Pozycjonowanie stron internetowych
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
wypożyczone
(2)
Placówka
Wyp. Miejska (Rynek 8)
(2)
Autor
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Mazurek Grzegorz (marketing)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(3224)
Miłość
(2143)
Rodzina
(2066)
Przyjaźń
(1961)
Tajemnica
(1727)
Pozycjonowanie stron internetowych
(-)
Relacje międzyludzkie
(1527)
Śledztwo i dochodzenie
(1413)
Dziewczęta
(1315)
historia Polski
(1188)
Zabójstwo
(1166)
Rodzeństwo
(1000)
II wojna światowa (1939-1945)
(983)
Zwierzęta
(933)
Chłopcy
(857)
Nastolatki
(846)
poezja
(814)
powieść obyczajowa dla młodzieży
(749)
opowiadanie dla dzieci
(727)
Małżeństwo
(709)
Wybory życiowe
(706)
Dzieci
(668)
Sekrety rodzinne
(668)
Relacja romantyczna
(664)
Uczucia
(653)
Życie codzienne
(638)
Policjanci
(634)
Trudne sytuacje życiowe
(630)
Magia
(611)
historia
(551)
powieść
(545)
geografia
(537)
Osoby zaginione
(529)
Podróże
(525)
Dziecko
(499)
Ludzie a zwierzęta
(498)
Uczniowie
(493)
Boże Narodzenie
(487)
Historia
(485)
literatura polska
(483)
Psy
(468)
Przestępczość zorganizowana
(464)
Matki i córki
(443)
Arystokracja
(434)
Uprowadzenie
(419)
Władcy
(410)
Zemsta
(406)
Poszukiwania zaginionych
(391)
dramat
(388)
Zakochanie
(386)
Wakacje
(378)
biografia
(369)
Koty
(367)
Dziennikarze
(348)
opowiadanie dla najmłodszych
(342)
Prywatni detektywi
(336)
Żydzi
(334)
Mężczyzna
(328)
Dziadkowie i wnuki
(324)
Język polski
(320)
Ojcowie i córki
(319)
Wychowanie w rodzinie
(315)
Seryjni zabójcy
(303)
Pisarze
(300)
Ludzie bogaci
(299)
Spisek
(298)
Dojrzewanie
(296)
Wychowanie
(294)
Pisarze polscy
(284)
Nauczyciele
(282)
Marzenia
(277)
Samotność
(269)
Wsie
(268)
historia literatury
(267)
Polacy za granicą
(264)
Zdrada
(264)
Polska
(260)
Lekarze
(258)
Wojna
(257)
Detektywi amatorzy
(256)
Czarownice i czarownicy
(255)
Młodzież
(248)
historia literatury polskiej
(242)
Nauczanie początkowe
(241)
Obyczaje i zwyczaje
(238)
powieść przygodowa dla młodzieży
(237)
język polski
(236)
Rozterki miłosne
(233)
Nauczanie
(230)
powieść dla młodzieży
(230)
Opieka nad zwierzętami
(229)
Pedagogika
(227)
Humor
(226)
powieść obyczajowa dla dzieci
(226)
Literatura polska
(224)
Kradzież
(223)
Pomaganie
(220)
Kłamstwo
(216)
Śmierć
(214)
Władza
(213)
Polityka
(212)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Narzędzia Google dla e-commerce / Krzysztof Marzec. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2018. - 236 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Google'owa skrzynka narzędziowa. Google - wyszukiwarka, która rządzi światem internetu. A skoro tak, zależy od niej także i Twój byt, jeśli prowadzisz działalność online. Czasy, kiedy wystarczyło uruchomić stronę WWW i grzecznie czekać, aż klienci sami na nią trafią po wynikach wyszukiwania, dawno minęły. Dziś konkurencja w sieci jest ogromna, więc e-biznes z prawdziwego zdarzenia wymaga od swojego właściciela profesjonalizacji i poświęcenia sporej ilości czasu. Oczywiście pewne sprawy można sobie uprościć, zautomatyzować, ale nadal - bez świadomości narzędzi, które niejako w pakiecie z wszechobecną wyszukiwarką oferuje Google - nie ma mowy o sukcesie biznesu prowadzonego online. Bez umiejętności obsługi Google Analytics trudno się zorientować, skąd na naszą stronę docierają klienci oraz na jakim etapie większość z nich porzuca koszyk zakupowy. Właściciel e-biznesu, który nie rozumie zasad rządzących kampaniami w Google Adwords, będzie już zawsze skazany na przepalanie pieniędzy, które powinny być inwestycją w skuteczną reklamę. Unowocześnianie strony WWW bez użycia do jej testowania Google Optimize jest jak strzelanie w ciemności do tarczy, podczas gdy włącznik światła jest pod ręką. Nieznajomość narzędzia Google Search Console docelowo skutkować będzie spadkiem widoczności e-sklepu w wyszukiwarce, a ponieważ stanie się tak raczej prędzej niż później, najwyższy czas doposażyć swoją stronę WWW w kilka niezbędnych narzędzi od wujka Google!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004.738.5:339.138 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : Poltext, 2022. - 482 strony : fotografie, ilustracje, wykresy, tabele ; 24 cm.
Rozdziały książki skatalogowano pod własnymi tytułami.
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów od sprzedaży czy PR.
W książce zostały omówione zagadnienia takie jak: strategia e-marketingowa, usługi interaktywne, badania marketingowe online, zachowanie konsumenta online, aspekty prawne e-marketingu, marketing mobilny, serwisy www, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, projektowanie interfejsów, reklama AdWords, Analytics, e-mail marketing, marketing automation, social media marketing, personal branding, internet PR i influencer marketing oraz content marketing.
Książka składa się z trzech bloków tematycznych: - strategicznego i operacyjnego zarządzania działalnością marketingową online, - pomiaru, analityki i badań wspierających podejmowanie decyzji online, - narzędzi i technik komunikacji marketingowej online. Każdy rozdział zawiera wyjaśnienia podstawowych pojęć oraz praktyczny opis danego zagadnienia – w taki sposób, aby miał on stricte wdrożeniowy charakter. Dodatkowo w każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia oraz studia przypadków z polskiego rynku.
Autorzy książki to nie tylko świetni eksperci branżowi, ale również uznani dydaktycy, wykorzystujący doświadczenie z firm i instytucji, które reprezentują (m.in.: Deloitte Digital, GoldenSubmarine, VML Poland, T-Mobile, Socjomania, Future Mind, Akademia Leona Koźmińskiego, IQS Poland, Ideo, Freshmail). Zdecydowana większość z nich od wielu lat z sukcesem prowadzi kursy, szkolenia oraz zajęcia na studiach podyplomowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138:077 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej