobie poradzić dzięki imponującym możliwościom Pythona i jego bibliotek. Ta książka ułatwi naukę Pythona metodą analizy i eksperymentów. Zawiera ponad 500 przykładów faktycznie wykorzystywanego kodu - od krótkich bloków po kompletne studia przypadków. Pokazano, w jaki sposób można kodować w interpreterze IPython i notatnikach Jupytera. Znalazł się tu obszerny opis Pythona oraz jego instrukcji sterujących i funkcji, omówiono pracę na plikach, kwestie serializacji w notacji JSON i obsługę wyjątków. Zaprezentowano różne paradygmaty programowania: proceduralnego, w stylu funkcyjnym i zorientowanego obiektowo. Sporo miejsca poświęcono bibliotekom: standardowej bibliotece Pythona i bibliotekom data science do realizacji złożonych zadań przy minimalnym udziale kodowania. Nie zabrakło wprowadzenia do takich zagadnień data science jak sztuczna inteligencja, symulacje, animacje czy przygotowanie danych do analizy. W książce między innymi: przetwarzanie języka naturalnego IBM stosowanie bibliotek scikit-learn i Keras big data, Hadoop(R), Spark™, NoSQL i usługi chmurowe programowanie dla internetu rzeczy (IoT) biblioteki: standardowa, NumPy, Pandas, SciPy, NLTK, YexyBlob, Tweepy, Matplotlib i inne. [helion.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.438 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Baw się kodem. 2, Twoja własna gra / [Jurie Horneman ; tłumaczenie Piotr Cieślak]. - Gliwice : Helion, copyright 2019. - 91, [4] strony : ilustracje kolorowe ; 23x20 cm.
W klubie CoderDojo młodzi ludzie rozwijają pasję programowania, spotykają się z podobnymi sobie zapaleńcami, aby uczyć się nowych rzeczy i wspólnie, pod opieką mentora, realizować niesamowite projekty. Kluby CoderDojo powstają w wielu miejscach na świecie, również w Polsce. Jeśli masz możliwość, koniecznie weź udział w zajęciach. Możesz też po prostu założyć i poprowadzić własne Dojo. Jako że będzie mniejsze niż CoderDojo, nazwij je Dojo Nano. W Dojo Nano można razem z przyjaciółmi robić wiele ciekawych rzeczy związanych z programowaniem i komputerami, na przykład napisać własną, najprawdziwszą grę! W poprzednim tomie Nanonauci, którzy założyli własne Dojo Nano, wymyślili i napisali stronę internetową. Teraz przyszedł czas na grę. Będzie to prosta gra działająca w przeglądarce internetowej. Do kodowania posłuży Ci świetny język JavaScript, którym posługują się najlepsi programiści! W książce znajdziesz dokładne wyjaśnienie, jak przygotować komputer do pracy, do czego służą poszczególne części kodu i w jaki sposób rozwiązywać problemy. Stworzysz specjalny świat i takie zjawiska jak grawitacja. Dowiesz się, jak rysować i animować postaci w grze: będą biegać, skakać i zderzać się z robotami. Oczywiście, zaprogramujesz również punktację i "utratę części zdrowia" po kolizji gracza z robotem. Szybko zauważysz, że grę można rozwijać i uzupełniać o nowe elementy - jeśli tylko tego zapragniesz!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Dzieci (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.438 [lok. Wypożyczalnia dla Dzieci] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Python dla nastolatków : projekty graficzne z Python Turtle / Krzysztof Łos. - Gliwice : Helion, copyright 2022. - 165 stron : ilustracje ; 24 cm.
Każdy może zostać programistą!
Czy wiesz, czym się zajmuje programista? To ktoś, kto, używając swojego umysłu i odpowiedniego języka programowania, rozwiązuje rozmaite problemy. Programista to taki współczesny superbohater. Przychodzi, siada do komputera, szybko przebiega palcami po klawiaturze i proszę ? działa. Oczywiście, to pewne uproszczenie, ale... Brzmi ciekawie? Słusznie. Bo praca programisty, kodera, developera jest ciekawa. I fajna. I daje dużo satysfakcji. A najlepsze jest to: podstaw programowania można się szybko nauczyć, po prostu się bawiąc. We własny, ulubiony sposób.
Choć Twoim przewodnikiem po świecie programowania w Pythonie będzie żółw, obiecujemy ? praca pójdzie Ci w mig. Na początek nauczysz się konfigurować środowisko pracy, czyli uruchomisz na komputerze wszystko, co przyda się Tobie i żółwiowi. Potem zapoznasz się z językiem Python, z jego zmiennymi, funkcjami i klasami. Następnie zajrzysz do biblioteki turtle i dowiesz się, jak sterować swoim żółwiem. Wreszcie najlepsze: algorytmy. Przekonasz się między innymi, jak za pomocą kodu języka Python i elementów biblioteki turtle wygenerować niesamowite figury geometryczne. [źródło : opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Dzieci (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.43(07) [lok. Wypożyczalnia dla Dzieci] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dlaczego właśnie Python? Pierwsza odpowiedź, jaka się nasuwa, jest dość oczywista: ponieważ Python to jeden z najprostszych do nauki języków programowania. Najkrótszy program zajmuje tylko JEDNĄ linijkę. Z małą pomocą nauczyciela i naszego praktycznego zeszytu ćwiczeń każdy młody adept sztuki programowania zdoła szybko opanować podstawy tego języka i zacząć w nim pisać swoje pierwsze programy. Druga odpowiedź wydaje się z pozoru zaprzeczać pierwszej. Bo choć Python jest prosty, to drzemią w nim wielkie możliwości. Korzystają z niego bowiem zarówno początkujący programiści, jak i biegli w swoim rzemiośle developerzy aplikacji mobilnych i desktopowych, prowadzi się w nim obliczenia związane ze sztuczną inteligencją, tworzy moduły dla operacji matematycznych, statystycznych oraz finansowych. Programiści Pythona należą do najlepiej opłacanych specjalistów na świecie!
Wygląda na to, że przygodę z programowaniem faktycznie warto zacząć od Pythona. Dzięki pracy z naszym praktycznym zeszytem: Poznasz software, w którym będziesz działać Opanujesz podstawowe terminy, których używają programiści Pythona Nauczysz się wykonywać rozmaite operacje w tym języku Zaczniesz kodować! [źródło opisu : nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Dzieci (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.438 [lok. Wypożyczalnia dla Dzieci] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "A beginner's guide to coding" 2016.
Na okładce: Baw się i ucz ze Scratchem i Pythonem.
☝☻✌ Marzysz o tworzeniu własnych gier komputerowych? Chcesz wydać polecenie swojemu komputerowi, by odparł atak latających robotów? Czas zacząć naukę programowania! ☝☻✌ Dowiedz się: jak stworzyć kosmiczną grę; jak zaprogramować złudzenie optyczne; jak wydawać polecenia gadającym duszkom. ☝☻✌ To proste wprowadzenie w świat kodowania pomoże ci poznać języki programowania: Scratch i Python. ☝☻✌ [źródło opisu: https://nk.com.pl/kodowanie-dla-dzieci/2511/ksiazka.html ☝☻✌ DOSTĘP: 23.07.2018r.] ☝☻✌
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Dzieci (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 [lok. Wypożyczalnia dla Dzieci] (1 egz.)
Filia Gębice
Brak informacji o dostępności: sygn. 004 [lok. Wypożyczalnia Gębice] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej