Psychologia biznesu
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wyp. Miejska (Rynek 8)
(7)
Autor
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Blanchard Madeleine
(1)
Blanchard Marjorie (1940- )
(1)
Blanchard Scott
(1)
Brown Stanley H
(1)
Carew Donald
(1)
Chang Jill
(1)
Conley Randy
(1)
Cuff Kathy
(1)
Demarest Garry
(1)
Diaz-Ortiz Claire (1982- )
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Edmonds Chris
(1)
Finch Fred
(1)
Fortuna Paweł
(1)
Fowler Susan (ok. 1990- )
(1)
Gembski Bartosz
(1)
Girard Joe
(1)
Glaser Robert
(1)
Good Lael
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Halsey Victoria
(1)
Hawkins Laurence
(1)
Hoekstra Judd
(1)
Kandarian Fay
(1)
Miller Linda G. (1953- )
(1)
Parisi-Carew Eunice
(1)
Randolph W. Alan (1946- )
(1)
Ripley Jane
(1)
Rożnowski Bohdan
(1)
Sadkowski Wacław (1933- )
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Stoner Jesse (1949- )
(1)
Słotwiński Michał
(1)
Zigarmi Drea
(1)
Zigarmi Patricia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Animatorzy kultury
(1)
Muzycy
(1)
Nauczyciele
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(3210)
Miłość
(2139)
Rodzina
(2056)
Przyjaźń
(1958)
Tajemnica
(1722)
Psychologia biznesu
(-)
Relacje międzyludzkie
(1524)
Śledztwo i dochodzenie
(1407)
Dziewczęta
(1311)
historia Polski
(1189)
Zabójstwo
(1163)
Rodzeństwo
(996)
II wojna światowa (1939-1945)
(979)
Zwierzęta
(933)
Chłopcy
(856)
Nastolatki
(841)
poezja
(814)
powieść obyczajowa dla młodzieży
(752)
opowiadanie dla dzieci
(729)
Małżeństwo
(706)
Wybory życiowe
(703)
Dzieci
(666)
Sekrety rodzinne
(664)
Relacja romantyczna
(662)
Uczucia
(649)
Życie codzienne
(634)
Policjanci
(629)
Trudne sytuacje życiowe
(628)
Magia
(609)
historia
(553)
powieść
(548)
geografia
(537)
Osoby zaginione
(524)
Podróże
(523)
Dziecko
(499)
Ludzie a zwierzęta
(497)
Uczniowie
(492)
Historia
(485)
literatura polska
(483)
Boże Narodzenie
(481)
Psy
(463)
Przestępczość zorganizowana
(461)
Matki i córki
(440)
Arystokracja
(433)
Uprowadzenie
(419)
Władcy
(407)
Zemsta
(404)
dramat
(391)
Poszukiwania zaginionych
(387)
Zakochanie
(385)
Wakacje
(378)
biografia
(369)
Koty
(367)
Dziennikarze
(347)
opowiadanie dla najmłodszych
(343)
Żydzi
(334)
Prywatni detektywi
(333)
Mężczyzna
(327)
Dziadkowie i wnuki
(324)
Język polski
(320)
Ojcowie i córki
(318)
Wychowanie w rodzinie
(315)
Seryjni zabójcy
(301)
Pisarze
(299)
Ludzie bogaci
(298)
Spisek
(298)
Dojrzewanie
(296)
Wychowanie
(294)
Pisarze polscy
(284)
Nauczyciele
(282)
Marzenia
(275)
Samotność
(268)
Wsie
(267)
historia literatury
(267)
Zdrada
(264)
Polacy za granicą
(263)
Polska
(260)
Lekarze
(258)
Wojna
(256)
Czarownice i czarownicy
(255)
Detektywi amatorzy
(255)
Młodzież
(248)
historia literatury polskiej
(242)
powieść przygodowa dla młodzieży
(242)
Nauczanie początkowe
(241)
język polski
(237)
Obyczaje i zwyczaje
(234)
Rozterki miłosne
(232)
powieść dla młodzieży
(232)
powieść obyczajowa dla dzieci
(230)
Nauczanie
(229)
Opieka nad zwierzętami
(228)
Pedagogika
(227)
Humor
(225)
Literatura polska
(223)
Kradzież
(221)
Pomaganie
(218)
Kłamstwo
(216)
Śmierć
(214)
Polityka
(211)
Władza
(211)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(5)
Organizacja i technika handlu
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Psychologia
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Rozwój osobisty
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: Trzecia Edycja.
Zostań liderem wyższego stopnia. Poprowadź swoich ludzi ku wielkości, tworząc przy okazji efektywną organizację, w której wszystkim będzie się żyto lepiej. Ta książka będzie Twoim drogowskazem, inspiracją, źródłem motywacji i punktem odniesienia. Ken Blanchard i jego współpracownicy od ponad 40 lat pomagają liderom i organizacjom w osiąganiu wielkości, a potem w jej utrzymywaniu. W nowym wydaniu zawarli zupełnie nowe wskazówki dotyczące budowania zaufania w miejscu pracy, współdziałania na rzecz osiągania lepszych wyników, dążenia do sukcesu z wykorzystaniem mentoringu oraz przewodzenia na poziomie całej organizacji.
Przeczytaj, jak: - przestać myśleć krótkoterminowo i skupić się na właściwej wizji i celu, - zapewniać klientom szalenie dobrą obsługę i pozyskiwać fanów swojej działalności, - stworzyć efektywne zespoły i wydobywać ich niewiarygodny potencjał, - oprzeć swoje przywództwo na pokorze i skoncentrować się na wyższym dobru.
Dzięki tej książce będziesz wiedział, jak wyznaczać cele i formułować wizje odnoszące się do czterech najważniejszych obszarów działalności firmy. Nauczysz się komunikować ludziom, kim jesteście, dokąd zmierzacie i jakie wartości będą przyświecać Warn w tej podróży. Znajdziesz tu również szczegółowe rozważania na temat posługiwania się modelem SLIIR - najpowszechniej stosowanym modelem przywództwa na świecie - w ramach przewodzenia sobie, zespołowi i całej organizacji. Dowiesz się, jak zajrzeć w głąb siebie, odkryć własną "wizję przywódczą" i działać w zgodzie z nią we wszystkich aspektach życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005.95/.96:658.1/.5 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Chang nauczyła się akceptować własną introwersję, zamieniając ją z wady w powód, dla którego była w stanie osiągać ambitne cele i przodować w zadaniach, w których jej ekstrawertyczni koledzy zostawali daleko w tyle. Jak się okazuje, introwertycy mają szczególne zdolności przywódcze i również mogą błyszczeć na imprezach towarzyskich oraz podczas biznesowych prezentacji. Należysz do tej grupy? Dzięki wskazówkom i narzędziom zawartym w tej książce nauczysz się pokonywać bariery językowe i kulturowe, nawiązywać dobre relacje, robić postępy na ścieżce kariery i poruszać się w ekstrawertycznym środowisku bez uszczerbku dla własnego komfortu czy osobowości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.923.3:331.101 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Świetny Mikołaj : czyli jak zarabiać w czerwonym kubraku / Bartosz Gembski. - [Miejsce nieznane] : Wydawnictwo A Niech To, [rok nieznany]. - 161 stron : ilustracje, fotografie kolorowe ; 24 cm.
Świetny Mikołaj to obowiązkowa pozycja dla wszystkich, którzy w okresie świątecznym chcieliby wcielić się w rolę ubranego na czerwono grubaska i roznosić dzieciom prezenty. Niezależnie od tego, czy chciałbyś podjąć się płatnych zleceń czy sprawić niespodziankę swoim pociechom, znajdziesz tu porady jak zostać takim Świętym Mikołajem, jakiego pamiętasz z własnego dzieciństwa. Okraszona humorem i wypełniona licznymi anegdotami książka ta podpowie Ci: jak dobrać odpowiedni strój, jak uniknąć kłopotliwych sytuacji, w jaki sposób odpowiadać na niewygodne pytania dzieci, co zrobić, aby wiarygodnie się prezentować, jak pozyskiwać zlecenia na mikołajowe wizyty oraz jak skutecznie na tym zarabiać? Poradnik ten poprowadzi Cię za rękę i przygotuje do pracy w galeriach handlowych, szkołach, przedszkolach, na eventach firmowych, a także podczas domowych odwiedzin. Co więcej, dowiesz się jak organizować imprezy mikołajkowe ze śnieżynkami, elfami i dodatkowymi atrakcjami. Poznasz także prawdziwą historię Świętego Mikołaja, liczne ciekawostki z jego życia oraz jego aktualny wizerunek, który ukazuje dzisiejsza popkultura. Książka ta dedykowana jest przede wszystkim animatorom, nauczycielom, wychowawcom oraz artystom występującym dla dzieci. To książka również dla rodziców, dziadków i dla każdego, kto traktuje pracę Świętego Mikołaja jako dodatkowe zajęcie lub marzy, by choć raz zarzucić worek na plecy i spróbować rozdać wszystkie prezenty w tę jedną magiczną noc. [Nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330.162:159.942 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Joe Girard uznany został dwunastokrotnie za najwybitniejszego sprzedawcę na świecie. zadziwił Amerykę opanowując do perfekcji sztukę handlowania. W ciągu piętnastoletniej działalności sprzedał niewiarygodną ilość samochodów, ponad trzynaście tysięcy z ręki do ręki, w systemie detalicznym. Teraz swoimi niezwykłymi zdolnościami dzieli się z Czytelnikami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.7/.8 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Sprzedaż jest wszędzie.Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na abstrakcyjny produkt jakim jest świetlana przyszłość. Nauczyciel sprzedaje wiedzę uczniom i jeśli zrobi to dobrze, rozkocha ich w przedmiocie i przyczyni się do wyboru ścieżki życiowej. Każdy potencjalny kandydat o pracę sprzedaje szefowi historię o tym, jak zmieni jego firmę, podobnie jak mężczyzna sprzedaje kobiecie, że ta decydując się na związek z nim, będzie szczęśliwa. Sprzedaż jest wszędzie, a rynek matrymonialny, gospodarczy, intelektualny, emocjonalny czy rodzinny nie różnią się od siebie fundamentami, bo każdy z nich opiera się na interakcji między dwoma podmiotami, z których jeden ma ofertę wartości dla drugiego. Mateusz Grzesiak na bazie praktycznej psychologicznej wiedzy, latach własnych międzynarodowych doświadczeń sprzedażowych i obserwacji najskuteczniejszych specjalistów od handlu opracował uniwersalny model sprzedaży: MasterSales. Jego pierwsza część, czyli Inner Game, tłumaczy zasady budowania pierwszego wizerunku oraz używania języka ciała w celu zrobienia jak najlepszego wrażenia. Druga część – Relations Game – uczy technik służących do budowania relacji i zaufania, a także określania jego potrzeb. Część trzecia to Sales Game — bezpośrednio dotyczące narzędzi zamykających sprzedaż produktu bądź usługi. Każde z tych narzędzi jest tak opisane i zaprezentowane, by nadawało się od razu do zastosowania zarówno przez rasowego handlowca, jak i osoby z innych branż, świadome, że sprzedaż jest jedną z najważniejszych umiejętności życiowych. [Nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.8:159.9 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia biznesu : psychologia w biznesie / redakcja naukowa Bohdan Rożnowski, Paweł Fortuna. - [Wydanie pierwsze]. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020. - XXI, [1], 590 stron : fotografie, ilustracje, wykres ; 29 cm.
Psychologia biznesu pod redakcją Bohdana Rożnowskiego i Pawła Fortuny jest zbiorem specjalistycznych tekstów przygotowanych przez polskich psychologów pracy, organizacji oraz zachowań konsumenckich.
Treści publikacji zorganizowane są w ośmiu częściach: 1. Historia psychologii biznesu – autorzy przedstawili tu zarys zmian głównych podejść i paradygmatów w obrębie tej dyscypliny, opisując także dokonania polskich naukowców. 2. Kwestie etyczne – psycholog, realizując zawód zaufania publicznego, ponosi w przestrzeni biznesu szczególną odpowiedzialność. W tej części Czytelnik znajdzie informacje na temat obowiązujących psychologa norm i kodeksów etycznych. 3. Kwestie metodologiczne – przedstawiono tu pełen zakres metod badawczych stosowanych w psychologii organizacji, umożliwiających diagnozę, a także – przydatną w procesie rekrutacji – prognozę zachowań i zjawisk w organizacji. 4. Kariera zawodowa – Czytelnik znajdzie tu informacje na temat wzorów karier, indywidualnego rozwoju pracownika, bezrobocia i powrotu na rynek pracy oraz psychologii przedsiębiorczości. 5. Psychologia pracy – przedstawiono tu zagadnienia związane z analizą pracy, doborem i oceną personelu oraz błędami popełnianymi w pracy. 6. Organizacja – najbardziej obszerna grupa zagadnień dotyczy m.in. prawidłowej komunikacji, wielokulturowego środowiska pracy, modeli przywództwa, sprawiedliwości w organizacji oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. 7. Człowiek w organizacji – autorzy przybliżyli tu problematykę dobrostanu pracownika oraz motywacji do pracy. Osobny rozdział został poświęcony zachowaniom organizacyjnym „poza rolą”. 8. Psychologia konsumpcji – ostatnia część podręcznika została poświęcona zastosowaniom psychologii w obszarze marketingu i analizie zachowań konsumenckich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331.101:159.9:005.32 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak wykorzystać ludzką skłonność do unikania wysiłku i chodzenia na skróty, by lepiej komunikować się, zarządzać i sprzedawać? Choć nie zawsze to dostrzegasz, spotykasz się z nią na każdym kroku. Zasada najniższej energii to naturalna, ewolucyjna ludzka skłonność do oszczędzania energii – powód, dla którego nie robimy rzeczy, które powinniśmy robić, a kiedy już je robimy, wybieramy tę łatwiejszą drogę. Ta niepozorna tendencja okazuje się mieć niebagatelne znaczenie dla naszej komunikacji, kształtowania dobrych i złych nawyków, dla sposobu, w jaki łączymy się w grupy i pary, sprzedajemy i kupujemy, w jaki projektujemy nasze otoczenie, zarządzamy swoimi zespołami, ale też w jaki podlegamy zarządzaniu jako podwładni. Dzięki analizie tego zjawiska dowiesz się między innymi: Jak drogą najmniejszego oporu poprowadzić klienta do decyzji o kupnie. Jak reklamować, by być zauważonym i skłonić do działania. W jaki sposób ustalać zasady, które będą przestrzegane. Jak kształtować nawyki swoje i innych. W jaki sposób formułować pytania, by uzyskać prawdziwą i precyzyjną odpowiedź. Czemu łatwiej jest być szefem despotą i czemu warto nim jednak nie być. Jak szybko dostać odpowiedź na email. Przy okazji odkryjesz, co naprawdę sprzedajemy, kiedy pracujemy, czemu pierścionek zaręczynowy powinien kosztować dwie wypłaty i dlaczego warto stosować emotikony. A także: co ma wspólnego tresura psów z codzienną rozmową z bliskimi oraz kiedy i dlaczego warto pomyśleć o zmianie pracy. To książka dla każdego, kto chce doskonalić swoje zdolności komunikacyjne i sprzedażowe oraz umiejętności przywódcze i strategiczne lub też pragnie lepiej zrozumieć motywacje stojące za ludzkimi decyzjami. Została napisana zgodnie z zasadą, którą opisuje – tak by łatwiej było kontynuować czytanie niż je przerwać: jest podzielona na krótkie rozdziały i podrozdziały, bogata w obrazowe przykłady, odniesienia, historie i ciekawostki, a także uzupełniona o notatki ułatwiające powrót do najważniejszych zagadnień i wniosków [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658:316.77 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej