Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(17)
Forma i typ
Książki
(17)
Publikacje naukowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(11)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wyp. Miejska (Rynek 8)
(16)
Filia Gębice
(2)
Autor
Cummings Larry L
(2)
Espinoza Chip (1962- )
(2)
Guzowska Małgorzata
(2)
Scott William Edgar (1929- )
(2)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Blanchard Madeleine
(1)
Blanchard Marjorie (1940- )
(1)
Blanchard Scott
(1)
Brzosko Anna
(1)
Carew Donald
(1)
Conley Randy
(1)
Cuff Kathy
(1)
Czerw Agnieszka
(1)
Demarest Garry
(1)
Diaz-Ortiz Claire (1982- )
(1)
Edmonds Chris
(1)
Finch Fred
(1)
Fowler Susan (ok. 1990- )
(1)
Glaser Robert
(1)
Good Lael
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Halsey Victoria
(1)
Hawkins Laurence
(1)
Hoekstra Judd
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kandarian Fay
(1)
Kowalczuk Rajmund
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Krawczyk-Bryłka Beata
(1)
Królikowska Sylwia
(1)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(1)
Miller Linda G. (1953- )
(1)
Mądry Jan
(1)
Niemczyk Andrzej
(1)
Niemczyk Anna
(1)
Parisi-Carew Eunice
(1)
Pikos Anna
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Randolph W. Alan (1946- )
(1)
Reykowski Janusz (1929- )
(1)
Ripley Jane
(1)
Sasin Maciej
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Schwarzbart Joel
(1)
Sieczyński Tadeusz
(1)
Stoner Jesse (1949- )
(1)
Tomczak Michał Tomasz
(1)
Ukleja Mick (1948- )
(1)
Wręga Michał
(1)
Zigarmi Drea
(1)
Zigarmi Patricia
(1)
Śliwiński Rafał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(7)
1980 - 1989
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(17)
Język
polski
(17)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Pracodawcy
(2)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Temat
Kobieta
(3210)
Miłość
(2138)
Rodzina
(2057)
Przyjaźń
(1957)
Tajemnica
(1722)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(-)
Relacje międzyludzkie
(1524)
Śledztwo i dochodzenie
(1408)
Dziewczęta
(1311)
historia Polski
(1189)
Zabójstwo
(1163)
Rodzeństwo
(997)
II wojna światowa (1939-1945)
(979)
Zwierzęta
(933)
Chłopcy
(855)
Nastolatki
(841)
poezja
(814)
powieść obyczajowa dla młodzieży
(749)
opowiadanie dla dzieci
(727)
Małżeństwo
(706)
Wybory życiowe
(703)
Dzieci
(666)
Sekrety rodzinne
(664)
Relacja romantyczna
(661)
Uczucia
(649)
Życie codzienne
(635)
Policjanci
(629)
Trudne sytuacje życiowe
(628)
Magia
(609)
historia
(551)
powieść
(546)
geografia
(537)
Osoby zaginione
(524)
Podróże
(523)
Dziecko
(499)
Ludzie a zwierzęta
(497)
Uczniowie
(492)
Historia
(485)
literatura polska
(483)
Boże Narodzenie
(481)
Psy
(465)
Przestępczość zorganizowana
(462)
Matki i córki
(440)
Arystokracja
(433)
Uprowadzenie
(419)
Władcy
(408)
Zemsta
(404)
Poszukiwania zaginionych
(388)
dramat
(388)
Zakochanie
(385)
Wakacje
(378)
biografia
(369)
Koty
(367)
Dziennikarze
(347)
opowiadanie dla najmłodszych
(342)
Prywatni detektywi
(334)
Żydzi
(334)
Mężczyzna
(327)
Dziadkowie i wnuki
(324)
Język polski
(320)
Ojcowie i córki
(318)
Wychowanie w rodzinie
(315)
Seryjni zabójcy
(301)
Pisarze
(299)
Ludzie bogaci
(298)
Spisek
(298)
Dojrzewanie
(296)
Wychowanie
(294)
Pisarze polscy
(284)
Nauczyciele
(282)
Marzenia
(275)
Samotność
(268)
Wsie
(267)
historia literatury
(267)
Polacy za granicą
(264)
Zdrada
(264)
Polska
(260)
Lekarze
(258)
Wojna
(256)
Czarownice i czarownicy
(255)
Detektywi amatorzy
(255)
Młodzież
(248)
historia literatury polskiej
(242)
Nauczanie początkowe
(241)
powieść przygodowa dla młodzieży
(237)
język polski
(236)
Obyczaje i zwyczaje
(234)
Rozterki miłosne
(232)
powieść dla młodzieży
(230)
Nauczanie
(229)
Opieka nad zwierzętami
(228)
Pedagogika
(227)
powieść obyczajowa dla dzieci
(226)
Humor
(225)
Literatura polska
(223)
Kradzież
(222)
Pomaganie
(218)
Kłamstwo
(216)
Śmierć
(214)
Polityka
(211)
Władza
(211)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Opracowanie
(6)
Poradnik
(6)
Podręcznik
(2)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(15)
Psychologia
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
17 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: Trzecia Edycja.
Zostań liderem wyższego stopnia. Poprowadź swoich ludzi ku wielkości, tworząc przy okazji efektywną organizację, w której wszystkim będzie się żyto lepiej. Ta książka będzie Twoim drogowskazem, inspiracją, źródłem motywacji i punktem odniesienia. Ken Blanchard i jego współpracownicy od ponad 40 lat pomagają liderom i organizacjom w osiąganiu wielkości, a potem w jej utrzymywaniu. W nowym wydaniu zawarli zupełnie nowe wskazówki dotyczące budowania zaufania w miejscu pracy, współdziałania na rzecz osiągania lepszych wyników, dążenia do sukcesu z wykorzystaniem mentoringu oraz przewodzenia na poziomie całej organizacji.
Przeczytaj, jak: - przestać myśleć krótkoterminowo i skupić się na właściwej wizji i celu, - zapewniać klientom szalenie dobrą obsługę i pozyskiwać fanów swojej działalności, - stworzyć efektywne zespoły i wydobywać ich niewiarygodny potencjał, - oprzeć swoje przywództwo na pokorze i skoncentrować się na wyższym dobru.
Dzięki tej książce będziesz wiedział, jak wyznaczać cele i formułować wizje odnoszące się do czterech najważniejszych obszarów działalności firmy. Nauczysz się komunikować ludziom, kim jesteście, dokąd zmierzacie i jakie wartości będą przyświecać Warn w tej podróży. Znajdziesz tu również szczegółowe rozważania na temat posługiwania się modelem SLIIR - najpowszechniej stosowanym modelem przywództwa na świecie - w ramach przewodzenia sobie, zespołowi i całej organizacji. Dowiesz się, jak zajrzeć w głąb siebie, odkryć własną "wizję przywódczą" i działać w zgodzie z nią we wszystkich aspektach życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005.95/.96:658.1/.5 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W Polsce żyje niemal 4,7 mln osób z niepełnosprawnością, ale tylko nieliczni są aktywni zawodowo. Osoby te podejmują wysiłki, szukają pracy, jednak, gdy zostają zatrudnione, miewają trudności w jej utrzymaniu. W niniejszej książce postawiono następujące pytania: od czego zależy zatrudnienie osób z niepełnosprawnością w przedsiębiorstwach? Co zrobić, by osoby z niepełnosprawnością pozostały w zatrudnieniu przez dłuższy czas? Rozważania prowadzone są dwuetapowo. W pierwszym etapie, teoretycznym, została przeanalizowana literatura z zakresu zarządzania, różnorodności i kultury organizacyjnej. Okazuje się, iż istotny wpływ na adaptację pracowników z niepełnosprawnością w przedsiębiorstwach ma kultura organizacyjna. W drugim etapie, empirycznym, zostały przedstawione wyniki badania przeprowadzonego w przedsiębiorstwach zatrudniających osoby z niepełnosprawnością. Pracownicy z niepełnosprawnością i ich bezpośredni przełożeni w odmienny sposób postrzegają kulturę organizacyjną włączającą niepełnosprawność. Przeanalizowano oba podejścia, zebrano podobieństwa i różnice, a na zakończenie zebrano wnioski, które mogą być pomocne pracodawcom w budowaniu włączającej kultury organizacyjnej i efektywnym zatrudnianiu osób z niepełnosprawnością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331-056.26 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia. Teoria. Badania / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Problematyka dobrostanu w sytuacji pracy, rozumianego jako coś więcej niż satysfakcja z pracy, jest stosunkowo nowym obszarem badań, który podejmowany jest w raczej nielicznych kręgach naukowych. Zagadnienie to stało się popularne na fali rozwoju psychologii pozytywnej, w ramach której pojawiło się pojęcie „pozytywnej psychologii organizacji”. Agnieszka Czerw uzasadnia w swojej książce, dlaczego psychologia pozytywna stanowi dobry kontekst analizy dobrostanu w sytuacji pracy. Omawia szczegółowo pojęcie dobrostanu i związane z nim teorie oraz pokazuje dwa punkty widzenia, z jakich można to zagadnienie analizować: hedonistyczny, rozumiany jako przyjemne życie, i eudajmonistyczny, oznaczający życie wartościowe. Przedstawia także autorską propozycję rozumienia eudajmonistycznego dobrostanu w sytuacji pracy oraz związane z nią nowe narzędzie kwestionariuszowe. Książkę wieńczy propozycja ogólnego modelu dobrostanu uwzględniającego różne jego typy i obszary oraz wskazującego rolę, jaką w budowaniu jakości życia człowieka odgrywa dobrostan doświadczany w kontekście pracy zawodowej. [https://ksiegarnia.pwn.pl/Psychologiczny-model-dobrostanu-w-pracy.-Wartosc-i-sens-pracy,706763185,p.html].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331.101:159.9 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Milenialsi przestają być najmłodszym pokoleniem na rynku pracy. Stopniowo awansują w firmowej hierarchii, zajmując coraz wyższe stanowiska. Są przedsiębiorczy i zdeterminowani, by pokazać, na co ich stać. "Milenialsi zarządzają" to trzecia, po "Milenialsach w pracy" i "Zarządzaniu milenialsami" książka Espinozy poświęcona pracownikom z generacji Y. Tym razem, wspólnie z Joelem Schwarzbartem, Espinoza pomaga odnaleźć się milenialsom w świecie po awansie. By to zrobić, wykorzystuje lata doświadczeń, badań i rozmów z pracownikami i pracodawcami. To wymarzony poradnik dla milenialsów, którzy chcą sprawdzić się w roli menedżerów i szefów oraz zastanawiają się nad powierzeniem młodszym podopiecznym poważniejszych zadań.
Podobnie jak w przypadku pojawienia się pokolenia Y na rynku pracy, również w ich awansach autorzy dopatrują się szansy na pojawienie się nowej jakości w zarządzaniu. Połączenie ich ambicji, młodego wieku i życiowej postawy - innej niż w przypadku poprzednich szefów - może sprawić, że rola i pozycja menedżera mogą ulec zmianie. Zdaniem pracowników liderzy z pokolenia Y są pełni energii, dysponują świeżym spojrzeniem, mają otwarte umysły, są wyrozumiali i pomocni i skupiają się na budowaniu relacji. Jednak by uwolnić ten potencjał, milenialsi muszą poradzić sobie z ogromną presją - zarówno ze strony przełożonych, jak i swoich rówieśników. Z jednej strony milenialsi chcą za wszelką cenę spełnić oczekiwania tych, którzy im zaufali i powierzyli nowe obowiązki. Z drugiej - próbują pozostać utrzymać relacje z kolegami, którzy pozostali niżej od nich w hierarchii służbowej. Wszystko to oddziałuje jeszcze na system wartości milenialsów, którzy przede wszystkim cenią sobie m.in. niezależność, autentyczność i pozostawanie w zgodzie ze sobą. Espinoza i Schwarzbart pokazują nie tylko, jak poradzić sobie z tym wszystkim, lecz także, jak mimo początkowych przeszkód, porozumieć się ze starszymi pracownikami, zdobyć zaufanie innych milenialsów i zostać świetnym szefem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.95/.96 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie milenialsami Roszczeniowi, leniwi, niecierpliwi i nielojalni – milenialsi nie cieszą się popularnością wśród pracodawców. Stopniowo przejmują jednak rynek pracy i już niedługo stanowić będą najliczniejszą grupę pracowników na świecie. Już niebawem szefowie staną więc przed wyborem: dogadać się z milenialsami albo co kilka miesięcy otwierać nowe rekrutacje w oczekiwaniu na pokolenie myślące podobnie do nich, które może nigdy nie nadejść. Zarządzanie milenialsami to drugie wydanie klasycznej pozycji Espinozy i Ukleji. Korzystając z literatury, kontaktów z firmami oraz własnych, poszerzonych badań autorzy pokazują, że problem może nie tkwić w milenialsach, lecz w menedżerach i tym, w jaki sposób podchodzą do pracowników. Roszczeniowi? Cóż, tylko wtedy, kiedy odpowiednie wynagrodzenie potraktujemy jako niezwykły przywilej. Leniwi? Jeśli tylko uwierzą w znaczenie tego, co robią, będą w stanie pracować dniami i nocami – ale niech nikt nie oczekuje od nich, że będą zadowoleni z siedzenia w biurze przez osiem godzin. Nieposłuszni? Szef to ktoś, komu wyjątkowy szacunek należy się z powodu jego stanowiska, a polecenie, jeśli nie ma sensu, nie stanowi wartości samo w sobie. Główny trzon książki stanowi przewodnik po wartościach szczególnie ważnych dla milenialsów, a które często stają się punktami zapalnymi konfliktów w firmie: chęć elastycznego łączenia pracy z życiem osobistym, potrzeba wyrażania siebie i kreatywności, samodzielność oraz dążenie do budowania relacji. Na podstawie odpowiednio dobranych przykładów autorzy pokazują, w jaki sposób załagodzić spór i wykorzystać każdą z tych cech do skutecznego zmotywowania milenialsów do pracy. Ich zdaniem to nie tylko możliwość, ale przede wszystkim konieczność: menedżerowie, którzy zdecydują się okopać na swoich pozycjach i zrezygnować z porozumienia, narażą swoje firmy na ogromne straty. Espinoza i Ukleja opisują zupełnie inne pokolenie niż to, które znamy z branżowych czasopism i medialnych debat. Milenialsi, z którymi rozmawiali, to ludzie zdeterminowani i chętni do pracy, którzy – być może jako pierwsze pokolenie od długiego czasu – głośno mówią o tym, czego chcą i co im się należy. W rzeczywistości bowiem ich pragnienia i cele jako pracowników nie różnią się zbytnio od tych, którymi kierowali się ich starsi koledzy i koleżanki. „Każdy pracownik – piszą autorzy – chce tego, czego milenialsi: spełnienia, uznania, doceniani i wynagrodzenia”. [http://lubimyczytac.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.95/.96:331-057 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658:005:004 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie : nowe otwarcie / Andrzej K. Koźmiński, Dariusz Jemielniak, Dominika Latusek, Anna Pikos. - Wydanie 1. - Warszawa : Poltext, 2023. - 379, [5] stron : ilustracje, tabele, wykresy ; 25 cm.
Podręcznik skierowany jest przede wszystkim do studentów – niezależnie od kierunków studiów – oraz absolwentów studiów wyższych, a także przedsiębiorców i menedżerów, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę z zarządzania. Główna część publikacji zawiera kompleksowe omówienie podstawowych zagadnień z zakresu zarządzania. Przejrzysty układ treści uwzględnia różne style uczenia się, a czytelny podział zagadnień i atrakcyjne grafiki czynią ją przyjazną dla Czytelnika. Na początku każdego z 13 rozdziałów zostały wymienione cele uczenia się, które ukierunkowują proces przyswajania wiedzy. Definicje kluczowych pojęć umieszczone na marginesach ułatwiają zapamiętywanie informacji i powtórkę materiału. Praktyczne przykłady przytoczone w tekście stanowią ilustrację omawianych teorii, odnosząc je do świata biznesowego. Efektywną naukę wspierają również kończące każdy rozdział ćwiczenia. Czytelnik może sprawdzić, czy zrozumiał najważniejsze koncepcje, oraz zastosować zdobytą wiedzę w rozwiązywaniu realnych problemów związanych z zarządzaniem. Autorzy odnoszą się również do trudnych wyzwań, z którymi mierzą się współcześni menedżerowie. Dzięki temu Czytelnicy, którzy nie są jeszcze praktykami zarządzania, będą lepiej przygotowani do rozwiązywania problemów i pełnienia funkcji menedżera we współczesnych organizacjach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005:658.1/.5(075.8) [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia i socjologia pracy / Rajmund Kowalczuk, Tadeusz Sieczyński. - Wydanie 2 poprawione. - Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 1984. - 285, [2] strony ; 20 cm.
Najważniejszym czynnikiem każdego procesu wytwarzania określonych dóbr czy wykonywania usług niezbędnych dla normalnego funkcjonowania społeczeństwa jest praca ludzka. Nośnikiem tej pracy jest człowiek, który dąży do realizacji określonych celów i jest w zasadzie tej pracy autonomicznym podmiotem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Filia Gębice
Brak informacji o dostępności: sygn. 159.9 [lok. Wypożyczalnia Gębice] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Siedem wyzwań lidera / Sylwia Królikowska. - Kraków : [wydawca nieznany], 2020. - 285, [1] strona ; 21 cm.
Na okładce: Pierwszy taki przewodnik po zarządzaniu zespołem.
Superniania Liderów SYLWIA KRÓLIKOWSKA stawia przed Tobą Siedem wyzwań lidera. To, czy podejmiesz rękawicę, będzie miało olbrzymi wpływ na Twoją pozycję, wizerunek i skuteczność działania jako lidera. Każdy z siedmiu rozdziałów porusza inny obszar wyzwań, z którymi nieustannie mierzysz się, pracując ze swoim zespołem. Autorka na licznych przykładach z własnego doświadczenia pokazuje, jak budować autorytet, w jaki sposób prowadzić trudne rozmowy z pracownikami, a także jak zarządzać konfliktami i zmianą oraz emocjami, które im towarzyszą. W poradniku znajdziesz szereg ćwiczeń, które pomogą Ci od razu zaimplementować zdobytą wiedzę i doskonalić umiejętności liderskie. 7 powodów, dla których warto przeczytać tę książkę: 1. Inwestycja w siebie - nikt nie rodzi się dobrym szefem, ale każdy może na to pracować i stawać się skutecznym liderem. 2. Oszczędność czasu i pieniędzy – każdy rozdział to jeden pełen dzień szkoleniowy. 3. Praktyczne przykłady prosto z największych firm i korporacji – wyciągaj wnioski z błędów innych, by każdego dnia podnosić swoją skuteczność działania. 4. Przystępny, żartobliwy język - autorka w niezwykle obrazowy i lekki sposób wytłumaczy Ci nawet najbardziej złożone koncepcje psychologii przywództwa. 5. Techniki i narzędzia zarządzania zespołem – gotowe do wdrożenia algorytmy, schematy i modele działania krok po kroku pomogą przejść przez najtrudniejsze sytuacje oraz nauczą Cię konsekwencji. 6. Rozwój umiejętności interpersonalnych przydatnych zarówno w pracy, jak i w życiu codziennym- nabyta wiedza przyda Ci się we współpracy z partnerem, teściową, a nawet nastoletnim dzieckiem! 7. Wzrost pewności siebie – dzięki radom zawartym w książce będziesz w stanie szybciej podejmować najlepsze decyzje, co przełoży się na wzrost pewności siebie. [lubimyczytac.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.95/.96:316.46 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive / Wydawnictwo Helion)
Jeśli jesteś menedżerem, pewnie choć raz spotkałeś się z taką opinią na temat Twojego zajęcia: „No to co w życiu robisz? Zarządzasz ludźmi? Aha, czyli tak naprawdę nic nie robisz, za to nieźle zarabiasz”. „Podły krwiopijco” — jest tam w domyśle. Tymczasem Ty, ja, autorzy tej książki, wszyscy menedżerowie i szefowie na świecie wiedzą, jak trudna jest to praca. Jak bardzo jest odpowiedzialna i... samotna. W końcu im wyżej, tym mniejszy tłok. Rozglądasz się dookoła, gdy potrzebujesz konsultacji, porady, podpowiedzi, a wszędzie... pusto. Znikąd pomocy, tymczasem Tobie brakuje już pomysłów na to, jak motywować pracowników. Chętnie skorzystałbyś z jakiejś mądrej książki, ale większość to kalki żywcem przeniesione zza oceanu. W polskich realiach wskazówki w nich zawarte po prostu nie mają zastosowania. STOP! Na szczęście także u nas nie brak świetnych menedżerów. Jeśli ma się odrobinę szczęścia, można spośród nich wyłuskać także doświadczonych szefów-mentorów, którzy chętnie podzielą się wiedzą. Ta książka to wielokrotnie sprawdzony w boju podręcznik motywowania pracowników. Jego lektura uzbroi Cię m.in. w trzynaście praktycznych zasad motywowania pozafinansowego, wiedzę na temat teorii motywowania oraz rzetelną charakterystykę polskiego pracownika. Dowiesz się też, jak do procesu motywowania wpleść grywalizację oraz w jaki sposób skutecznie zmotywować samego siebie. W sumie od tego właśnie powinieneś zacząć!. [Nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005.583.1 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiedza, umiejętności, zdolności, zdrowie, motywacja i wyznawane wartości przez osoby świadczące pracę decydują o ich zatrudnialności, stanowią źródło konkurencyjności organizacji oraz pomyślności regionów i krajów. Upowszechnianie się tego faktu w świadomości społecznej prowadzi do wzrostu profesjonalizmu w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, które ewoluuje od rutynowego administrowania w kierunku zrównoważonego zarządzania, integrującego - w strategiach i metodach rozwiązywania kwestii HR - aspekty ekonomiczne, społeczne i ekologiczne. Zarządzanie zasobami ludzkimi, jako dziedzina badań oraz wdrożeń praktycznych rozwiązań dotyczących funkcjonowania ludzi w organizacji i na rynku pracy, jest związane z wieloma wyzwaniami, które determinują jego obecny i przyszły rozwój. Zaliczyć do nich należy zmiany technologiczne, które zmieniają charakter pracy oraz polityki i praktyki HR, czyniąc je coraz bardziej sieciowymi, zdalnymi i wirtualnymi. Zmiany demograficzne, generacyjne, w połączeniu z rosnącą mobilnością na rynkach pracy, to kolejne wyzwanie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, które wiąże się z rosnącą różnorodnością. Należy też pamiętać o presji płynącej z rynków pracy na wzrost efektywności pracy, optymalizację kosztów i innowacyjność usług HR. Zasygnalizowane powyżej kwestie stanowią przedmiot rozważań w książce, w której autor przedstawia problematykę zarządzania zasobami ludzkimi całościowo, łącząc jego teoretyczne i praktyczne aspekty oraz podkreślając znaczenie kontekstu w rozwijaniu teorii i doskonaleniu praktyki w tej dziedzinie zarządzania. Książka jest przeznaczona dla: osób prowadzących badania w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, studentów ekonomii, zarządzania, socjologii na wyższych uczelniach różnych typów, słuchaczy w szkołach zarządzania, uczestników kursów dla menedżerów, kadry zarządzającej, pracowników i innych praktyków HR. [p.w.e].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.95/.96 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Z zagadnień psychologii motywacji / Janusz Reykowski. - [Wydanie trzecie przejrzane]. - Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, [1982]. - 257, [1] strona ; 21 cm.
Zmiany i poprawki wniesione w niniejszym wydaniu oparte były na doświadczeniach związanych z zastosowaniem pierwszej edycji książki dla celów dydaktycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.94 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Filia Gębice
Brak informacji o dostępności: sygn. 159.9 [lok. Wypożyczalnia Gębice] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Budowanie zaangażowania czyli Jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał / Maciej Sasin. - Wydanie 2. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 364 strony : rysunki, tabele ; 24 cm.
(Onepress Excluxive)
Lojalni i zmotywowani pracownicy, z pasją realizujący powierzone im zadania, są skuteczniejsi niż inni. To prawdziwy skarb dla przedsiębiorstwa. W czasie rekrutacji tacy właśnie kandydaci – entuzjastyczni, gotowi do ciężkiej pracy – są poszukiwani i wyławiani z morza chętnych. Niestety, z reguły te pozytywne cechy osób nowo przyjętych szybko toną w codziennej firmowej rutynie — badania dowodzą, iż ponad 80% pracowników nie jest zaangażowanych w swoją pracę. Na czym polega problem? Autor tego poradnika twierdzi, że poza nielicznymi wyjątkami ludzie chcą się angażować, ponieważ pragną odczuwać satysfakcję płynącą z tego, czym się zajmują w życiu zawodowym. Wygląda więc na to, że przeszkodą są nie tyle sami pracownicy, ile raczej nieumiejętne nimi zarządzanie. Pracownicy mają świetne pomysły i chcieliby je realizować dla dobra firmy, nawet kosztem zwiększenia osobistych obciążeń, jednak w większości przedsiębiorstw oddolna inicjatywa wciąż się spotyka z niechęcią zarządzających. Tymczasem w dzisiejszym, postnowoczesnym świecie, w którym coraz trudniej znaleźć skutecznego i lojalnego pracownika, zdolność do motywowania oraz rozwijania potencjału zespołu staje się podstawową kompetencją, jakiej się wymaga od menedżera. Celem tej książki jest pomóc osobom na stanowiskach kierowniczych w budowaniu zaangażowania pracowników, wykorzystywany jest do tego autorski model Pro Active Tools. Drugie wydanie wzbogacone zostało o najświeższą wiedzę oraz nowe narzędzia.. [https://onepress.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005.95/.96:331.101.3 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.32:316.11 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.32:316.11 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.2 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest poświęcona wybranym procesom zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie. Przygotowana została jako podręcznik dla osób, które odpowiadają za te procesy w organizacji, i tych, które chcą przygotować się do pracy w działach HR. Przedstawiono w niej najważniejsze zasady dotyczące budowania strategii zarządzania zasobami ludzkimi oraz wynikające z niej założenia dla kolejnych etapów tego procesu: budowania zasobów organizacji (czyli kształtowania wizerunku firmy jako pracodawcy, rekrutacji, selekcji i adaptacji pracowników), zarządzania zespołami, a także rozwiązywania konfliktów i negocjacji wewnątrzorganizacyjnych. Dodatkowo opisano zasady budowania systemu ocen i wynagradzania pracowników, a także zagrożenia związane z występowaniem w organizacjach mobbingu. Perspektywę współczesnego ZZL wzbogacono o treści z zakresu zarządzania zmianą i projektami oraz społecznej odpowiedzialności biznesu, które mają wpływ na procesy ZZL i tworzą kontekst, w którym są one wdrażane we współczesnych organizacjach. Podręcznik stanowi cenne źródło wiedzy zarówno dla studentów, jak i praktyków - osób dysponujących doświadczeniem zawodowym w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi oraz kadry zarządzającej zespołami pracowników w obrębie ZZL. [http://lubimyczytac.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005.95/.96 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej