Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(108)
Forma i typ
Książki
(108)
Publikacje naukowe
(43)
Publikacje popularnonaukowe
(31)
Publikacje fachowe
(29)
Poradniki i przewodniki
(27)
Publikacje dydaktyczne
(21)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(1)
Dostępność
dostępne
(81)
wypożyczone
(22)
nieokreślona
(10)
Placówka
Wyp. Miejska (Rynek 8)
(105)
Filia Gębice
(4)
Czytelnia Miejska (Rynek 8)
(1)
Czytelnia Gębice
(3)
Autor
Tracy Brian (1944- )
(6)
Kall Jacek (1962- )
(3)
Cummings Larry L
(2)
Espinoza Chip (1962- )
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Guzowska Małgorzata
(2)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Michalski Eugeniusz
(2)
Mruk Henryk (1948- )
(2)
Samson-Banasik Aleksandra
(2)
Scott William Edgar (1929- )
(2)
Adamczyk Wacław
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Becht Adam
(1)
Bednarkiewicz Małgorzata
(1)
Białek Maja (1983- )
(1)
Bieniok Henryk (1940- )
(1)
Bień Witold (1927- )
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Brown Stanley H
(1)
Brzosko Anna
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Covey Stephen R. (1932-2012)
(1)
Czerw Agnieszka
(1)
Czuba Michał
(1)
Davenport Thomas H. (1954- )
(1)
Dereziński Paweł
(1)
Doroba Anita
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Dębski Damian
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Elmore Bartow J
(1)
Fielding Paul J
(1)
Finch Brian
(1)
Fox Jason (1986- )
(1)
Freeman R. Edward (1951- )
(1)
Galińska Barbara (organizacja i zarządzanie)
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Girard Joe
(1)
Gomola Aleksander (1963- )
(1)
Gołębiowski Janusz W. (1928- )
(1)
Grabowska Sandra
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Grzybek Robert
(1)
Górska Grażyna
(1)
Gąsior Marcin
(1)
Hamel Gary (1954- )
(1)
Hensel Witold M. (1976- )
(1)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(1)
Jabłoński Artur (1987- )
(1)
Jagodziński Wojciech
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Janiszewski Sławomir
(1)
Jankowiak Agata
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kacprzak-Choińska Agnieszka
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kamieński Janusz
(1)
Kamiński Jacek
(1)
Kapusta Mariusz
(1)
Karel Andrzej
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939-)
(1)
Kiyosaki Robert T. (1947- )
(1)
Knosala Ryszard (1949- )
(1)
Kowalczuk Rajmund
(1)
Kowalewski Karol
(1)
Kowalik Helena
(1)
Kozielski Robert (1968- )
(1)
Kozłowski Waldemar
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Kramarz Marzena
(1)
Krawczyk-Bryłka Beata
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Krawiec Stella
(1)
Krawiec Szymon
(1)
Król Lech C
(1)
Królikowska Sylwia
(1)
Kubicki Paweł (tłumacz)
(1)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(1)
Lencioni Patrick (1965- )
(1)
Lipa Michał
(1)
Lopp Michael
(1)
Lubrańska Anna
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Lunde Niels (1962- )
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Maciąg Klaudyna
(1)
Maclachlan Colin (1974-)
(1)
Marek-Kołodziej Katarzyna
(1)
Matwiejczuk Rafał (1973- )
(1)
Mayer Robert (1939- )
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurek Grzegorz (marketing)
(1)
Małkuch-Świtalska Justyna
(1)
Middleton Anthony (1981- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(46)
2010 - 2019
(48)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(88)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(108)
Język
polski
(108)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(18)
Menedżerowie
(12)
Przedsiębiorcy
(4)
Pracodawcy
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Studenci
(2)
Architekci
(1)
Copywriterzy
(1)
Deweloperzy
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Ekonomiści
(1)
Finansiści
(1)
Handlowcy
(1)
Hotelarze
(1)
Menedżerowie produkcji
(1)
Policjanci
(1)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(1)
Pracownicy
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkoły średnie
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(18)
Literatura amerykańska
(2)
Temat
Zarządzanie
(24)
Marketing
(15)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(15)
Przedsiębiorstwo
(14)
Innowacje
(9)
Sukces
(6)
Badania marketingowe
(5)
Kultura organizacyjna
(5)
Organizacja
(5)
Zarządzanie projektami
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Logistyka
(4)
Marketing cyfrowy
(4)
Motywacja pracy
(4)
Przywództwo
(4)
Rozwój zrównoważony
(4)
Techniki sprzedaży
(4)
Usługi
(4)
Coaching
(3)
Hotelarstwo
(3)
Konkurencyjność
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Motywacja
(3)
Negocjacje
(3)
Planowanie
(3)
Pokolenie Y
(3)
Praca zespołowa
(3)
Przedsiębiorstwo usługowe
(3)
Psychologia pracy
(3)
Reklama
(3)
Rynek pracy
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Sztuczna inteligencja
(3)
Współdziałanie
(3)
Zaangażowanie pracowników
(3)
Biznesplan
(2)
Copywriting internetowy
(2)
Decyzje
(2)
Dyskryminacja
(2)
Ekonomia
(2)
Globalizacja
(2)
Handel
(2)
Jakość produktu
(2)
Kadry
(2)
Kierownicy projektów
(2)
Media społecznościowe
(2)
Motywowanie pracowników
(2)
Organizacja pracy
(2)
Osobowość
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Produkcja
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Psychologia biznesu
(2)
Public relations
(2)
Reklama internetowa
(2)
Rozwiązywanie konfliktów
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Satysfakcja zawodowa
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Sprzedaż
(2)
Towary
(2)
Wypalenie zawodowe
(2)
Zarządzanie finansami
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie zmianą
(2)
Adaptacja zawodowa
(1)
Akwizycja
(1)
Analiza danych
(1)
Analiza finansowa
(1)
Animacja kultury
(1)
Anomia pracownicza
(1)
Baby boomers
(1)
Badania naukowe
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Biurokracja
(1)
Biznes
(1)
Budżet
(1)
Budżetowanie
(1)
Business Intelligence
(1)
Błędy poznawcze (psychologia)
(1)
Ceny
(1)
Coca-Cola Company
(1)
Content marketing
(1)
Copywriting
(1)
Cykl życia produktu
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Digitalizacja
(1)
Dokumentacja
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Dynamika przedsiębiorstwa
(1)
E-mail marketing
(1)
EMAS (system zarządzania)
(1)
ERP (system informatyczny)
(1)
Edukacja ekonomiczna
(1)
Ekonomia behawioralna
(1)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(1)
Temat: czas
2001-
(19)
1901-2000
(7)
1989-2000
(6)
1945-1989
(5)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(11)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Dania
(1)
Europa
(1)
Korea Południowa
(1)
Małopolska
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Opracowanie
(40)
Poradnik
(33)
Podręcznik
(21)
Monografia
(8)
Materiały pomocnicze
(5)
Raport z badań
(4)
Praca zbiorowa
(2)
Antologia
(1)
Encyklopedia
(1)
Muzyka religijna
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Przysłowia
(1)
Reportaż
(1)
Rozporządzenie
(1)
Ustawa
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół średnich
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(2597)
Medycyna i zdrowie
(927)
Kultura i sztuka
(871)
Socjologia i społeczeństwo
(862)
Podróże i turystyka
(824)
Zarządzanie i marketing
(108)
Edukacja i pedagogika
(731)
Literaturoznawstwo
(718)
Psychologia
(678)
Biologia
(580)
Religia i duchowość
(509)
Hobby i czas wolny
(508)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(345)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(344)
Kulinaria
(321)
Geografia i nauki o Ziemi
(320)
Etnologia i antropologia kulturowa
(257)
Dom i ogród
(248)
Kultura fizyczna i sport
(248)
Rolnictwo i leśnictwo
(241)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(225)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(218)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(212)
Styl życia, moda i uroda
(185)
Rozwój osobisty
(184)
Językoznawstwo
(171)
Ochrona środowiska
(157)
Architektura i budownictwo
(144)
Fizyka i astronomia
(139)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(134)
Inżynieria i technika
(119)
Filozofia i etyka
(103)
Informatyka i technologie informacyjne
(76)
Chemia
(75)
Nauka i badania
(65)
Media i komunikacja społeczna
(61)
Praca, kariera, pieniądze
(58)
Transport i logistyka
(58)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(46)
Archeologia
(41)
Matematyka
(32)
Socjografia
(15)
Medycyna
(8)
Varia
(5)
Architektura
(1)
Biografia
(1)
Fizyka
(1)
Fizyka i astonomia
(1)
Małżeństwo
(1)
Muzyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwosci
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
108 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ekologia wyrobów : jakość, cykl życia, projektowanie / Wacław Adamczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. - 240, [1] strona : rysunki, tabele, wykresy ; 21 cm.
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych (towaroznawstwo, zarządzanie, marketing, inzynieria i zarządzanie produkcją) oraz praktyków zajmujących się zarządzaniem środowiskiem, organizacją prosukcji, marketingiem i dystrybują wyrobów.
W książce zawarto problematykę ekologicznych aspektów jakości wyrobów i ich oddziaływania na środowisko. Przedstawiono wpływ zarządzania środowiskiem na procesy sfery produkcyjnej i poprodukcyjnej oraz zwrócono uwagę na znaczenie bilansów ekologicznych w kształtowaniu i kontroli ekologicznych cech jakości wyrobów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Brak informacji o dostępności: sygn. 502.17 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Czytelnia Gębice
Brak informacji o dostępności: sygn. 504 [lok. Czytelnia Gębice] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia Gębice
Brak informacji o dostępności: sygn. 658 [lok. Wypożyczalnia Gębice] (1 egz.)
Czytelnia Miejska (Rynek 8)
Brak informacji o dostępności: sygn. 005(03) [lok. Czytelnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-84 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Filia Gębice
Brak informacji o dostępności: sygn. 82-84 [lok. Wypożyczalnia Gębice] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa / Witold Bień. - Wydanie 9. - Warszawa : Difin, 2018. - 367 stron : rysunki ; 23 cm.
Publikacja zawiera wiadomości niezbędne do ustalania strategii i prowadzenia polityki finansowej w przedsiębiorstwie w warunkach gospodarki wolnorynkowej, w sposób umożliwiający maksymalizowanie efektywności ekonomicznej działalności i rozwój przyszłościowy firmy. Przedstawiono kompleksowo współczesny mechanizm zarządzania finansami w firmie, z uwzględnieniem doświadczeń rozwiniętych gospodarczo krajów w dostosowaniu do warunków systemu gospodarczego, jaki krystalizuje się w naszym kraju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W Polsce żyje niemal 4,7 mln osób z niepełnosprawnością, ale tylko nieliczni są aktywni zawodowo. Osoby te podejmują wysiłki, szukają pracy, jednak, gdy zostają zatrudnione, miewają trudności w jej utrzymaniu. W niniejszej książce postawiono następujące pytania: od czego zależy zatrudnienie osób z niepełnosprawnością w przedsiębiorstwach? Co zrobić, by osoby z niepełnosprawnością pozostały w zatrudnieniu przez dłuższy czas? Rozważania prowadzone są dwuetapowo. W pierwszym etapie, teoretycznym, została przeanalizowana literatura z zakresu zarządzania, różnorodności i kultury organizacyjnej. Okazuje się, iż istotny wpływ na adaptację pracowników z niepełnosprawnością w przedsiębiorstwach ma kultura organizacyjna. W drugim etapie, empirycznym, zostały przedstawione wyniki badania przeprowadzonego w przedsiębiorstwach zatrudniających osoby z niepełnosprawnością. Pracownicy z niepełnosprawnością i ich bezpośredni przełożeni w odmienny sposób postrzegają kulturę organizacyjną włączającą niepełnosprawność. Przeanalizowano oba podejścia, zebrano podobieństwa i różnice, a na zakończenie zebrano wnioski, które mogą być pomocne pracodawcom w budowaniu włączającej kultury organizacyjnej i efektywnym zatrudnianiu osób z niepełnosprawnością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331-056.26 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera zarówno usystematyzowaną wiedzę w dziedzinie PR, jak i praktyczne rady, jak organizować działalność PR-owską, od czego zacząć, jak opracować program budowania wizerunku firmy czy wdrożyć system identyfikacji wizualnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.4 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia. Teoria. Badania / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Problematyka dobrostanu w sytuacji pracy, rozumianego jako coś więcej niż satysfakcja z pracy, jest stosunkowo nowym obszarem badań, który podejmowany jest w raczej nielicznych kręgach naukowych. Zagadnienie to stało się popularne na fali rozwoju psychologii pozytywnej, w ramach której pojawiło się pojęcie „pozytywnej psychologii organizacji”. Agnieszka Czerw uzasadnia w swojej książce, dlaczego psychologia pozytywna stanowi dobry kontekst analizy dobrostanu w sytuacji pracy. Omawia szczegółowo pojęcie dobrostanu i związane z nim teorie oraz pokazuje dwa punkty widzenia, z jakich można to zagadnienie analizować: hedonistyczny, rozumiany jako przyjemne życie, i eudajmonistyczny, oznaczający życie wartościowe. Przedstawia także autorską propozycję rozumienia eudajmonistycznego dobrostanu w sytuacji pracy oraz związane z nią nowe narzędzie kwestionariuszowe. Książkę wieńczy propozycja ogólnego modelu dobrostanu uwzględniającego różne jego typy i obszary oraz wskazującego rolę, jaką w budowaniu jakości życia człowieka odgrywa dobrostan doświadczany w kontekście pracy zawodowej. [https://ksiegarnia.pwn.pl/Psychologiczny-model-dobrostanu-w-pracy.-Wartosc-i-sens-pracy,706763185,p.html].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331.101:159.9 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przynależność kulturowa
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138:658.6 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie zarządzania, sposoby wdrażania technologii i zasady zmian organizacyjnych niezbędnych do zbudowania firmy wykorzystującej AI. Większość organizacji zareagowało powściągliwie na sztuczną inteligencję. Pewna grupa światowej klasy firm postanowiła jednak wykorzystać jej możliwości i zrewolucjonizowała swoje procesy, strategie, kulturę, obsługę klienta i oferowane produkty. Firmy te, stanowiące niespełna procent wszystkich dużych przedsiębiorstw, są obecnie liderami wydajności w swoich branżach. Stosują lepsze modele biznesowe, podejmują trafniejsze decyzje, sprawniej obsługują klientów, oferują konkurencyjne produkty i usługi oraz dyktują wyższe ceny. Thomas Davenport oraz Nitin Mittal przyglądają się awangardzie AI z punktu widzenia ugruntowanych na rynku firm, takich jak Anthem, Ping An, Airbus i Capital One. Książka jest pełna ciekawych spostrzeżeń, opisów strategii i najlepszych praktyk, dostarcza liderom i ich zespołom informacji potrzebnych do tego, by wprowadzić ich firmę na wyższy poziom wykorzystania AI. Jeżeli chcesz wiedzieć, jak będzie wyglądała następna faza implementacji AI w biznesie, albo pragniesz w pełni wykorzystać tę technologię w swojej firmie, to Sztuczna inteligencja w biznesie pokazuje, jak to robią najlepsi, oraz oferuje narzędzia, dzięki którym AI stanie się sercem twojego przedsiębiorstwa. To fascynujące spojrzenie na rewolucyjne firmy zdobywające przewagę na rynku dzięki wykorzystaniu AI.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.8:005.4 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zbiór ćwiczeń, ściśle związany z treścią podręcznika "Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw. Część 1 i Część 2" autorstwa Damiana Dębskiego, powstał na bazie książki "Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw. Ćwiczenia" autorstwa Stanisława Dębskiego. Ćwiczenia, zawierające 2 części tematycznie związane z podręcznikiem, stanowią jednocześnie jego uzupełnienie. Treść ćwiczeń nawiązuje do sytuacji, jakie mogą wystapić w praktycznej działalności firmy. Do tych ćwiczeń, których rozwiązanie wymaga pewnych schematów lub formularzy, dołączono ich wzory. Na końcowych stronach podano wyniki wybranych ćwiczeń (zwłaszcza wymagających działan rachunkowych).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Gębice
Brak informacji o dostępności: sygn. 33 [lok. Czytelnia Gębice] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Światowe Bestsellery Biznesowe)
Książka Praktyka zarządzania to pierwsze spojrzenie na sztukę zarządzania oraz przedsiębiorstwo jako na całość. To pierwszy opis zarządzania jako oddzielnej funkcji i specyficznej pracy oraz roli menedżera jako przedmiotu odrębnej od innych odpowiedzialności. Pokazuje przedsiębiorstwo w trzech wymiarach: - po pierwsze jako „biznes”, czyli instytucję, która istnieje po to, by produkować wyniki ekonomiczne poza sobą samą, czyli na rynku i dla klienta; - po drugie jako „organizację”, opartą na składniku ludzkim i mającą charakter społeczny, taką, która zatrudnia pracowników, musi ich rozwijać, płacić im, tudzież organizować ich dla produktywności, a z tego tytułu wymaga rządzenia, ucieleśniając określone wartości i formując konieczne relacje między władzą a odpowiedzialnością; - po trzecie jako „instytucję społeczną”, osadzoną w społeczeństwie i w społeczności lokalnej, a więc znajdującą się pod wpływem interesu publicznego. [http://www.mtbiznes.pl/b2140-praktyka-zarzadzania-miekka.htm].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Historia kultowego napoju Książka zajmująco opowiada o tym, jak firma za pomocą outsourcingu, wsparcia rządu, narzędzi rynkowych oraz lobbingu zbudowała globalne imperium. Coca-Cola wyrosła na giganta w czasach, gdy zasoby były ogólnie dostępne, lecz ich obecne braki znacznie utrudniają jej działanie, a produkty firmy dodatkowo wyczerpują bogactwa naturalne naszej planety i pogarszają stan zdrowia jej mieszkańców. Elmore wyjątkowo precyzyjnie opisuje, jak Coca-Cola wykorzystuje wszelkie zasoby publiczne i rządowe interwencje, żeby wzmocnić swoją pozycję na światowych rynkach. – Beth Macy, „New York Times Book Review” Elmore jak nikt inny pokazuje, że musimy wziąć odpowiedzialność za naszą powszechną słabość do pustych kalorii. Jesteśmy zarówno konsumentami, jak i obywatelami państw, których rządy przyłożyły rękę do tego bałaganu, i dlatego musimy pomóc go posprzątać. – Esther Cepeda, „Roanoke Times” Coca-Cola jest jedną z najpotężniejszych instytucji ekonomicznych naszych czasów, lecz jej wpływ na społeczeństwo i ekologię do tej pory nie był starannie przeanalizowany. Dopiero teraz zdolny młody historyk rzucił światło na korporacyjny kapitalizm, pieczołowicie rozkładając na czynniki pierwsze fundamenty jednej z najcenniejszych światowych marek. Obywatel Coke sprawi, że będziecie mniej pić, a więcej myśleć. – Ted Steinberg, autor „Gotham Unbound”. [http://lubimyczytac.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Milenialsi przestają być najmłodszym pokoleniem na rynku pracy. Stopniowo awansują w firmowej hierarchii, zajmując coraz wyższe stanowiska. Są przedsiębiorczy i zdeterminowani, by pokazać, na co ich stać. "Milenialsi zarządzają" to trzecia, po "Milenialsach w pracy" i "Zarządzaniu milenialsami" książka Espinozy poświęcona pracownikom z generacji Y. Tym razem, wspólnie z Joelem Schwarzbartem, Espinoza pomaga odnaleźć się milenialsom w świecie po awansie. By to zrobić, wykorzystuje lata doświadczeń, badań i rozmów z pracownikami i pracodawcami. To wymarzony poradnik dla milenialsów, którzy chcą sprawdzić się w roli menedżerów i szefów oraz zastanawiają się nad powierzeniem młodszym podopiecznym poważniejszych zadań.
Podobnie jak w przypadku pojawienia się pokolenia Y na rynku pracy, również w ich awansach autorzy dopatrują się szansy na pojawienie się nowej jakości w zarządzaniu. Połączenie ich ambicji, młodego wieku i życiowej postawy - innej niż w przypadku poprzednich szefów - może sprawić, że rola i pozycja menedżera mogą ulec zmianie. Zdaniem pracowników liderzy z pokolenia Y są pełni energii, dysponują świeżym spojrzeniem, mają otwarte umysły, są wyrozumiali i pomocni i skupiają się na budowaniu relacji. Jednak by uwolnić ten potencjał, milenialsi muszą poradzić sobie z ogromną presją - zarówno ze strony przełożonych, jak i swoich rówieśników. Z jednej strony milenialsi chcą za wszelką cenę spełnić oczekiwania tych, którzy im zaufali i powierzyli nowe obowiązki. Z drugiej - próbują pozostać utrzymać relacje z kolegami, którzy pozostali niżej od nich w hierarchii służbowej. Wszystko to oddziałuje jeszcze na system wartości milenialsów, którzy przede wszystkim cenią sobie m.in. niezależność, autentyczność i pozostawanie w zgodzie ze sobą. Espinoza i Schwarzbart pokazują nie tylko, jak poradzić sobie z tym wszystkim, lecz także, jak mimo początkowych przeszkód, porozumieć się ze starszymi pracownikami, zdobyć zaufanie innych milenialsów i zostać świetnym szefem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.95/.96 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie milenialsami Roszczeniowi, leniwi, niecierpliwi i nielojalni – milenialsi nie cieszą się popularnością wśród pracodawców. Stopniowo przejmują jednak rynek pracy i już niedługo stanowić będą najliczniejszą grupę pracowników na świecie. Już niebawem szefowie staną więc przed wyborem: dogadać się z milenialsami albo co kilka miesięcy otwierać nowe rekrutacje w oczekiwaniu na pokolenie myślące podobnie do nich, które może nigdy nie nadejść. Zarządzanie milenialsami to drugie wydanie klasycznej pozycji Espinozy i Ukleji. Korzystając z literatury, kontaktów z firmami oraz własnych, poszerzonych badań autorzy pokazują, że problem może nie tkwić w milenialsach, lecz w menedżerach i tym, w jaki sposób podchodzą do pracowników. Roszczeniowi? Cóż, tylko wtedy, kiedy odpowiednie wynagrodzenie potraktujemy jako niezwykły przywilej. Leniwi? Jeśli tylko uwierzą w znaczenie tego, co robią, będą w stanie pracować dniami i nocami – ale niech nikt nie oczekuje od nich, że będą zadowoleni z siedzenia w biurze przez osiem godzin. Nieposłuszni? Szef to ktoś, komu wyjątkowy szacunek należy się z powodu jego stanowiska, a polecenie, jeśli nie ma sensu, nie stanowi wartości samo w sobie. Główny trzon książki stanowi przewodnik po wartościach szczególnie ważnych dla milenialsów, a które często stają się punktami zapalnymi konfliktów w firmie: chęć elastycznego łączenia pracy z życiem osobistym, potrzeba wyrażania siebie i kreatywności, samodzielność oraz dążenie do budowania relacji. Na podstawie odpowiednio dobranych przykładów autorzy pokazują, w jaki sposób załagodzić spór i wykorzystać każdą z tych cech do skutecznego zmotywowania milenialsów do pracy. Ich zdaniem to nie tylko możliwość, ale przede wszystkim konieczność: menedżerowie, którzy zdecydują się okopać na swoich pozycjach i zrezygnować z porozumienia, narażą swoje firmy na ogromne straty. Espinoza i Ukleja opisują zupełnie inne pokolenie niż to, które znamy z branżowych czasopism i medialnych debat. Milenialsi, z którymi rozmawiali, to ludzie zdeterminowani i chętni do pracy, którzy – być może jako pierwsze pokolenie od długiego czasu – głośno mówią o tym, czego chcą i co im się należy. W rzeczywistości bowiem ich pragnienia i cele jako pracowników nie różnią się zbytnio od tych, którymi kierowali się ich starsi koledzy i koleżanki. „Każdy pracownik – piszą autorzy – chce tego, czego milenialsi: spełnienia, uznania, doceniani i wynagrodzenia”. [http://lubimyczytac.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.95/.96:331-057 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga do Sukcesu)
Chciałbyś zarządzać projektami, ale czujesz się zagubiony w dostępnej na rynku ofercie szkoleń i certyfikatów? W takim razie ten poradnik jest dla ciebie! Jasno i przystępnie omówiono w nim kolejne etapy realizacji projektów oraz najważniejsze kompetencje menedżerskie. Zawarte w książce cenne wskazówki oraz praktyczne przykłady nauczą cię pewnie i skutecznie przeprowadzać projekty od początku do końca. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005.8 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga do Sukcesu)
Na okładce: Światowy bestseller.
Bez względu na to, czy dopiero rozkręcasz biznes, czy zamierzasz sprzedać swoją firmę, prawdopodobnie będziesz potrzebować biznesplanu. Wywrzesz nim odpowiednie wrażenie na odbiorcy, jeśli rzetelnie prześwietlisz konkurencję, przekonująco zaprezentujesz swoje umiejętności i jasno zakomunikujesz swoją wizję. Ten poradnik powie ci, jak to osiągnąć. W książce nie zabrakło także odniesień do nowych zjawisk, takich jak finansowanie społecznościowe, sprzedaż internetowa czy marketing cyfrowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.511 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gospodarka magazynowa / Barbara Galińska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2016. - 175, [1] strona : ilustracje, rysunki, wykresy, tabele ; 23 cm.
Książka jest swoistym kompendium wiedzy o magazynach i magazynowaniu. Zostały w niej zawarte podstawowe, teoretyczne zagadnienia związane z szeroko rozumianą gospodarką magazynową. Scharakteryzowano szczegółowo m.in. elementy tworzące infrastrukturę magazynu, fazy procesu magazynowego, sposoby na prawidłowe rozmieszczenie zapasów w strefie składowania itd. Na zakończenie przedstawiono trzy studia przypadków odzwierciedlające zastosowanie przybliżonej teorii w praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.78 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Joe Girard uznany został dwunastokrotnie za najwybitniejszego sprzedawcę na świecie. zadziwił Amerykę opanowując do perfekcji sztukę handlowania. W ciągu piętnastoletniej działalności sprzedał niewiarygodną ilość samochodów, ponad trzynaście tysięcy z ręki do ręki, w systemie detalicznym. Teraz swoimi niezwykłymi zdolnościami dzieli się z Czytelnikami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.7/.8 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przemysł 4.0 Ryszard Knosala Poleca)
Celem książki jest podjęcie próby identyfikacji, charakterystyki i usystematyzowania elementów koncepcji Smart World, a także przedstawienie kluczowych dla współczesnych organizacji uwarunkowań skutecznego funkcjonowania w jej środowisku, które determinują architekturę nowoczesnych modeli biznesu. Opracowanie ma także służyć określeniu kierunków inteligentnego rozwoju środowisk biznesowych i okołobiznesowych dla potrzeb skuteczniejszego upowszechnienia wymagań współczesności i praktycznej realizacji towarzyszących temu procesowi zmian, w tym cyfryzacji, automatyzacji, usieciowania czy otwierania się współczesnego świata na szeroko pojętą współpracę oraz problemy środowiskowe i społeczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.5:005.51 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej