Reklama internetowa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wyp. Miejska (Rynek 8)
(3)
Autor
Głąb Paweł
(1)
Jabłoński Artur (1987- )
(1)
Kantorowski Piotr
(1)
Mazurek Grzegorz (marketing)
(1)
Michalski Jakub (prawo)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(3224)
Miłość
(2143)
Rodzina
(2066)
Przyjaźń
(1961)
Tajemnica
(1727)
Reklama internetowa
(-)
Relacje międzyludzkie
(1527)
Śledztwo i dochodzenie
(1413)
Dziewczęta
(1315)
historia Polski
(1188)
Zabójstwo
(1166)
Rodzeństwo
(1000)
II wojna światowa (1939-1945)
(983)
Zwierzęta
(933)
Chłopcy
(857)
Nastolatki
(846)
poezja
(814)
powieść obyczajowa dla młodzieży
(749)
opowiadanie dla dzieci
(727)
Małżeństwo
(709)
Wybory życiowe
(706)
Dzieci
(668)
Sekrety rodzinne
(668)
Relacja romantyczna
(664)
Uczucia
(653)
Życie codzienne
(638)
Policjanci
(634)
Trudne sytuacje życiowe
(630)
Magia
(611)
historia
(551)
powieść
(545)
geografia
(537)
Osoby zaginione
(529)
Podróże
(525)
Dziecko
(499)
Ludzie a zwierzęta
(498)
Uczniowie
(493)
Boże Narodzenie
(487)
Historia
(485)
literatura polska
(483)
Psy
(468)
Przestępczość zorganizowana
(464)
Matki i córki
(443)
Arystokracja
(434)
Uprowadzenie
(419)
Władcy
(410)
Zemsta
(406)
Poszukiwania zaginionych
(391)
dramat
(388)
Zakochanie
(386)
Wakacje
(378)
biografia
(369)
Koty
(367)
Dziennikarze
(348)
opowiadanie dla najmłodszych
(342)
Prywatni detektywi
(336)
Żydzi
(334)
Mężczyzna
(328)
Dziadkowie i wnuki
(324)
Język polski
(320)
Ojcowie i córki
(319)
Wychowanie w rodzinie
(315)
Seryjni zabójcy
(303)
Pisarze
(300)
Ludzie bogaci
(299)
Spisek
(298)
Dojrzewanie
(296)
Wychowanie
(294)
Pisarze polscy
(284)
Nauczyciele
(282)
Marzenia
(277)
Samotność
(269)
Wsie
(268)
historia literatury
(267)
Polacy za granicą
(264)
Zdrada
(264)
Polska
(260)
Lekarze
(258)
Wojna
(257)
Detektywi amatorzy
(256)
Czarownice i czarownicy
(255)
Młodzież
(248)
historia literatury polskiej
(242)
Nauczanie początkowe
(241)
Obyczaje i zwyczaje
(238)
powieść przygodowa dla młodzieży
(237)
język polski
(236)
Rozterki miłosne
(233)
Nauczanie
(230)
powieść dla młodzieży
(230)
Opieka nad zwierzętami
(229)
Pedagogika
(227)
Humor
(226)
powieść obyczajowa dla dzieci
(226)
Literatura polska
(224)
Kradzież
(223)
Pomaganie
(220)
Kłamstwo
(216)
Śmierć
(214)
Władza
(213)
Polityka
(212)
Temat: czas
2001-
(3)
Gatunek
Poradnik
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Językoznawstwo
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress)
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138:077 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
By Twój e-biznes był prowadzony legalnie.
Zbiór praw dotyczących firm prowadzących działalność online poszerza się w tempie odpowiadającym rozwojowi tego sektora rynku. Każdemu kolejnemu rodzajowi e-narzędzia przypisuje się całą listę nowych paragrafów, zakazów, nakazów i zaleceń. Kolejne precedensy i związane z nimi sprawy mnożą listę pytań i wątpliwości. Coraz więcej jest mało zrozumiałych dla przeciętnego Kowalskiego przepisów, w których jednak musi on nauczyć się poruszać, jeśli nie chce przepaść na e-rynku wskutek kar finansowych.
Nie sposób wiedzieć wszystkiego na temat legalnej strony biznesu online. Nie ma też konieczności recytowania kolejnych wyjątków z praw, które dotyczą e-przedsiębiorców. Z takiego założenia wyszli zresztą autorzy tej książki. Przyjęli, że jej czytelnik będzie chciał dowiedzieć się z niej przede wszystkim tego, co najważniejsze dla jego firmy, bez czego nie da się jej prowadzić legalnie, a tym samym - bezpiecznie. Publikacja jest dość obszerna, ponieważ zawiera mnóstwo użytecznych wskazówek oraz wzorów dokumentów, do wykorzystania 1:1 w biznesie prowadzonym w sieci. Skonstruowana została jednak prosto, z czytelnym spisem treści, który ułatwia natychmiastowe dotarcie do tych zagadnień, które są aktualnie w obszarze zainteresowania odbiorcy. [źródło opisu : nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346.22:339:077 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : Poltext, 2022. - 482 strony : fotografie, ilustracje, wykresy, tabele ; 24 cm.
Rozdziały książki skatalogowano pod własnymi tytułami.
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów od sprzedaży czy PR.
W książce zostały omówione zagadnienia takie jak: strategia e-marketingowa, usługi interaktywne, badania marketingowe online, zachowanie konsumenta online, aspekty prawne e-marketingu, marketing mobilny, serwisy www, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, projektowanie interfejsów, reklama AdWords, Analytics, e-mail marketing, marketing automation, social media marketing, personal branding, internet PR i influencer marketing oraz content marketing.
Książka składa się z trzech bloków tematycznych: - strategicznego i operacyjnego zarządzania działalnością marketingową online, - pomiaru, analityki i badań wspierających podejmowanie decyzji online, - narzędzi i technik komunikacji marketingowej online. Każdy rozdział zawiera wyjaśnienia podstawowych pojęć oraz praktyczny opis danego zagadnienia – w taki sposób, aby miał on stricte wdrożeniowy charakter. Dodatkowo w każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia oraz studia przypadków z polskiego rynku.
Autorzy książki to nie tylko świetni eksperci branżowi, ale również uznani dydaktycy, wykorzystujący doświadczenie z firm i instytucji, które reprezentują (m.in.: Deloitte Digital, GoldenSubmarine, VML Poland, T-Mobile, Socjomania, Future Mind, Akademia Leona Koźmińskiego, IQS Poland, Ideo, Freshmail). Zdecydowana większość z nich od wielu lat z sukcesem prowadzi kursy, szkolenia oraz zajęcia na studiach podyplomowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138:077 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej