Menedżerowie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(15)
Forma i typ
Książki
(15)
Publikacje fachowe
(10)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
wypożyczone
(7)
Placówka
Wyp. Miejska (Rynek 8)
(15)
Autor
Fielding Paul J
(1)
Finch Brian
(1)
Gajda Mateusz
(1)
Gersdorf Małgorzata (1952- )
(1)
Hamel Gary (1954- )
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Kowalewski Karol
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(1)
Maniewska Eliza
(1)
Matwiejczuk Rafał (1973- )
(1)
Mazurek Grzegorz (marketing)
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Pająk Edward
(1)
Pikos Anna
(1)
Raczkowski Michał (prawo)
(1)
Rączka Krzysztof
(1)
Sala Józef
(1)
Sasin Maciej
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Sztorc Małgorzata
(1)
Tesznar Tomasz
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Witkowska Magda
(1)
Wójtowicz Joanna
(1)
Zanini Michele
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(15)
Odbiorca
Dzieci
(8522)
6-8 lat
(5954)
Młodzież
(3595)
9-13 lat
(3558)
0-5 lat
(3028)
Menedżerowie
(15)
14-17 lat
(1321)
Dorośli
(502)
Szkoły podstawowe
(501)
Szkoły wyższe
(264)
18+
(211)
Szkoły średnie
(169)
Rodzice
(156)
Studenci
(113)
Nauczyciele
(53)
Licea
(39)
Prawnicy
(37)
Gimnazja
(36)
Szkoły ponadgimnazjalne
(36)
Klasa 2.
(24)
Klasa 3.
(24)
Szkoły ponadpodstawowe
(21)
Klasa 1.
(20)
Lekarze
(19)
Klasa 6.
(18)
Technikum
(18)
Klasa 7.
(16)
Klasa 8.
(16)
Klasa 4.
(15)
Pracownicy naukowi
(15)
Pedagodzy
(14)
Szkoły zawodowe
(13)
Kobieta
(12)
Nauczyciele języka polskiego
(12)
Sędziowie
(12)
Klasa 5.
(11)
Radcy prawni
(11)
Adwokaci
(10)
Inżynierowie
(10)
Przedszkola
(10)
Terapeuci zajęciowi
(10)
Psycholodzy
(9)
Psychoterapeuci
(9)
Uczniowie
(9)
Urzędnicy
(9)
Aplikanci
(8)
B1 poziom biegłości językowej
(8)
B2 poziom biegłości językowej
(8)
Literatura polska
(8)
Przedsiębiorcy
(8)
A1 poziom biegłości językowej
(7)
A2 (poziom biegłości językowej)
(7)
B1 (poziom biegłości językowej)
(7)
Dziewczęta
(7)
Klasa 8
(7)
Logopedzi
(7)
Terapeuci
(7)
A2 poziom biegłości językowej
(6)
Nauczyciele przedszkoli
(6)
Poziom podstawowy
(6)
Pracodawcy
(6)
Specjaliści ds. kadr
(6)
Weterynarze
(6)
A1 (poziom biegłości językowej)
(5)
Ekonomiści
(5)
Grupa wiekowa Młodzież
(5)
Klasa 7
(5)
Nauczanie początkowe
(5)
Pracownicy samorządowi
(5)
Uczniowie szkół średnich
(5)
Architekci
(4)
Grupa wiekowa
(4)
Grupa wiekowa 0-5 lat
(4)
Informatycy
(4)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(4)
Poziom średniozaawansowany
(4)
Pracownicy socjalni
(4)
Prokuratorzy
(4)
B2 (poziom biegłości językowej)
(3)
Chorzy na nowotwory
(3)
Finansiści
(3)
Fizjoterapeuci
(3)
Klasa 1
(3)
Klasa 5
(3)
Kobiety
(3)
Nauczyciele szkół podstawowych
(3)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(3)
Wychowawcy małych dzieci
(3)
0-5
(2)
Bankowcy
(2)
Bibliotekarze
(2)
Cukiernicy
(2)
Cukrzycy
(2)
Deweloperzy
(2)
Doradcy podatkowi
(2)
Dziecko autystyczne
(2)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(2)
Elektrycy
(2)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(2)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Kultura organizacyjna
(3)
Zaangażowanie pracowników
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Hotelarstwo
(2)
Innowacje
(2)
Konkurencyjność
(2)
Mobbing
(2)
Motywacja pracy
(2)
Prawo pracy
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Zarządzanie zmianą
(2)
Anomia pracownicza
(1)
Badania marketingowe
(1)
Biurokracja
(1)
Biznesplan
(1)
Budżetowanie
(1)
Content marketing
(1)
Dobre praktyki
(1)
Dyskryminacja
(1)
E-mail marketing
(1)
Etyka biznesu
(1)
Globalne zarządzanie utrzymaniem ruchu (TPM)
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Kreatywność
(1)
Logistyka
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Molestowanie seksualne
(1)
Narcyzm
(1)
Nepotyzm
(1)
Organizacja
(1)
Planowanie
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prawo karne
(1)
Procesy przemysłowe
(1)
Produkcja
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przemoc
(1)
Public relations
(1)
Reklama internetowa
(1)
SMED
(1)
Sukces
(1)
System just-in-time
(1)
Technologia
(1)
Towary
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zachowanie organizacyjne
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zwinne zarządzanie
(1)
Łańcuch wartości
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Belgia
(1)
Europa
(1)
Francja
(1)
Kanada
(1)
Niemcy
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Poradnik
(5)
Materiały pomocnicze
(4)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Transport i logistyka
(1)
15 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Droga do Sukcesu)
Chciałbyś zarządzać projektami, ale czujesz się zagubiony w dostępnej na rynku ofercie szkoleń i certyfikatów? W takim razie ten poradnik jest dla ciebie! Jasno i przystępnie omówiono w nim kolejne etapy realizacji projektów oraz najważniejsze kompetencje menedżerskie. Zawarte w książce cenne wskazówki oraz praktyczne przykłady nauczą cię pewnie i skutecznie przeprowadzać projekty od początku do końca. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005.8 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga do Sukcesu)
Na okładce: Światowy bestseller.
Bez względu na to, czy dopiero rozkręcasz biznes, czy zamierzasz sprzedać swoją firmę, prawdopodobnie będziesz potrzebować biznesplanu. Wywrzesz nim odpowiednie wrażenie na odbiorcy, jeśli rzetelnie prześwietlisz konkurencję, przekonująco zaprezentujesz swoje umiejętności i jasno zakomunikujesz swoją wizję. Ten poradnik powie ci, jak to osiągnąć. W książce nie zabrakło także odniesień do nowych zjawisk, takich jak finansowanie społecznościowe, sprzedaż internetowa czy marketing cyfrowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.511 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przemoc w pracy : środki ochrony prawnej i metody przeciwdziałania / Mateusz Gajda. - Stan prawny na 16 kwietnia 2022 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2022. - 353 strony ; 21 cm.
Na podstawie rozprawy doktorskiej.
Autor poddaje analizie przepisy polskiego prawa związane z przeciwdziałaniem przemocy w pracy, a także podaje liczne praktyczne porady dla pracodawców zainteresowanych podjęciem walki z przemocą w miejscu zatrudnienia. Opracowanie zostało wzbogacone wieloma orzeczeniami sądów odnoszącymi się do poruszanej tematyki. Książka zawiera także omówienie prewencyjnych regulacji przyjętych przez ponad dziesięciu zagranicznych legislatorów oraz rozważania na temat tego, czy polskie standardy ochrony prawnej przed przemocą w pracy zapewniają poziom ochrony porównywalny z wyznaczonym przez zagranicznych ustawodawców. Przepisy pol­skiego prawa zostały również ocenione przez pryzmat konwencji Międzynarodowej Organizacji Pracy nr 190 dotyczącej walki z przemocą i molestowaniem w świecie pracy. Publikacja zainteresuje prawników zajmujących się prawem pracy. Stanowi także cenne źródło wiedzy dla kadry zarządzającej i pracowników działów HR w orga­nizacjach, które podchodzą profesjonalnie do problematyki przemocy w pracy i poszukują efektywnych środków prewencyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 349.2 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo pracy : pytania i odpowiedzi / Małgorzata Gersdorf, Krzysztof Rączka, Eliza Maniewska, Michał Raczkowski. - Wydanie 7, [stan prawny na 1 września 2020 r.]. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2020. - 692, [1] strona ; 21 cm.
(Seria Akademicka)
W podręczniku zaprezentowano problematykę prawa pracy w przystępnej formie pytań i odpowiedzi. Autorzy omówili zagadnienia związane z poszczególnymi instytucjami prawnymi, uwzględniając przy tym dorobek doktryny oraz orzecznictwo Sądu Najwyższego. Opracowanie uwzględnia zmiany legislacyjne, w szczególności wprowadzone ustawą z 2.03.2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych – w zakresie porozumień kryzysowych i pracy zdalnej, a także dotyczące m.in.: skrócenia okresu przechowywania akt pracowniczych oraz ich elektronizacji; poszerzenia zakresu prawa koalicji związkowej na osoby wykonujące pracę zarobkową; zasad sukcesji w stosunku pracy w razie śmierci pracodawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 349.2(438) [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie /MT Biznes)
W świecie nieustających zmian i bezprecedensowych wyzwań potrzeba firm śmiałych i odpornych na przeciwności losu. Niestety większość organizacji jest przeciążona z powodu biurokracji, a przez to działa powoli i zbyt ostrożnie. W czasach wielkiego zamętu struktury oparte na modelu odgórnego zarządzania i licznych regułach okazują się bardziej szkodzić niż pomagać. Tłamszą kreatywność, tłumią innowacyjność. A dziś potrzeba organizacji śmiałych, przedsiębiorczych i nadążających za zmianami. Dlatego powstała ta książka. Jak procedury i hierarchię zastąpić czymś lepszym. W Humanokracji Gary Hamel i Michele Zanini wyróżniają siedem podstawowych zasad firmy skupionej na człowieku i dzielą się z czytelnikiem precyzyjnymi wskazówkami dotyczącymi tworzenia organizacji postbiurokratycznej. Przedstawiają nowy model zarządzania, który uwalnia drzemiące w ludziach pokłady kreatywności i zachęca wszystkich do myślenia i postępowania jak właściciel firmy. Kreślą szczegółowy plan jak stworzyć organizację jednocześnie dużą i szybką, jednocześnie zdyscyplinowaną i samorządną, jednocześnie wydajną i przedsiębiorczą w swej naturze, jednocześnie rozważną i śmiałą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.95/.96 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie : nowe otwarcie / Andrzej K. Koźmiński, Dariusz Jemielniak, Dominika Latusek, Anna Pikos. - Wydanie 1. - Warszawa : Poltext, 2023. - 379, [5] stron : ilustracje, tabele, wykresy ; 25 cm.
Podręcznik skierowany jest przede wszystkim do studentów – niezależnie od kierunków studiów – oraz absolwentów studiów wyższych, a także przedsiębiorców i menedżerów, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę z zarządzania. Główna część publikacji zawiera kompleksowe omówienie podstawowych zagadnień z zakresu zarządzania. Przejrzysty układ treści uwzględnia różne style uczenia się, a czytelny podział zagadnień i atrakcyjne grafiki czynią ją przyjazną dla Czytelnika. Na początku każdego z 13 rozdziałów zostały wymienione cele uczenia się, które ukierunkowują proces przyswajania wiedzy. Definicje kluczowych pojęć umieszczone na marginesach ułatwiają zapamiętywanie informacji i powtórkę materiału. Praktyczne przykłady przytoczone w tekście stanowią ilustrację omawianych teorii, odnosząc je do świata biznesowego. Efektywną naukę wspierają również kończące każdy rozdział ćwiczenia. Czytelnik może sprawdzić, czy zrozumiał najważniejsze koncepcje, oraz zastosować zdobytą wiedzę w rozwiązywaniu realnych problemów związanych z zarządzaniem. Autorzy odnoszą się również do trudnych wyzwań, z którymi mierzą się współcześni menedżerowie. Dzięki temu Czytelnicy, którzy nie są jeszcze praktykami zarządzania, będą lepiej przygotowani do rozwiązywania problemów i pełnienia funkcji menedżera we współczesnych organizacjach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005:658.1/.5(075.8) [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Patologie i dysfunkcje w organizacji / Karol Kowalewski, Joanna M. Moczydłowska. - Wydanie 1. - Warszawa : Difin, 2020. - 247, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
(Engram)
Publikacja ma charakter przeglądowy. Autorzy referują wyniki analizy naukowej najważniejszych badań i koncepcji ostatniego ćwierćwiecza dotyczących patologii i dysfunkcji organizacji poruszając zagadnienia, które w literaturze z obszaru nauk o zarządzaniu pojawią się stosunkowo rzadko (na przykład nepotyzm, zaburzenia osobowości liderów, ageizm). Treść została podzielona na trzy części. W części pierwszej skupiono uwagę na problematyce nepotyzmu, kronizmu i paternalizmu. Przeanalizowano uwarunkowania, przyczyny i skutki mobbingu organizacyjnego. Ważnym elementem tej części pracy jest podrozdziałów dotyczących wpływu stereotypów na proces dyskryminacji w środowisku pracy. Część druga ma charakter psychologiczny. Obejmuje zagadnienia patologicznych zachowań i postaw uwarunkowane osobowościowo i kulturowo. Obok problematyki wypalenia zawodowego i nadmiernego zaangażowania w pracę ujęto tu zagadnienia „ciemnej strony osobowości” oraz patologicznych kultur organizacyjnych, na przykład kultury sekty i kultury narcyzmu. Część trzecia dotyczy zachowań kontrproduktywnych i anomijnych, takich jak kradzieże, sabotaż, zachowania anomijne. W książce wykorzystano bardzo bogaty zbiór materiałów źródłowych, w ogromnej części obcojęzycznych. [ksiegarnia.dyfin.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.32 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Począwszy od lat 90. XX wieku w zarządzaniu strategicznym coraz większą rolę pełni nurt zasobowy. W ramach tego nurtu kluczowe znaczenie w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa przypisywane jest tzw. potencjałom strategicznym przedsiębiorstwa, obejmującym zasoby, zdolności i kompetencje. Wymienione potencjały strategiczne stanowią podstawę osiągania sukcesu przez przedsiębiorstwo i z tego względu określane są mianem potencjałów sukcesu przedsiębiorstwa. Obok nich w zasobowym nurcie zarządzania strategicznego ważne miejsce zajmują tzw. wyznaczniki sukcesu przedsiębiorstwa, będące przejawami (symptomami) sukcesu osiąganego przez przedsiębiorstwo. Wyznacznikami tymi są efekty rynkowe i efekty ekonomiczne uzyskiwane przez przedsiębiorstwo. Efekty te stanowią podstawę tworzenia trwałej, długofalowej przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. W procesie tworzenia przewagi konkurencyjnej ważne miejsce zajmuje logistyka. Postępujący rozwój logistyki przyczynia się w coraz większym stopniu do jej postrzegania jako koncepcji zarządzania przepływami materiałów, towarów i informacji w skali przedsiębiorstwa, a nawet całego łańcucha dostaw.[nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005.51(075.8) [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : Poltext, 2022. - 482 strony : fotografie, ilustracje, wykresy, tabele ; 24 cm.
Rozdziały książki skatalogowano pod własnymi tytułami.
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów od sprzedaży czy PR.
W książce zostały omówione zagadnienia takie jak: strategia e-marketingowa, usługi interaktywne, badania marketingowe online, zachowanie konsumenta online, aspekty prawne e-marketingu, marketing mobilny, serwisy www, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, projektowanie interfejsów, reklama AdWords, Analytics, e-mail marketing, marketing automation, social media marketing, personal branding, internet PR i influencer marketing oraz content marketing.
Książka składa się z trzech bloków tematycznych: - strategicznego i operacyjnego zarządzania działalnością marketingową online, - pomiaru, analityki i badań wspierających podejmowanie decyzji online, - narzędzi i technik komunikacji marketingowej online. Każdy rozdział zawiera wyjaśnienia podstawowych pojęć oraz praktyczny opis danego zagadnienia – w taki sposób, aby miał on stricte wdrożeniowy charakter. Dodatkowo w każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia oraz studia przypadków z polskiego rynku.
Autorzy książki to nie tylko świetni eksperci branżowi, ale również uznani dydaktycy, wykorzystujący doświadczenie z firm i instytucji, które reprezentują (m.in.: Deloitte Digital, GoldenSubmarine, VML Poland, T-Mobile, Socjomania, Future Mind, Akademia Leona Koźmińskiego, IQS Poland, Ideo, Freshmail). Zdecydowana większość z nich od wielu lat z sukcesem prowadzi kursy, szkolenia oraz zajęcia na studiach podyplomowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138:077 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie produkcją : produkt, technologia, organizacja / Edward Pająk. - Wydanie II - poprawione. - Warszawa : PWN, 2021. - 370 stron : ilustracje, fotografie, wykresy, tabele ; 24 cm.
Podstawowy podręcznik akademicki do zarządzania produkcją, wykładanego na kierunkach zarządzanie i inżynierii produkcji na politechnikach oraz uczelniach technicznych i ekonomicznych. Zawiera kompleksowe ujęcie problematyki wchodzącej w zakres przedmiotu, z uwzględnieniem najnowszych osiągnięć naukowych i tendencji rozwojowych. Największą zaletą, wyróżniającą go na tle innych publikacji z tej dziedziny, jest interdyscyplinarne przedstawienie problematyki zarządzania produkcją, umiejętnie łączące zagadnienia natury organizacyjnej, technicznej (technologicznej i konstrukcyjnej) i ekonomicznej (koszty). Tylko bowiem harmonijny rozwój wszystkich obszarów, będących w sferze zainteresowania zarządzania produkcją, może dać zadowalający efekt.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.5 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Hotelarstwo : usługi, zarządzanie, procesy koncentracji / Józef Sala. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2019. - 300 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Książka prezentuje rolę hotelarstwa na rynku turystycznym, oraz ukazuje kierunki zmian zarówno w jego systemie zarządzania, jak i rozwoju, głównie wymuszanych przez zmiany zachodzące w jego otoczeniu. Publikacja składa się z ośmiu rozdziałów. W rozdziale 1 scharakteryzowano istotę hotelarstwa, kryteria klasyfikacji hoteli oraz rolę hotelarstwa w obsłudze ruchu turystycznego. W rozdziale 2 zaprezentowano podstawowe rodzaje współczesnej turystycznej bazy noclegowej. Rozdział 3 prezentuje składniki głównej, cząstkowej usługi hotelowej, tj. usługi zakwaterowania. Kolejny rozdział 4 przedstawia m.in. istotę gastronomii i jej rolę w hotelarstwie, zakres usług gastronomicznych w hotelach i kierunki ich rozwoju. W rozdziale 5 scharakteryzowano główne usługi dodatkowe w hotelach. Rozdział 6 przedstawia specyfikę zarządzania przedsiębiorstwem hotelarskim. Rozdział 7 ukazuje funkcje głównych służb hotelu. Końcowy rozdział 8 prezentuje procesy koncentracji i integracji w hotelarstwie. Praca jest wynikiem wieloletnich zainteresowań naukowych Autora. Książka jest adresowana głównie do studentów studiów ekonomicznych i wychowania fizycznego, studiujących na kierunku „turystyka i rekreacja”. Pomyślana jest jako opracowanie służące prowadzeniu wykładu z przedmiotu „podstawy hotelarstwa”. Może być także przydatna osobom i menedżerom zarządzającym firmami hotelarskimi.
Książka jest adresowana głównie do studentów studiów ekonomicznych i wychowania fizycznego, studiujących na kierunku „turystyka i rekreacja”. Pomyślana jest jako opracowanie służące prowadzeniu wykładu z przedmiotu „podstawy hotelarstwa”. Może być także przydatna osobom i menedżerom zarządzającym firmami hotelarskimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 640.41/.42 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Budowanie zaangażowania czyli Jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał / Maciej Sasin. - Wydanie 2. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 364 strony : rysunki, tabele ; 24 cm.
(Onepress Excluxive)
Lojalni i zmotywowani pracownicy, z pasją realizujący powierzone im zadania, są skuteczniejsi niż inni. To prawdziwy skarb dla przedsiębiorstwa. W czasie rekrutacji tacy właśnie kandydaci – entuzjastyczni, gotowi do ciężkiej pracy – są poszukiwani i wyławiani z morza chętnych. Niestety, z reguły te pozytywne cechy osób nowo przyjętych szybko toną w codziennej firmowej rutynie — badania dowodzą, iż ponad 80% pracowników nie jest zaangażowanych w swoją pracę. Na czym polega problem? Autor tego poradnika twierdzi, że poza nielicznymi wyjątkami ludzie chcą się angażować, ponieważ pragną odczuwać satysfakcję płynącą z tego, czym się zajmują w życiu zawodowym. Wygląda więc na to, że przeszkodą są nie tyle sami pracownicy, ile raczej nieumiejętne nimi zarządzanie. Pracownicy mają świetne pomysły i chcieliby je realizować dla dobra firmy, nawet kosztem zwiększenia osobistych obciążeń, jednak w większości przedsiębiorstw oddolna inicjatywa wciąż się spotyka z niechęcią zarządzających. Tymczasem w dzisiejszym, postnowoczesnym świecie, w którym coraz trudniej znaleźć skutecznego i lojalnego pracownika, zdolność do motywowania oraz rozwijania potencjału zespołu staje się podstawową kompetencją, jakiej się wymaga od menedżera. Celem tej książki jest pomóc osobom na stanowiskach kierowniczych w budowaniu zaangażowania pracowników, wykorzystywany jest do tego autorski model Pro Active Tools. Drugie wydanie wzbogacone zostało o najświeższą wiedzę oraz nowe narzędzia.. [https://onepress.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005.95/.96:331.101.3 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie konkurowania międzynarodowych korporacji hotelowych / Małgorzata Sztorc. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2020. - 387, [1] strona : rysunki kolorowe, tabele, wykresy ; 24 cm.
Oddawana do rąk Czytelników książka jest pierwszą wydaną w ostatnich latach pracą naukową analizującą w sposób kompleksowy zagadnienia konkurencyjności, strategii konkurowania oraz zasobów umożliwiających umocnienie przewagi konkurencyjnej międzynarodowych przedsiębiorstw z sektora usług hotelarskich. Książka dotyczy nowych, niezwykle złożonych zjawisk organizacyjnych i ekonomicznych oraz wnosi istotne wartości poznawcze do dorobku naukowego dotyczącego konkurencyjności międzynarodowych przedsiębiorstw hotelowych. Wyróżnia się analizą badanego problemu z perspektywy teorii tworzenia zasobowo-kompetencyjnej przewagi konkurencyjnej z wykorzystaniem elementów teorii kosztów transakcyjnych oraz teorii umiędzynarodowienia przedsiębiorstw. Zaprezentowano w niej konkurencyjność organizacji z perspektywy identyfikacji źródeł i czynników pozycjonowania strategicznego oraz wskazania na wyróżniające zasoby przedsiębiorstw świadczących usługi noclegowe, a także określenia elementów składowych strategii konkurowania korporacji hotelowych w warunkach internacjonalizacji i globalizacji rynku usług turystycznych. Ponadto na przykładzie korporacji hotelowej Accorhotels przedstawiono praktyczne aspekty implementacji strategii konkurowania. Książka może stanowić pomoc zarówno w procesie praktycznego zarządzania przedsiębiorstwami dla menedżerów, jak i teoretycznych rozważań podjętej problematyki wśród pracowników naukowych, doktorantów oraz studentów. [pwe.com.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 640.41/.42:005.2:334.726 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ukierunkowanie energii ludzi na osiąganie maksymalnej efektywności jest wyjątkową umiejętnością menadżerów. Kurczące się rynki, rosnąca konkurencja, wzrost wymagań klientów, wreszcie ciągły niedobór wysoko wykwalifikowanych i efektywnych pracowników wymuszają na firmach naukę uzyskiwania jak najlepszych efektów przy ograniczonych zasobach. Nie jest to łatwe zadanie, gdyż wiele osób ma tendencję do unikania wysiłku, a próba zaradzenia temu problemowi przez autorytarne wydawanie poleceń, groźby i krzyki jest z góry skazane na porażkę. Oto niezbędnik każdego lidera, który chce zainspirować swoich podwładnych do osiągnięcia maksymalnej efektywności. W książce wykorzystano wyniki badań z wielu dekad – stanowi więc ona wyczerpujące, a zarazem zwięzłe kompendium praktycznej wiedzy. Dowiesz się, jak tworzyć środowisko pracy oparte na zaufaniu, jak rozwiewać obawy i uwalniać potencjał pracowników. Przekonasz się, że poprawne wyznaczanie celów i zadań rządzi się kilkoma jasnymi zasadami, a odpowiednie dostrzeganie i nagradzanie wysiłku podwładnych dodaje energii każdemu członkowi zespołu. Nauczysz się także uaktywniać maksymalizujący produktywność tajemniczy „czynnik X” – dzięki niemu Twoi ludzie będą działać na najwyższych obrotach i realizować cele, które dziś wydają się nieosiągalne! [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005.58 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations : praktyka komunikowania 3.0 / Dariusz Tworzydło. - Wydanie II uzupełnione i uaktualnione, wydanie I w Wydawnictwie Naukowym PWN. - Warszawa : PWN, 2023. - 354 strony : fotografie, ilustracje, mapa, wykresy ; 24 cm.
Pierwsze wydanie pt.: Public relations praktycznie.
Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji. Książka została przygotowana jako wznowienie i uzupełnienie cieszącej się od lat zainteresowaniem publikacji „Public relations praktycznie”. Publikacja ta została jednak zaktualizowana oraz wzbogacona o nowe rozdziały poświęcone między innymi branży, etyce, dezinformacji oraz modelom zarządzania kryzysowego. Czytelnicy znajdą w niej także nowe studia przypadków. Podręcznik jest niezbędnym źródłem wiedzy dla studentów kierunków dziennikarskich, związanych z marketingiem, komunikowaniem, public relations. Jest skierowany również do praktyków biznesu, menedżerów zajmujących się komunikacją i public relations w firmach, korporacjach, samorządach oraz rzeczników prasowych. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.4:005.57 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej