E-mail marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
wypożyczone
(1)
Placówka
Wyp. Miejska (Rynek 8)
(1)
Autor
Mazurek Grzegorz (marketing)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(3224)
Miłość
(2143)
Rodzina
(2066)
Przyjaźń
(1961)
Tajemnica
(1727)
E-mail marketing
(-)
Relacje międzyludzkie
(1527)
Śledztwo i dochodzenie
(1413)
Dziewczęta
(1315)
historia Polski
(1188)
Zabójstwo
(1166)
Rodzeństwo
(1000)
II wojna światowa (1939-1945)
(983)
Zwierzęta
(933)
Chłopcy
(857)
Nastolatki
(846)
poezja
(814)
powieść obyczajowa dla młodzieży
(749)
opowiadanie dla dzieci
(727)
Małżeństwo
(709)
Wybory życiowe
(706)
Dzieci
(668)
Sekrety rodzinne
(668)
Relacja romantyczna
(664)
Uczucia
(653)
Życie codzienne
(638)
Policjanci
(634)
Trudne sytuacje życiowe
(630)
Magia
(611)
historia
(551)
powieść
(545)
geografia
(537)
Osoby zaginione
(529)
Podróże
(525)
Dziecko
(499)
Ludzie a zwierzęta
(498)
Uczniowie
(493)
Boże Narodzenie
(487)
Historia
(485)
literatura polska
(483)
Psy
(468)
Przestępczość zorganizowana
(464)
Matki i córki
(443)
Arystokracja
(434)
Uprowadzenie
(419)
Władcy
(410)
Zemsta
(406)
Poszukiwania zaginionych
(391)
dramat
(388)
Zakochanie
(386)
Wakacje
(378)
biografia
(369)
Koty
(367)
Dziennikarze
(348)
opowiadanie dla najmłodszych
(342)
Prywatni detektywi
(336)
Żydzi
(334)
Mężczyzna
(328)
Dziadkowie i wnuki
(324)
Język polski
(320)
Ojcowie i córki
(319)
Wychowanie w rodzinie
(315)
Seryjni zabójcy
(303)
Pisarze
(300)
Ludzie bogaci
(299)
Spisek
(298)
Dojrzewanie
(296)
Wychowanie
(294)
Pisarze polscy
(284)
Nauczyciele
(282)
Marzenia
(277)
Samotność
(269)
Wsie
(268)
historia literatury
(267)
Polacy za granicą
(264)
Zdrada
(264)
Polska
(260)
Lekarze
(258)
Wojna
(257)
Detektywi amatorzy
(256)
Czarownice i czarownicy
(255)
Młodzież
(248)
historia literatury polskiej
(242)
Nauczanie początkowe
(241)
Obyczaje i zwyczaje
(238)
powieść przygodowa dla młodzieży
(237)
język polski
(236)
Rozterki miłosne
(233)
Nauczanie
(230)
powieść dla młodzieży
(230)
Opieka nad zwierzętami
(229)
Pedagogika
(227)
Humor
(226)
powieść obyczajowa dla dzieci
(226)
Literatura polska
(224)
Kradzież
(223)
Pomaganie
(220)
Kłamstwo
(216)
Śmierć
(214)
Władza
(213)
Polityka
(212)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : Poltext, 2022. - 482 strony : fotografie, ilustracje, wykresy, tabele ; 24 cm.
Rozdziały książki skatalogowano pod własnymi tytułami.
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów od sprzedaży czy PR.
W książce zostały omówione zagadnienia takie jak: strategia e-marketingowa, usługi interaktywne, badania marketingowe online, zachowanie konsumenta online, aspekty prawne e-marketingu, marketing mobilny, serwisy www, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, projektowanie interfejsów, reklama AdWords, Analytics, e-mail marketing, marketing automation, social media marketing, personal branding, internet PR i influencer marketing oraz content marketing.
Książka składa się z trzech bloków tematycznych: - strategicznego i operacyjnego zarządzania działalnością marketingową online, - pomiaru, analityki i badań wspierających podejmowanie decyzji online, - narzędzi i technik komunikacji marketingowej online. Każdy rozdział zawiera wyjaśnienia podstawowych pojęć oraz praktyczny opis danego zagadnienia – w taki sposób, aby miał on stricte wdrożeniowy charakter. Dodatkowo w każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia oraz studia przypadków z polskiego rynku.
Autorzy książki to nie tylko świetni eksperci branżowi, ale również uznani dydaktycy, wykorzystujący doświadczenie z firm i instytucji, które reprezentują (m.in.: Deloitte Digital, GoldenSubmarine, VML Poland, T-Mobile, Socjomania, Future Mind, Akademia Leona Koźmińskiego, IQS Poland, Ideo, Freshmail). Zdecydowana większość z nich od wielu lat z sukcesem prowadzi kursy, szkolenia oraz zajęcia na studiach podyplomowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138:077 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej