Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(43)
Forma i typ
Książki
(43)
Publikacje naukowe
(19)
Publikacje dydaktyczne
(11)
Publikacje popularnonaukowe
(6)
Publikacje fachowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(27)
nieokreślona
(11)
wypożyczone
(6)
Placówka
Wyp. Miejska (Rynek 8)
(43)
Czytelnia Gębice
(1)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(6)
Mruk Henryk (1948- )
(6)
Garbarski Lechosław
(5)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Adamus Lucyna
(2)
Baran Radosław
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Michalski Eugeniusz
(2)
Rutkowski Ireneusz
(2)
Styś Aniela
(2)
Woźniczka Małgorzata
(2)
Wrzosek Wojciech
(2)
Zawiślak Marek
(2)
Środa Jacek
(2)
Adamczuk Franciszek
(1)
Armstrong Gary
(1)
Belka Marek
(1)
Cap Piotr (1970- )
(1)
Całus Edmund
(1)
Chrobak Marzena
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Czuba Michał
(1)
Daszkiewicz Magdalena
(1)
Dzierzgowski Jan
(1)
Gałązka Andrzej
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Górska Grażyna
(1)
Hingston Peter
(1)
Jagodziński Wojciech
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Jerzyk Ewa
(1)
Kacprzak-Choińska Agnieszka
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kamieński Janusz
(1)
Kamiński Jacek
(1)
Karel Andrzej
(1)
Kauf Sabina
(1)
Keefe Patrick Radden (1976- )
(1)
Keller Kevin Lane
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kisiel Wiktor
(1)
Kisiel Wiktor (ekonomia)
(1)
Kobjoll Klaus
(1)
Kornak Aleksander Stefan
(1)
Kozielski Robert (1968- )
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Kramarz Marzena
(1)
Kramer Teodor (1926-2014)
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Krawiec Stella
(1)
Król Lech C
(1)
Kędzierska Magdalena
(1)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Marcinkowski Stanisław
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Nickels William G
(1)
Nowacka Aldona
(1)
Nowacki Robert
(1)
Nowak Andżelika
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Payne Adrian
(1)
Pikos Anna
(1)
Pilarczyk Bogna
(1)
Pluciński Adam (trener biznesu)
(1)
Pomykalski Andrzej (1941-2022)
(1)
Przybyłowski Krzysztof
(1)
Puławski Krzysztof
(1)
Ritche Chris
(1)
Sadowski Adam
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Saunders John
(1)
Sobotkiewicz Dariusz
(1)
Stawski Bartosz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Styś Aniela (1942- )
(1)
Szwed Maciej
(1)
Sławińska Maria
(1)
Słotwiński Michał
(1)
Tarnawska Martyna
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(1)
Waniowski Paweł
(1)
Wawrzyniak Michał (1976- )
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Wong Veronica
(1)
Woźniczka Jarosław
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
[Witkowska Magda]
(1)
Łaszczyk Rafał
(1)
Ławniczak Wojciech
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(8)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(43)
Język
polski
(43)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Copywriterzy
(1)
Menedżerowie
(1)
Pracownicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Kobieta
(3209)
Miłość
(2139)
Rodzina
(2056)
Przyjaźń
(1958)
Tajemnica
(1722)
Marketing
(-)
Relacje międzyludzkie
(1523)
Śledztwo i dochodzenie
(1406)
Dziewczęta
(1311)
historia Polski
(1191)
Zabójstwo
(1163)
Rodzeństwo
(996)
II wojna światowa (1939-1945)
(975)
Zwierzęta
(933)
Chłopcy
(856)
Nastolatki
(841)
poezja
(814)
powieść obyczajowa dla młodzieży
(752)
opowiadanie dla dzieci
(729)
Małżeństwo
(704)
Wybory życiowe
(703)
Dzieci
(666)
Sekrety rodzinne
(664)
Relacja romantyczna
(661)
Uczucia
(648)
Życie codzienne
(634)
Policjanci
(629)
Trudne sytuacje życiowe
(628)
Magia
(609)
historia
(553)
powieść
(548)
geografia
(537)
Osoby zaginione
(524)
Podróże
(523)
Dziecko
(499)
Ludzie a zwierzęta
(497)
Uczniowie
(492)
Historia
(485)
literatura polska
(483)
Boże Narodzenie
(480)
Psy
(463)
Przestępczość zorganizowana
(461)
Matki i córki
(440)
Arystokracja
(433)
Uprowadzenie
(418)
Władcy
(406)
Zemsta
(404)
dramat
(391)
Poszukiwania zaginionych
(387)
Zakochanie
(385)
Wakacje
(378)
biografia
(369)
Koty
(367)
Dziennikarze
(347)
opowiadanie dla najmłodszych
(343)
Żydzi
(334)
Prywatni detektywi
(333)
Mężczyzna
(326)
Dziadkowie i wnuki
(324)
Język polski
(320)
Ojcowie i córki
(318)
Wychowanie w rodzinie
(315)
Seryjni zabójcy
(301)
Pisarze
(299)
Ludzie bogaci
(298)
Spisek
(298)
Dojrzewanie
(296)
Wychowanie
(294)
Pisarze polscy
(284)
Nauczyciele
(282)
Marzenia
(275)
Samotność
(268)
Wsie
(267)
historia literatury
(267)
Zdrada
(264)
Polacy za granicą
(262)
Polska
(260)
Lekarze
(258)
Wojna
(256)
Czarownice i czarownicy
(255)
Detektywi amatorzy
(255)
Młodzież
(248)
historia literatury polskiej
(242)
powieść przygodowa dla młodzieży
(242)
Nauczanie początkowe
(241)
język polski
(237)
Obyczaje i zwyczaje
(234)
Rozterki miłosne
(232)
powieść dla młodzieży
(232)
powieść obyczajowa dla dzieci
(230)
Nauczanie
(229)
Opieka nad zwierzętami
(227)
Pedagogika
(227)
Humor
(225)
Literatura polska
(223)
Kradzież
(221)
Pomaganie
(217)
Kłamstwo
(216)
Śmierć
(214)
Polityka
(211)
Władza
(211)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Kanada
(1)
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(15)
Opracowanie
(8)
Poradnik
(4)
Podręczniki akademickie
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Kompendia i repetytoria
(1)
Monografia
(1)
Podręczniki
(1)
Poradniki
(1)
Reportaż
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(15)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Historia
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Inżynieria i technika
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
43 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Brak informacji o dostępności: sygn. 15715 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przynależność kulturowa
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138:658.6 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.198 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Brak informacji o dostępności: sygn. 21245 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21246 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków. Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing. Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego oraz dr Dominiki Kaczorowskiej – Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego. Zespół autorski tworzą: prof. dr hab. Bogdan Gregor, prof. dr hab. Jan W. Wiktor, prof. dr hab. Henryk Mruk, prof. dr hab. Krystyna Mazurek-Łopacińska, prof. dr hab. Andrzej Pomykalski, dr hab. prof. nadzw ALK Grzegorz Mazurek, dr hab. prof. nadzw UŁ Robert Kozielski, dr Dominika Kaczorowska– Spychalska, dr Magdalena Kalińska – Kula, a także Artur Maciorowski, Lech. C. Król, Mariusz Ludwiński. [https://ksiegarnia.pwn.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wprowadzenie do Biznesu)
Tyt. oryg.: The greatest sales and marketing book.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Brak informacji o dostępności: sygn. 16231 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie : nowe otwarcie / Andrzej K. Koźmiński, Dariusz Jemielniak, Dominika Latusek, Anna Pikos. - Wydanie 1. - Warszawa : Poltext, 2023. - 379, [5] stron : ilustracje, tabele, wykresy ; 25 cm.
Podręcznik skierowany jest przede wszystkim do studentów – niezależnie od kierunków studiów – oraz absolwentów studiów wyższych, a także przedsiębiorców i menedżerów, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę z zarządzania. Główna część publikacji zawiera kompleksowe omówienie podstawowych zagadnień z zakresu zarządzania. Przejrzysty układ treści uwzględnia różne style uczenia się, a czytelny podział zagadnień i atrakcyjne grafiki czynią ją przyjazną dla Czytelnika. Na początku każdego z 13 rozdziałów zostały wymienione cele uczenia się, które ukierunkowują proces przyswajania wiedzy. Definicje kluczowych pojęć umieszczone na marginesach ułatwiają zapamiętywanie informacji i powtórkę materiału. Praktyczne przykłady przytoczone w tekście stanowią ilustrację omawianych teorii, odnosząc je do świata biznesowego. Efektywną naukę wspierają również kończące każdy rozdział ćwiczenia. Czytelnik może sprawdzić, czy zrozumiał najważniejsze koncepcje, oraz zastosować zdobytą wiedzę w rozwiązywaniu realnych problemów związanych z zarządzaniem. Autorzy odnoszą się również do trudnych wyzwań, z którymi mierzą się współcześni menedżerowie. Dzięki temu Czytelnicy, którzy nie są jeszcze praktykami zarządzania, będą lepiej przygotowani do rozwiązywania problemów i pełnienia funkcji menedżera we współczesnych organizacjach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005:658.1/.5(075.8) [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing doświadczeń w internecie / Agnieszka Kacprzak. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017. - 218 stron : tabele, rysunki ; 24 cm.
Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie możliwości przeniesienia koncepcji marketingu doświadczeń, stanowiącego nowy paradygmat patrzenia na ofertę przedsiębiorstwa i jego strategię marketingową, na grunt e-biznesu. Autorka stara się odpowiedzieć na pytanie, na ile jest możliwe zastosowanie koncepcji gospodarki doświadczeń w rzeczywistości wirtualnej: opisuje możliwości zastosowania poszczególnych modułów marketingu doświadczeń (sensoryczny, emocjonalny, poznawczy, behawioralny, relacyjny) w realiach e-handlu, przedstawia wyniki badań ilościowych przeprowadzonych na reprezentatywnej próbie polskich internautów na temat ich preferencji w zakresie oczekiwanych doświadczeń zakupowych w Internecie, analizuje wyniki badań jakościowych skupionych między innymi na wyróżnieniu cech pozytywnego i negatywnego doświadczenia zakupowego z e-sklepem. Książka uzupełnia lukę w wiedzy na temat marketingu doświadczeń wynikającą z nieznajomości możliwości wykorzystania tej koncepcji w rzeczywistości wirtualnej. Przedstawia praktyczne wnioski mogące posłużyć e-sprzedawcom do stworzenia strony internetowej swojego sklepu w taki sposób, aby oferowała ona niezapomniane doświadczenia zakupowe konkretnemu segmentowi rynku. Adresatami publikacji są badacze zajmujący się tematyką marketingu i zachowań konsumenckich, praktycy biznesu z firm consultingowych oraz prowadzących badania rynkowe, menedżerowie działów marketingu, przedsiębiorcy i właściciele firm. Książka powinna zainteresować również wykładowców i studentów specjalizujących się w e-biznesie. [http://www.gandalf.com.pl/b/marketing-doswiadczen-w-internecie/].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.1/.5 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Makromarketing jest obszarem nauki o marketingu, który bardziej niż marketingiem jako funkcją zarządzania i narzędziem menedżera jest zainteresowany społeczną i środowiskową rolą marketingu. Traktuje on marketing jako proces społeczny, główny akcent zainteresowania kładąc na oddziaływanie marketingu na społeczeństwo oraz społeczeństwa na marketing. Książka jest jednym z nielicznych i pierwszym na polskim rynku wydawniczym opracowaniem z zakresu teorii marketingu oraz historii myśli marketingowej poświęconym makromarketingowi. Jej głównym celem jest przedstawienie istoty, historii, przedmiotu i zakresu makromarketingu jako części nauki o marketingu oraz ukazanie roli, jaką spełnia on w jej rozwoju, a także szans, jakie w związku z rozwojem problematyki makromarketingowej stają przed nauką o marketingu. [https://www.pwe.com.pl/].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę zrównoważonego rozwoju oraz wiele innych wątków, takich jak między innymi megatrendy, marketing 3.0, logistyka 4.0, omnikanałowość. Publikacja adresowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia, na których wykładane są przedmioty takie jak: logistyka, logistyczna obsługa klienta, marketing, badania rynkowe oraz badania naukowe. Książka jest również ważnym źródłem wiedzy dla praktyków – pracowników firm koordynujących procesy marketingowe i logistyczne. "Tematyka zrównoważonego funkcjonowania podmiotów gospodarczych jest bardzo aktualna głównie ze względu na nieprzemijającą modę na ekologiczność oraz naciski społeczne na podmioty, by zachowywały się one w sposób ekologiczny. Jest to często wpisywane i kalkulowane w ramy CSR lub PR. Książka pozwala na prześledzenie zależności między marketingiem i logistyką, postrzeganymi jako uzupełniające się koncepcje, osadzone w kontekście zrównoważonego rozwoju. W publikacji mamy zatem do czynienia z udanym połączeniem trzech ważnych i modnych pojęć: marketing (najstarsze), logistyka (młodsze) i zrównoważony rozwój (najmłodsze)." Prof. dr hab. inż. Jacek Szołtysek, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach. [https://www.znak.com.pl/].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005.51 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Amerykańska)
Bracia Arthur, Raymond i Mortimer Sacklerowie w ciągu kilku dekad zbudowali imperium. Niczym Medyceusze obejmowali mecenatem artystów, a setki milionów dolarów przeznaczali na filantropię. Najstarszy stał za sukcesem Valium i komercjalizacją rynku farmaceutycznego. Braciom podarował firmę Purdue Frederick – zbili na niej fortunę, lecz na zawsze pogrzebali dobre imię Sacklerów. Majątek rodziny szacowano na miliardy dolarów, ale niepohamowana rządza bogactwa pchnęła ich dalej: do intratnego sektora leków opioidowych. Arthur i Mortimer chcieli, by ich produkt był czymś więcej niż tylko specjalistycznym środkiem stosowanym w opiece paliatywnej. Miał przynieść ulgę rzeszom zwykłych Amerykanów cierpiących na pospolite bóle. Swój lek – OxyContin – reklamowali jako bezpieczną alternatywę dla morfiny. W rzeczywistości jego główny składnik – oksykodon – był od niej dwa razy silniejszy, o czym doskonale wiedzieli. Agresywna strategia marketingowa w ciągu kilkunastu lat doprowadziła do tragedii – setki tysięcy Amerykanów uzależniło się od opioidów, a śmierć z powodu przedawkowania była jedną z głównych przyczyn zgonów w USA. Sacklerowie uparcie powtarzali, że problem nie leży w leku, tylko w jego użytkownikach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 661.12:343.12:615.2(047) [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Motywakcja / Klaus Kobjoll ; [tł. Edmund Całus]. - Wrocław : Astrum, 2000. - 174, [2] s. ; 21 cm.
(Kreatywność)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19696 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 [lok. Wypożyczalnia dla Dorosłych], 339.138 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
U dołu s. tyt. nazwa wydawcy oryginału: Pearson.
Na s. tyt.: Na podstawie najnowszego czternastego wydania oryginału.
Tyt. oryg.: Marketing management 14th edition.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21515 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej