Sortowanie
Źródło opisu
Legimi
(489)
Katalog zbiorów
(47)
Forma i typ
E-booki
(346)
Audiobooki
(143)
Książki
(47)
Poradniki i przewodniki
(32)
Publikacje popularnonaukowe
(7)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(39)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wyp. Miejska (Rynek 8)
(45)
Wyp. Dzieci (Rynek 8)
(1)
Czytelnia Gębice
(1)
Autor
Fihel Marta
(54)
Komerski Grzegorz
(52)
Jemielniak Dariusz
(39)
Tracy Brian
(38)
Blanchard Ken
(21)
Jażyński Marcin
(12)
Tracy Brian (1944- )
(12)
Drummer Agnieszka
(9)
Maxwell John C
(9)
Lencioni Patrick
(8)
Polak Maciej
(8)
Montgomery Lucy Maud
(7)
Austen Jane
(6)
Cain Susan
(6)
Witkowska Magda
(6)
Budzyński Wojciech
(5)
Heath Chip
(5)
Kozak Robert
(5)
Sarnacka-Smith Anna
(5)
Święcki Adam
(5)
Dawson Roger
(4)
Ferriss Timothy
(4)
McKeown Greg
(4)
Orwell George
(4)
Roman Paul
(4)
Scott Kim
(4)
Szpringer Włodzimierz
(4)
Białopiotrowicz Grażyna
(3)
Brené Brown
(3)
Brian Tracy
(3)
Brown Brene
(3)
Crocker Pat
(3)
Doyle Arthur Conan
(3)
Fitzgerald Francis Scott
(3)
Gordon Jon
(3)
Heath Dan
(3)
Kawszyn Roman
(3)
Kieżun Witold
(3)
Kozyra Beata
(3)
Lipa Michał
(3)
Malcherek Monika
(3)
Ockwell-Smith Sarah
(3)
Orloff Judith
(3)
Pawłowska-Szawara Ewelina
(3)
Rodzik-Sambierska Izabella
(3)
Rostocki Marek
(3)
Rzychoń Tomasz
(3)
Sochal Agnieszka
(3)
Szaran Adam
(3)
Wikiera Artur
(3)
Żak Rafał
(3)
Aaker Jennifer
(2)
Alcott Louisa May
(2)
Andersen Hans Christian
(2)
Andrzejewski Mariusz
(2)
Anita Cleare
(2)
Arden Ron
(2)
Bagdonas Naomi
(2)
Barker Eric
(2)
Barrie James Mattew
(2)
Baum Lyman Frank
(2)
Blanchard Marjorie
(2)
Boehnke Richard
(2)
Burnett Frances Hodgson
(2)
Burrows Hal
(2)
Carew Donald
(2)
Carroll Lewis
(2)
Catmull Ed
(2)
Chandler M. Tamra
(2)
Chimkowska Angelika
(2)
Cohen June
(2)
Conley Randy
(2)
Conrad Joseph
(2)
Dickens Charles
(2)
Doroba Anita
(2)
Doron Eyal
(2)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(2)
Dudek Agnieszka
(2)
Dumas John Lee
(2)
Edington D.W
(2)
Edwards Jim
(2)
Elżbieta Żurek
(2)
Galloway Scott
(2)
Gerber Michael E
(2)
Goggins Aidan
(2)
Gomes Jean
(2)
Grant Adam
(2)
Grazier Peter
(2)
Grealish Laura Dowling
(2)
Guerra Maya Arenas
(2)
Hawn Goldie
(2)
Hoffman Reid
(2)
Holden Wendy
(2)
Hollis Rachel
(2)
Hoskins Rob
(2)
Hsieh Tony
(2)
Jedynak Tomasz
(2)
Johnson Spencer
(2)
Jones Phil M
(2)
Junger Alejandro
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(290)
2010 - 2019
(241)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(35)
1501-1600
(1)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(536)
Język
polski
(536)
Odbiorca
14-17 lat
(2)
Młodzież
(2)
18+
(1)
Dorośli
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Menedżerowie
(1)
Studenci
(1)
Uczniowie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(3)
Literatura angielska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Sukces
(5)
Marketing
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Rozwiązywanie konfliktów
(3)
Samorealizacja
(3)
Wychowanie w rodzinie
(3)
Zarządzanie
(3)
Desery
(2)
Koktajle
(2)
Motywacja
(2)
Odporność psychiczna
(2)
Organizacja pracy
(2)
Osobowość
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Zarządzanie czasem
(2)
Zdrowe odżywianie
(2)
Aktywność fizyczna
(1)
Autoprezentacja
(1)
Autopsychoterapia
(1)
Biurokracja
(1)
Biznes
(1)
Ciąża
(1)
Coaching
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Cyfrowe rodzicielstwo
(1)
Czas pracy
(1)
Dieta oczyszczająca
(1)
Dojrzewanie
(1)
Dynamika przedsiębiorstwa
(1)
Dyscyplina (socjologia)
(1)
Dziecko
(1)
Etyka
(1)
Finanse
(1)
Fitness
(1)
Geniusz (wybitne zdolności)
(1)
Giełda
(1)
Jakość życia
(1)
Jogurt
(1)
Kadry
(1)
Konflikt interpersonalny
(1)
Kreatywność
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mediacja (socjologia)
(1)
Menedżerowie
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Miłość
(1)
Negocjacje
(1)
Negocjacje biznesowe
(1)
Nowe technologie
(1)
Obiad
(1)
Odwaga
(1)
Opieka nad dziećmi
(1)
Optymizm
(1)
Osiągnięcia szkolne
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Pasty i dania z ryżem
(1)
Państwo prawne
(1)
Pewność siebie
(1)
Planowanie ciąży
(1)
Polityka
(1)
Poród
(1)
Posiłki na wynos
(1)
Praca
(1)
Praca zespołowa
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Prokrastynacja
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przetwory owocowo-warzywne
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia indywidualna
(1)
Psychoterapia
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój dziecka
(1)
Rozwój firmy
(1)
Rozwój osobowości
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Samokontrola
(1)
Sałatki owocowe i warzywne
(1)
Sen
(1)
Simons, Jim
(1)
Soki owocowe
(1)
Soki warzywne
(1)
Sosy
(1)
Sprzedawcy
(1)
Sprzedaż
(1)
Starzenie się
(1)
Strach
(1)
Stres
(1)
Surówki i sałatki
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Techniki relaksacyjne
(1)
Typologia psychologiczna
(1)
Uczenie maszynowe
(1)
Uczenie się
(1)
Wrażliwość
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1501-1600
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(29)
Książka kucharska
(3)
Opracowanie
(3)
Przepisy kulinarne
(3)
Biografia
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Traktat
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(15)
Psychologia
(11)
Kulinaria
(5)
Rozwój osobisty
(5)
Medycyna i zdrowie
(4)
Praca, kariera, pieniądze
(4)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
536 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [139]-142.
Jak, kiedy i z kim TO robić?
Oto przewodnik, który odpowiada na najbardziej palące pytania nastolatków i młodych dorosłych na temat randek, związków, świadomej zgody i seksu.
O seksie można mówić wiele: od anatomii przez komunikację aż po bezpieczeństwo. W tej książce dr Jennifer Lang przedstawia szczerą, opartą na licznych badaniach książkę o dojrzewaniu, miłości i seksie. Mylące koncepcje przemienia w rzeczowe i jasne wskazówki na temat tego, jak poznawać własne ciało, rozumieć pragnienia i wyznaczać granice. I, co najważniejsze, mówi o tym, dlaczego świadomie wyrażona zgoda to podstawowy warunek każdego kontaktu seksualnego, oraz że granice możemy ustalać według własnego uznania, niezależnie od presji środowiska.
Sex edukacja to między innymi: -> Informacje na temat seksualności. Co to jest seks i jakie doznania się z nim wiążą? Seksualne fakty i mity. -> Sugestie dotyczące związków i randek. Co najlepiej zrobić w kłopotliwych sytuacjach? -> Konkretne narzędzia do wyrażania i odbierania zgody. Kto może wyrazić zgodę i jakiego języka używa się w takich okolicznościach? -> Omówienie nadużyć i napaści seksualnych. Co to takiego? Jak chronić przed tym siebie i innych? Co robić, jeśli coś takiego spotka ciebie lub kogoś ci bliskiego?
Sex edukacja, napisana dla wszystkich nastolatków oraz obejmująca wszystkie tożsamości i orientacje seksualne, stanowi przewodnik po zdrowej ekspresji seksualnej, relacjach i wszystkim, co młodzi ludzie powinni wiedzieć o seksie. [źródło opisu : lubimyczytac.pl * DOSTĘP: 30.12.2020r.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 613.88/.89:37.016 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zdrowie, Rodzina)
Co każda matka wiedzieć powinna… Jillian Michaels znasz przede wszystkim jako wiodącą specjalistkę w dziedzinie fitnessu oraz uznaną ekspertkę w zakresie żywienia. Być może jednak nie wiesz, że jest również dumną matką dwojga dzieci. Korzystając z najnowszych odkryć w tej dziedzinie, wraz z zespołem wybitnych ekspertów napisała książkę Będę mamą!, która całkowicie odmieni twoje przekonania dotyczące ciąży, abyś mogła podejmować jak najlepsze decyzje dla siebie i swojego maleństwa. Informacje zawarte w tej książce pozwolą ci rozprawić się z zagrożeniami czyhającymi w twoim najbliższym otoczeniu, zrozumieć znaczenie wizyt kontrolnych, badań oraz procedur medycznych zalecanych przez twojego lekarza. Lektura niniejszej książki uzbroi cię również w wiedzę przydatną do łagodzenia wszelkich dolegliwości ciążowych od zgagi i opuchniętych stóp po poważniejsze problemy zdrowotne. Nauczysz się, jak optymalizować każdy aspekt rozwoju twojego dziecka, począwszy od dbania o jego IQ i zdolności poznawcze po przyszłą formę fizyczną, a nawet kształtowanie gustów kulinarnych! W książce Będę mamą! znajdziesz też szczegółowy plan posiłków wraz z przepisami na pyszne, odżywcze dania oraz specjalnie opracowany zestaw ćwiczeń na każdy trymestr ciąży, abyś po porodzie odzyskała siły i wypracowała doskonalszą niż kiedykolwiek sylwetkę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 618.2/.7 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zjedz tę żabę! : dla uczniów i studentów / Brian Tracy, Anna Leinberger ; przekład Marian J. Waszkiewicz. - [Warszawa] : MT Biznes ; Göteborg ; [Poznań] : Wamex, copyright 2022. - 168, [4] strony : tabele, wykres ; 22 cm.
Na okładce podtytuł: 22 metody, by niczego nie odkładać na później i osiągać świetne wyniki w nauce.
Nazwa pierwszego autora wyróżniona typograficznie. Pierwsze i trzecie miejsce wydania na podstawie stron internetowych wydawcy.
Książka, którą trzymasz w rękach, to adaptacja międzynarodowego bestsellera Briana Tracy'ego na temat zarządzania czasem, pt. Zjedz tę żabę! Jej głównym celem jest pomóc zestresowanym i przytłoczonym nadmiarem zajęć uczniom i studentom osiągnąć życiowy sukces. Bo młodzi ludzie podobnie jak dorośli mają problem z zarządzaniem swoim czasem. Liczne zadania w szkole czy na uczelni, korepetycje, praktyki i staże, obowiązki wobec rodziny, zajęcia pozalekcyjne, np. sportowe czy związane z hobby, powodują, że dzisiejsi uczniowie i studenci nieustannie walczą z czasem, by uporać się z lawiną obowiązków. Jak osiągać lepsze wyniki w nauce, sprawnie zarządzać zadaniami oraz zwalczyć skłonność do zwlekania?
Książka Zjedz tę żabę! pomogła ponad 2 milionom ludzi na całym świecie w lepszym organizowaniu i skróceniu czasu wykonywania swoich zadań. Ten światowy bestseller został teraz dostosowany do potrzeb uczniów i studentów. Brian Tracy przekazuje w nim wskazówki, narzędzia i techniki dotyczące organizacji czasu, wyznaczania zadań i wykonywania ich (nawet jeśli nie są one interesujące). Pokazuje, jak radzić sobie ze stresem i rozwijać umiejętności, które pozwolą młodym ludziom osiągnąć w życiu więcej, niż mogliby się spodziewać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.953:159.922.8 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorka bestsellerów, Pat Crocker, podpowiada, jak wyprodukować domowym sposobem aż 25 różnych rodzajów jogurtów i do czego można je potem wykorzystać w kuchni. Oprócz takich klasyków, jak jogurt czekoladowy, truskawkowy, kokosowy czy z owocami, znajdziesz tu również bardziej oryginalne propozycje, jak np. jogurt cytrynowy, o smaku francuskiej wanilii czy mokki. W książce czeka na ciebie także ponad 200 pomysłów na dania, w których wykorzystuje się zdrowotny potencjał jogurtu. Przepisy te nawiązują do tradycji kuchni włoskiej, greckiej, tureckiej czy bałtyckiej i wyróżniają się wysoką zawartością błonnika, witamin i dużą ilością składników mineralnych. [http://lubimyczytac.pl/].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 641.55/.56 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Soki i koktajle ze świeżych warzyw i owoców to prosta droga do zapewnienia sobie "codziennej ósemki", czyli pięciu porcji świeżych warzyw i trzech porcji owoców. Wystarczy jedna szklanka klarownego, świeżo wyciskanego soku dziennie, by doprowadzić do usprawnienia funkcjonowania układu odpornościowego, podniesienia poziomu energii, wzmocnienia kości, oczyszczenia skóry i obniżenia ryzyka wystąpienia chorób. Oprócz tego domowe soki i koktajle świetnie sycą, a jednocześnie nie zawierają wielu kalorii, dzięki czemu mogą być pomocne w walce ze zbędnymi kilogramami. W tej książce znajdziesz aż 350 receptur na domowe soki i koktajle, a także toniki, napoje oczyszczające i pobudzające trawienie, herbaty czy przeciery. Odkryjesz również smaczne i zdrowe zamienniki dla kawy czy herbaty oraz przepisy na orzeźwiające mrożone przekąski. Poza tym Wielka księga soków zawiera: informacje na temat siedmiu głównych układów naszego ciała i ich roli w zachowaniu zdrowia oraz na temat zmian, jakie można wprowadzić w diecie i stylu życia, aby usprawnić ich funkcjonowanie, szczegóły dotyczące 80 powszechnych problemów zdrowotnych, a także konkretne sposoby na ich łagodzenie za pomocą naturalnych produktów żywnościowych, informacje na temat właściwości leczniczych warzyw, owoców i ziół oraz rady dotyczące zakupów i przechowywania tych produktów. Wielka księga soków rozwiąże problemy zdrowotne twoje i twojej rodziny. Właściwie przygotowane soki warzywne i koktajle chronią przed infekcjami, wzmacniają nerwy, rozjaśniają umysł, oczyszczają organizm z toksyn, a także mają właściwości lecznicze. Jeśli więc zależy ci na przywróceniu dobrego funkcjonowania bądź utrzymaniu w jak najlepszej kondycji wszystkich układów twojego ciała, ta książka jest dla ciebie. [http://lubimyczytac.pl/].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 641.55/.56 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Światowe Bestsellery Biznesowe)
Książka Praktyka zarządzania to pierwsze spojrzenie na sztukę zarządzania oraz przedsiębiorstwo jako na całość. To pierwszy opis zarządzania jako oddzielnej funkcji i specyficznej pracy oraz roli menedżera jako przedmiotu odrębnej od innych odpowiedzialności. Pokazuje przedsiębiorstwo w trzech wymiarach: - po pierwsze jako „biznes”, czyli instytucję, która istnieje po to, by produkować wyniki ekonomiczne poza sobą samą, czyli na rynku i dla klienta; - po drugie jako „organizację”, opartą na składniku ludzkim i mającą charakter społeczny, taką, która zatrudnia pracowników, musi ich rozwijać, płacić im, tudzież organizować ich dla produktywności, a z tego tytułu wymaga rządzenia, ucieleśniając określone wartości i formując konieczne relacje między władzą a odpowiedzialnością; - po trzecie jako „instytucję społeczną”, osadzoną w społeczeństwie i w społeczności lokalnej, a więc znajdującą się pod wpływem interesu publicznego. [http://www.mtbiznes.pl/b2140-praktyka-zarzadzania-miekka.htm].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Z nosem w ekranie, Szklana pułapka czy szansa na rozwój twojego dziecka? - opis produktu: Współczesne dzieci często debiutują w mediach społecznościowych już z chwilą, gdy zostaną uchwycone na obrazie USG. Zaczynają stykać się z ekranami około czwartego miesiąca życia. To dobrze czy źle? Wspaniała szansa na podtrzymywanie relacji niezależnie od dzielącej ludzi odległości czy też pierwszy krok do stworzenia otumanionego pokolenia wgapionych w ekrany zombie? Wielu bez wahania uznało to za początek neurologicznej i emocjonalnej katastrofy, lecz - co zaskakujące - trudno natrafić na rzetelne badania na ten temat. W swojej książce "Z nosem w ekranie" Anya Kamenetz - ekspertka w dziedzinie edukacji oraz nowych technologii, ale również matka dwojga dzieci - prezentuje świeże i praktyczne spojrzenie na ten problem. Po przeprowadzeniu rozmów z setkami rodziców na temat stosowanych przez nich rozwiązań i wyznawanych poglądów oraz po przedarciu się przez gąszcz nierozstrzygających badań i rozdmuchanych obaw, proponuje proste rozwiązanie inspirowane znaną sentencją Michaela Pollana odnoszącą się do jedzenia: Ciesz się technologią. Z umiarem. Najlepiej w towarzystwie. Ta książka to jasne, poparte badaniami oraz obiektywne spojrzenie na kwestię znaną obecnie niemal każdemu rodzicowi. Stanowi odpowiedź na nurtującą dzisiejszych rodziców kwestię: jak znaleźć równowagę pomiędzy technologią a prawdziwym życiem. Zawarte w niej zwięzłe, lecz wymowne wskazówki stanowią podstawę, dzięki której rodzice będą mogli określić właściwą rolę technologii w życiu dzieci, ograniczyć własne obawy, a także znaleźć przestrzeń dla szczęśliwych, rodzinnych chwil zarówno z udziałem technologii, jak i bez niej. *** ANYA KAMENETZ - główna korespondentka stacji radiowej NPR ds. edukacji cyfrowej. Wcześniej współpracowała na stałe z magazynem "Fast Company". Jej artykuły pojawiały się w "New York Timesie", "Washington Post", "New York Magazine", "Slate" oraz "O, The Oprah Magazine", zdobyła wiele nagród za swoją pracę w dziedzinie edukacji, nowych technologii i innowacji. Jest autorką trzech książek na temat edukacji i technologii: Generation Debt, DIY U oraz The Test. Mieszka z rodziną na Brooklynie. [http://lubimyczytac.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.738.5 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sprzątnij toksyny, złe emocje i negatywną energię – zyskaj zdrowie i lepsze życie W przypadku każdej choroby, z jaką się borykamy, znacznie ważniejsze od objawów okazują się być przyczyny. Te z kolei często nieświadomie hodujemy w naszych organizmach i, nierzadko, umysłach. Doradca Gwyneth Paltrow w sprawach zdrowia i duchowości przedstawia skuteczne metody na oczyszczenie ciała, umysłu i duszy, zwiększenie poziomu energii oraz rozwinięcie własnego potencjału. Jego składający się z 12 kroków przewodnik pozwoli ci odzyskać swobodę myślenia i rozpoznać blokujące nas problemy emocjonalne. Książka "Ciało i umysł na detoksie" dr. Habiba Sadeghi powstała w oparciu o wysoko skuteczną, opracowaną przez niego metodę, która ponad dwadzieścia lat temu pomogła mu pokonać raka. Dzięki niej pomożesz swojemu umysłowi się oczyścić, a ciału wyzdrowieć. Odkryjesz przyczyny, przez które pojawiła się u ciebie choroba, który narząd objęła, jaką rolę odegrał w jej pojawieniu się twój stan świadomości oraz twoja indywidualna częstotliwość energetyczna, a wreszcie w jaki sposób możesz wspomóc swój organizm w jej pokonywaniu, stawiając czoło nierozwiązanym, a często także nieuświadomionym problemom emocjonalnym. Dr Sadeghi wskaże ci również, jak przekształcać trudności w szanse na odzyskanie zdrowia i witalności. [empik.com].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 615.851:615.74 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Odczuwasz świat intensywniej niż inni? Jesteś podatny na wpływ nastroju otaczających cię osób? Źle działają na ciebie hałas, chaos i nieprzewidywalność?
Jeśli czujesz, słyszysz i przeżywasz wszystko mocniej niż inni, to prawdopodobnie jesteś osobą wysoko wrażliwą. Twoja natura może być wielkim darem, ale może też czasami sprawiać wrażenie przekleństwa. Jak wykorzystać swoją wrażliwość, by czerpać z niej jak najwięcej, a jedocześnie nie dać się złapać w pułapki zastawione na ciebie przez świat?
W świecie wrażliwców * Zapewne często zdarzało ci się usłyszeć, żebyś po prostu przestał się martwić. Że musisz spróbować być trochę twardszy. Właśnie dlatego pokochanie siebie samego jako wrażliwca może okazać się trudnym zadaniem. W końcu tyle razy oczekiwano od nas zmiany. Tymczasem świat widziany przez wrażliwców jest piękniejszy, uważniejszy i pełen różnorodnych barw. Ilse Sand pokaże ci, jak wykorzystać twoją wrażliwość, by lepiej pracować, uczyć się i żyć. Być może przekona cię, że życie w swoim własnym tempie, świadome i bogate wewnętrznie, w zgodzie ze sobą, jest najlepszym, co może cię spotkać.
Emocje pod kontrolą * Duńska autorka, która sama jest osobą o wysokiej wrażliwości, przedstawia różne narzędzia do radzenia sobie z emocjami. Pokazuje, jak odwrócić swoją uwagę od tego, co jest kłopotliwe, a w zamian skupiać się na swoim potencjale i własnych zaletach. W określeniu poziomu wrażliwości pomoże ci specjalnie przygotowany test, który znajdziesz w środku.
Ta książka, łatwa i przyjemna w lekturze, może stać się prawdziwym objawieniem i pomocnym przyjacielem nie tylko dla wielu wrażliwców, lecz także dla osób, które są w relacji z wyjątkowo wrażliwymi osobami. [źródło opisu : nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.923 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.8 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Brak informacji o dostępności: sygn. 808.5 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
E-book
W koszyku

Z poczuciem humoru nie trzeba się urodzić!

Poczucia humoru można się nauczyć!

I naprawdę warto to zrobić!

Śmiech ma potężną moc. Niezliczone badania dowodzą, że osoby z radosnym usposobieniem o wiele łatwiej osiągają swoje życiowe cele niż ponuracy. Jeśli lubisz się śmiać, potrafisz rozbawić innych – masz nie tylko o wiele większe szanse na stworzenie udanego związku czy błyskotliwą karierę, ale też o wiele lepiej radzisz sobie zarówno z szarą codziennością, jak i z sytuacjami kryzysowymi.

Osoby z dużym poczuciem humoru czasami są jeszcze odbierane jako te, które narażają swój autorytet. Absolutnie niesłusznie. Warsztaty autorek tej książki, uczące bardziej swobodnego podejścia do codzienności, cieszą się olbrzymią popularnością wśród kadry zarządzającej. Umiejętność zażartowania w odpowiednim momencie to jedna z kluczowych kompetencji miękkich – równie istotna jak charyzma, kreatywność czy zdolności motywacyjne.

Autorki omawiają zagadnienie humoru od bardzo praktycznej strony. Zastanawiają się, dlaczego tak bardzo różne rzeczy nas śmieszą oraz jak szukać i wykorzystywać w codziennym życiu elementy komiczne. Podpowiadają, jak zażartować, żeby zrobić dobre pierwsze wrażenie, przekazać trudne informacje, ale też wycofać się z już popełnionego faux pas.

Humor to rzecz magiczna: przegania strach i zadęcie, a robi miejsce dla kreatywności i siły woli. Ta książka podpowiada, jak korzystać z magicznej siły dowcipu jako narzędzia przywództwa i walki o dobro. Stanowi niesamowitą mieszankę wiedzy teoretycznej, sugestii strategicznych i przymrużenia oka.

- Daniel H. Pink, bestsellerowy pisarz, autor książek Kiedy oraz Drive

Błyskotliwa, dowcipna i pomysłowa książka o tym, jak mądrze i z pomysłem posługiwać się dowcipem. Bynajmniej nie twierdzę tak tylko dlatego, że napisali w niej o mnie, że jestem błyskotliwa, dowcipna i pomysłowa. Kup ją!

- Sarah Cooper, komiczka i autorka książki 100 Tricks to Appear Smart in Meetings

Jeśli wydaje ci się, że w twojej firmie lepiej by się pracowało, gdyby wszyscy częściej się śmiali – sięgnij po tę książkę!

- Chip Heath, bestsellerowy pisarz, współautor książki Decydujące momenty

Dowcip to przejaw społecznej odwagi. Właściwie zastosowany ma moc przeobrażania rzeczywistości. Ta książka to zbiór narzędzi, których nam potrzeba, aby sprawnie posługiwać się dowcipem w każdych warunkach.

- Susan Cain, bestsellerowa pisarka, autorka książki Ciszej, proszę…

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Z poczuciem humoru nie trzeba się urodzić!

Poczucia humoru można się nauczyć!

I naprawdę warto to zrobić!

Śmiech ma potężną moc. Niezliczone badania dowodzą, że osoby z radosnym usposobieniem o wiele łatwiej osiągają swoje życiowe cele niż ponuracy. Jeśli lubisz się śmiać, potrafisz rozbawić innych – masz nie tylko o wiele większe szanse na stworzenie udanego związku czy błyskotliwą karierę, ale też o wiele lepiej radzisz sobie zarówno z szarą codziennością, jak i z sytuacjami kryzysowymi.

Osoby z dużym poczuciem humoru czasami są jeszcze odbierane jako te, które narażają swój autorytet. Absolutnie niesłusznie. Warsztaty autorek tej książki, uczące bardziej swobodnego podejścia do codzienności, cieszą się olbrzymią popularnością wśród kadry zarządzającej. Umiejętność zażartowania w odpowiednim momencie to jedna z kluczowych kompetencji miękkich – równie istotna jak charyzma, kreatywność czy zdolności motywacyjne.

Autorki omawiają zagadnienie humoru od bardzo praktycznej strony. Zastanawiają się, dlaczego tak bardzo różne rzeczy nas śmieszą oraz jak szukać i wykorzystywać w codziennym życiu elementy komiczne. Podpowiadają, jak zażartować, żeby zrobić dobre pierwsze wrażenie, przekazać trudne informacje, ale też wycofać się z już popełnionego faux pas

Humor to rzecz magiczna: przegania strach i zadęcie, a robi miejsce dla kreatywności i siły woli. Ta książka podpowiada, jak korzystać z magicznej siły dowcipu jako narzędzia przywództwa i walki o dobro. Stanowi niesamowitą mieszankę wiedzy teoretycznej, sugestii strategicznych i przymrużenia oka.

- Daniel H. Pink, bestsellerowy pisarz, autor książek Kiedy oraz Drive

Błyskotliwa, dowcipna i pomysłowa książka o tym, jak mądrze i z pomysłem posługiwać się dowcipem. Bynajmniej nie twierdzę tak tylko dlatego, że napisali w niej o mnie, że jestem błyskotliwa, dowcipna i pomysłowa. Kup ją!

- Sarah Cooper, komiczka i autorka książki 100 Tricks to Appear Smart in Meetings

Jeśli wydaje ci się, że w twojej firmie lepiej by się pracowało, gdyby wszyscy częściej się śmiali – sięgnij po tę książkę!

- Chip Heath, bestsellerowy pisarz, współautor książki Decydujące momenty

Dowcip to przejaw społecznej odwagi. Właściwie zastosowany ma moc przeobrażania rzeczywistości. Ta książka to zbiór narzędzi, których nam potrzeba, aby sprawnie posługiwać się dowcipem w każdych warunkach.

- Susan Cain, bestsellerowa pisarka, autorka książki Ciszej, proszę…

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Język niemiecki dla dzieci

Stary las, świadek wielu niesamowitych historii, dzieli się nimi z młodym czytelnikiem.

Świetlik, mały leśny duszek, gubi się w lesie. Zazwyczaj to on pomaga zbłąkanym. Czy jednak uda mu się samemu wydobyć z tarapatów? W mroku czyha wiele nieznanych stworzeń. Jak znaleźć przyjaciół i nie wpaść w pułapki wrogów?

Świetlik, ognik, duszek bagienny to postać z ludowych wierzeń słowiańskich, zamieszkująca lasy i bagna. Świecąc żółtym światłem, wskazywał dobrym ludziom drogę, a złych sprowadzał na manowce.

Historii Zagubionego Świetlika możesz posłuchać w trzech wersjach:

- nagranie w wersji dwujęzycznej,
- nagranie w wersji niemieckiej,
- nagranie w wersji polskiej.

***

Adam Święcki –ilustrator, scenarzysta i rysownik komiksowy. Tworzy dla dzieci: seria książek „Gdzie, jak, dlaczego?” o małym chłopcu z wielką wyobraźnią, „Trochę hałasu z głębi lasu” – komiksy dla najmłodszych. Publikuje też dla dorosłych: „Gaia”, „Przebudzone legendy” (cykl oparty na mało znanych polskich legendach i podaniach). Obecnie mieszka w Trójmieście, gdzie łowi w morzu nowe pomysły.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Buyer Persona / Revella Adele. - [miejsce nieznane] : MT Biznes : Legimi, 2021.
Forma i typ

Buyer Persona – a jeśli nie jest tym, co myślisz

Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie – choć obecnie robi to wiele osób – o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego.

Nie zgaduj – pytaj

W erze Big Data, kiedy uwaga marketerów nakierowana jest głównie na analizę logowań na www i kliknięć w social mediach czy na budowę ankiet online, z których próbują wyczytać tendencje zakupowe swoich klientów, Adele Ravella proponuje podejście jakościowe, które opiera się na przeprowadzaniu bezpośrednich wywiadów z obecnymi i potencjalnymi klientami. Na zadawaniu właściwych pytań, uważnym słuchaniu odpowiedzi oraz wyciąganiu wniosków z historii osób, które zdecydowały się na nasz produkt lub wręcz przeciwnie – miały zastrzeżenia co do współpracy z nami lub w ogóle zrezygnowały z transakcji. Ravella opracowała pięć takich obszarów (Rings of Buying Insight), w których należy zadawać klientom pytania, by uzyskać jak najwięcej informacji. Tak zbudowana Buyer Persona, oparta na autentycznych historiach autentycznych klientów, pozwala uchwycić rzeczywiste oczekiwania i poznać sposób myślenia, pragnienia i motywy, które skłaniają odbiorców do zakupu danego rozwiązania. A przede wszystkim pozwala uniknąć przykrych konsekwencji, jakie niesie ze sobą niesłuchanie swoich klientów.

Czego m.in. dowiesz się, czytając tę książkę?

  • jak prowadzić rozmowy, zbierać i analizować dane i na ich podstawie budować dokładne, trójwymiarowe profile prawdziwych klientów
  • jak rozróżniać potrzeby różnych grup klientów i na tej podstawie budować różne Buyer Persony, dzięki którym osiągniesz zakładane cele biznesowe
  • jak wykorzystać wiedzę zdobytą podczas konwersacji z klientami do zwiększenia skuteczności działań marketingowych i sprzedażowych
  • jak zbudować Buyer Persony bez kolosalnych nakładów pieniędzy, czasu i pracy
  • a przede wszystkim w jaki sposób „wejść w umysł” swojego klienta, aby móc tworzyć produkty, których on potrzebuje!

***

Jak zrozumieć zachowania i potrzeby klientów biznesowych? Po prostu ich słuchaj. Po przeczytaniu książki Adele Revelli dowiesz się, jak to zrobić i jak wykorzystać tę wiedzę w działaniach marketingowych. Buyer Persona to potężne narzędzie, które pozwoli ci poznać perspektywę klientów i prowadzić komunikację, jakiej oni oczekują.
Justyna Kosuniak, Katarzyna Matuszewska-Jagiełło
stosują w praktyce metodykę Buyer Persona Institute, JuKa – Jasny Przekaz

Z mojego doświadczenia wynika, że większość marketerów tak naprawdę nie wie, jak budować Buyer Persony dla swoich organizacji. To krytyczny komponent, którego w większości przedsiębiorstw brakuje lub który jest robiony całkowicie źle. Nie pozwól, by stało się tak także w twojej firmie. Kup tę książkę i już dziś zastosuj opisaną w niej strategię w swojej organizacji.
Joe Pulizzi, założyciel Content Marketing Institute oraz autor książki Epic Content Marketing

Dogłębne poznanie potrzeb klientów i zbudowanie Buyer Person odmieni twój biznes! Przedsiębiorstwa, które poświęcają czas na zrozumienie swoich klientów, unikają pułapki, jaką jest sprzedaż niewłaściwych produktów niewłaściwym ludziom w niewłaściwym czasie. Zrozumiesz, że służąc klientom pomocą i przekazując im istotne dla nich informacje — zamiast marketingowego slangu — możesz tylko zyskać. Klienci będą chcieli kupować od ciebie i dzielić się twoimi pomysłami z innymi. Szybciej przekonasz ludzi do przeprowadzenia transakcji, a w dodatku klienci będą skłonni zapłacić ci więcej.
David Meerman Scott, autor światowych bestsellerów Nowe zasady marketingu i PR oraz Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach

***

Adele Revella jest dyrektor generalną i założycielką Buyer Persona Institute, a także wiodącym na świecie autorytetem w zakresie budowy i wykorzystywania Buyer Person. Poprzez badania i warsztaty prowadzone przez jej Instytut metoda tworzenia Buyer Person stała się standardem dla tysięcy marketerów w setkach firm działających na całym świecie. Adele Revella jest niezwykle popularną mówczynią, konsultantką i blogerką. W trakcie swojej długiej kariery w marketingu poznała tę dziedzinę ze wszystkich stron: jako dyrektor, konsultantka, szkoleniowiec i przedsiębiorca.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń.

Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują doświadczenia. Co więcej, w najbliższych latach doświadczenia staną się fundamentem tworzenia wyjątkowej wartości rynkowej i głównym źródłem przewagi strategicznej. Jak to zrobić? Musisz zbudować potężną, ale wykonalną strategię i skutecznie wdrożyć ją w całej organizacji.

Aga Szóstek określa tę strategię jako umami, które jest piątą kategorią smaku (obok słodkiego, kwaśnego, słonego i gorzkiego) i nadaje potrawom wyjątkowy smak. W realiach biznesowych umami rozumiane jest jako doświadczenie, którego klienci nigdy nie mają dość i o którym sami z siebie opowiadają innym, jako czynnik, dzięki któremu nasza oferta przestaje być „w porządku”, a staje się czymś unikalnym i zapadającym w pamięć.

Strategia Umami w projektowaniu doświadczeń

Strategia Umami to podejście opracowane na bazie 20 lat doświadczenia zawodowego łączącego badania akademickie z praktyką biznesową. Jest syntezą UX z CX i z projektowaniem usług na poziomie strategicznym. Model zaproponowany przez autorkę to kolejny krok w ewolucji myślenia projektowego, który pozwala:

(a) dowiedzieć się, jakie historie opowiadają dziś twoi klienci;

(b) odkryć czynniki motywujące i zniechęcające, które kierują tymi historiami;

(c) zdefiniować idealne przyszłe doświadczenie, które chcesz dostarczyć;

(d) określić wykonalne środki, które zapewnią postęp w realizacji tej wizji; oraz

(e) ocenić ten postęp dzięki analizie przyszłych historii klientów.

Biznesowe aspekty budowania doświadczeń klientów

Pełna praktycznych historii, szeroko zakrojonej wiedzy, śmiałych przemyśleń i praktycznych porad, ta książka pomoże ci dostosować organizację do budowania wyjątkowej wartości rynkowej przez dostarczanie klientom niezapomnianych doświadczeń. Dzięki niej będzie ci łatwiej opracować i wdrożyć strategię prokliencką, dzięki której nadasz swojej organizacji nową energię, wyróżnisz się na rynku i zostaniesz pokochany przez swoich klientów, którzy będą chętnie opowiadać o tobie innym. Bo żeby zostać zauważonym, trzeba się wyróżnić.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Język angielski - poziom B1-B2

Lubisz czytać dobre powieści a jednocześnie chcesz doskonalić swój angielski? Mamy dla Ciebie idealne połączenie! Klasyka literatury światowej w wersji do nauki języka angielskiego.

Ameryka lat sześćdziesiątych XIX wieku. Rodzina Marchów od pokoleń mieszka w Orchard House. Ojciec walczący w wojnie secesyjnej pozostawia opiekę nad czterema córkami ich matce, Marmee. Marmee wyprzedzająca swoją epokę, wpaja córkom ideały wolności i poszukiwania własnej drogi w życiu. Stateczna Meg, żywiołowa Jo, nieśmiała, uzdolniona muzycznie Beth i przemądrzała Amy wszystkich zarażają swoim entuzjazmem. Ulega mu nawet Laurie, samotny chłopiec z sąsiedztwa i jego tajemniczy, bogaty dziadek. Wejdź do świata Małych Kobietek i pozwól im zostać Twoimi przyjaciółkami.

CZYTAJ – SŁUCHAJ - ĆWICZ

•CZYTAJ– dzięki oryginalnemu angielskiemu tekstowi powieści Little Women przyswajasz nowe słówka, uczysz się ich zastosowania w zdaniach i poszerzasz słownictwo. Wciągająca fabuła książki sprawi, że nie będziesz mógł się oderwać od lektury, co zapewni regularność nauki. Czytanie tekstów po angielsku to najlepsza metoda nauki angielskiego.

•SŁUCHAJ– pobierz bezpłatne nagranie oryginalnego tekstu Little Women dostępne na naszej stronie. Czytaj jednocześnie słuchając nagrania i utrwalaj wymowę. W każdej książce znajduje się specjalny kod, który umożliwia pobranie wersji audio(pliki mp3).

•ĆWICZ– do każdego rozdziału powieści przygotowane zostały specjalne dodatki i ćwiczenia:

- na marginesach stron znajdziesz minisłownik i objaśnienia trudniejszych wyrazów;

- w części O słowach poszerzysz słownictwo z danej dziedziny, a w części gramatycznej poznasz struktury i zagadnienia językowe;

- dzięki zamieszczonym na końcu rozdziału testom i różnorodnym ćwiczeniom sprawdzisz rozumienie przeczytanego tekstu;

- odpowiedzi do wszystkich zadań zamkniętych znajdziesz w kluczu na końcu książki.

POSZERZAJ SŁOWNICTWO – UTRWALAJ – UCZ SIĘ WYMOWY

Przekonaj się, że nauka języka obcego może być przyjemnością, której nie sposób się oprzeć.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Język angielski

Poziom B1-B2

Lubisz czytać dobre powieści a jednocześnie chcesz doskonalić swój angielski?

Mamy dla Ciebie idealne połączenie!

Klasyka literatury światowej w wersji do nauki języka angielskiego.

Ameryka lat sześćdziesiątych XIX wieku. Rodzina Marchów od pokoleń mieszka w Orchard House. Ojciec walczący w wojnie secesyjnej pozostawia opiekę nad czterema córkami ich matce, Marmee.

Marmee wyprzedzająca swoją epokę, wpaja córkom ideały wolności i poszukiwania własnej drogi w życiu.

Stateczna Meg, żywiołowa Jo, nieśmiała, uzdolniona muzycznie Beth i przemądrzała Amy wszystkich zarażają swoim entuzjazmem. Ulega mu nawet Laurie, samotny chłopiec z sąsiedztwa i jego tajemniczy, bogaty dziadek.

Przekonaj się, że nauka języka obcego może być przyjemnością, której nie sposób się oprzeć.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ

Oparty na badaniach praktyczny poradnik pokazujący, jak radzić sobie z trudnymi ludźmi w pracy

Amy Gallo identyfikuje osiem znanych typów trudnych współpracowników. Przedstawia strategie, dzięki którym w konstruktywny sposób poradzisz sobie z niepewnym szefem, pasywno-agresywnym współpracownikiem, wszystkowiedzącym czy stronniczym kolegą. Wymienia również zasady, dzięki którym będziesz mógł w konstruktywny sposób przeformułować swoje relacje w pracy – bez względu na to, z kim jesteś skonfliktowany. Postępowanie w zgodzie z zasadami nie zawsze jest łatwe, ale Gallo pozwoli ci docenić znaczenie kluczowych elementów dobrych relacji, takich jak zrozumienie czy wsparcie, dzięki którym wytrwasz w swoim postanowieniu – na własnych warunkach.

Relacje między ludźmi w pracy bywają niełatwe. Stres, jaki wywołują codzienne kontakty z trudnymi osobami, osłabia twoją kreatywność i wydajność, pogarsza zdolność do jasnego myślenia i podejmowania racjonalnych decyzji oraz sprawia, że przestajesz się angażować. Może także doprowadzić do tego, że zamiast spać, będziesz się zamartwiać, staniesz się wycofany lub zaczniesz reagować w sposób, którego później będziesz żałować.

W książce znajdziesz mnóstwo chwilami żenujących przykładów zachowań zaczerpniętych z biurowej rzeczywistości, a także wyniki najnowszych badań behawioralnych oraz praktyczne wskazówki do wykorzystania od razu. Z tym poradnikiem nauczysz się, jak radzić sobie z najtrudniejszymi relacjami w pracy i jednocześnie budować odporność w interakcjach międzyludzkich.

„Ta książka udowadnia, że dobra współpraca jest możliwa – nawet z tym palantem, którego najchętniej widzielibyśmy w innej firmie”.

—DANIEL GOLEMAN, autor bestsellerów Inteligencja emocjonalna i Inteligencja społeczna

„Wszyscy trafiamy do pracy z bagażem doświadczeń, który wpływa na nasz obraz samych siebie, na nasze zaufanie, komunikację i zarządzanie konfliktami. Książka Amy Gallo to zestaw konkretnych porad, jak poruszać się po mętnych wodach relacji międzyludzkich w życiu zawodowym”.

—ESTHER PEREL, psychoterapeutka, autorka bestsellerów „New York Timesa”; prowadzi podcasty pt. „Where Should We Begin?” oraz „How’s Work?”

„Przystępna, praktyczna książka o tym, jak radzić sobie z najtrudniejszymi współpracownikami oraz jak zmienić relacje z nimi w jedne z najcenniejszych w firmie”.

—ADAM GRANT, autor bestselleru „New York Timesa” pt. Leniwy umysł; prowadzi podcast TED „WorkLife”

W tej mądrej i opartej na gruntownych badaniach książce Amy Gallo prezentuje skuteczny i praktyczny model radzenia sobie z trudnymi współpracownikami. Bez względu na to, jaka jest twoja sytuacja, ta książka pomoże ci poprawić relacje w zespole”.

—DANIEL H. PINK, autor bestsellerów „New York Timesa” pt. Żałować czy nie żałować?, Kiedy i Drive

AMY GALLO jest redaktorką współpracującą z renomowanym czasopismem „Harvard Business Review” oraz autorką książki pt. HBR Guide to Dealing with Conflict i współprowadzącą podcast HBR o nazwie „Women at Work”. Jej artykuły ukazały się w dziesiątkach książek poświęconych inteligencji emocjonalnej, przekazywaniu i otrzymywaniu feedbacku, zarządzaniu czasem i przywództwu. Gallo, jako popularna prelegentka i facylitatorka, pomogła tysiącom liderów skuteczniej radzić sobie z konfliktami i zarządzać złożoną dynamiką miejsca pracy. Ukończyła Uniwersytet Yale, a tytuł magistra uzyskała na Uniwersytecie Browna.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Język angielski - Poziom B1

Lubisz czytać dobre powieści a jednocześnie chcesz doskonalić swój angielski? Mamy dla Ciebie idealne połączenie! Klasyka literatury światowej w wersji do nauki języka angielskiego.

W książce znajdują się następujące baśnie: Choinka, Królowa śniegu, Dziewczynka z zapałkami, Nowe szaty cesarza, Księżniczka na ziarnku grochu, Dzielny ołowiany żołnierz, Krzesiwo, Słowik.

CZYTAJ – SŁUCHAJ - ĆWICZ

•CZYTAJ– dzięki oryginalnemu angielskiemu tekstowi powieści Fairy Tales przyswajasz nowe słówka, uczysz się ich zastosowania w zdaniach i poszerzasz słownictwo. Wciągająca fabuła książki sprawi, że nie będziesz mógł się oderwać od lektury, co zapewni regularność nauki.Czytanie tekstów po angielsku to najlepsza metoda nauki angielskiego.

•SŁUCHAJ– pobierz bezpłatne nagranie oryginalnego tekstu Fairy Tales dostępne na naszej stronie. Czytaj jednocześnie słuchając nagrania i utrwalaj wymowę. W każdej książce znajduje się specjalny kod, który umożliwia pobranie wersji audio (pliki mp3).

•ĆWICZ– do każdego rozdziału powieści przygotowane zostały specjalne dodatki i ćwiczenia:

- na marginesach stron znajdziesz minisłownik i objaśnienia trudniejszych wyrazów;

- w części O słowach poszerzysz słownictwo z danej dziedziny, a w części gramatycznej poznasz struktury i zagadnienia językowe;

- dzięki zamieszczonym na końcu rozdziału testom i różnorodnym ćwiczeniom sprawdzisz rozumienie przeczytanego tekstu;

- odpowiedzi do wszystkich zadań zamkniętych znajdziesz w kluczu na końcu książki.

POSZERZAJ SŁOWNICTWO – UTRWALAJ – UCZ SIĘ WYMOWY

Przekonaj się, że nauka języka obcego może być przyjemnością, której nie sposób się oprzeć. Poczuj świąteczny klimat dzięki opowieściom wybranym spośród wielu pięknych baśni znanych już od pokoleń na całym świecie. Przypomnij sobie historię Choinki, która tak bardzo pragnęła jedynie urosnąć, że nie potrafiła cieszyć się chwilą obecną. Wsiądź do sań Królowej śniegu razem z Gerdą i Kajem albo obejrzyj Nowe szaty cesarza. Przypomnij sobie smutny wieczór wigilijny Dziewczynki z zapałkami i zabawną Księżniczkę na ziarnku grochu. Mimo że oryginały baśni ukazały się po duńsku, uznaliśmy, że warto zaproponować je w wersji angielskiej: zarówno sposób narracji, jak i słownictwo oraz struktura zdań nadają się idealnie do nauczania.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej