Specjaliści ds. marketingu
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wyp. Miejska (Rynek 8)
(2)
Autor
Mazurek Grzegorz (marketing)
(1)
Sroka Kinga
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Dzieci
(8541)
6-8 lat
(5969)
Młodzież
(3597)
9-13 lat
(3565)
0-5 lat
(3043)
Specjaliści ds. marketingu
(-)
14-17 lat
(1321)
Dorośli
(501)
Szkoły podstawowe
(500)
Szkoły wyższe
(265)
18+
(212)
Szkoły średnie
(169)
Rodzice
(156)
Studenci
(113)
Nauczyciele
(53)
Licea
(39)
Prawnicy
(37)
Szkoły ponadgimnazjalne
(37)
Gimnazja
(36)
Klasa 2.
(24)
Klasa 3.
(24)
Szkoły ponadpodstawowe
(21)
Klasa 1.
(20)
Lekarze
(19)
Klasa 6.
(18)
Technikum
(18)
Klasa 7.
(16)
Klasa 8.
(16)
Klasa 4.
(15)
Menedżerowie
(15)
Pracownicy naukowi
(15)
Pedagodzy
(14)
Kobieta
(13)
Szkoły zawodowe
(13)
Nauczyciele języka polskiego
(12)
Sędziowie
(12)
Klasa 5.
(11)
Radcy prawni
(11)
Adwokaci
(10)
Inżynierowie
(10)
Przedszkola
(10)
Terapeuci zajęciowi
(10)
Psycholodzy
(9)
Psychoterapeuci
(9)
Uczniowie
(9)
Urzędnicy
(9)
Aplikanci
(8)
B1 poziom biegłości językowej
(8)
B2 poziom biegłości językowej
(8)
Literatura polska
(8)
Przedsiębiorcy
(8)
A1 poziom biegłości językowej
(7)
A2 (poziom biegłości językowej)
(7)
B1 (poziom biegłości językowej)
(7)
Dziewczęta
(7)
Klasa 8
(7)
Logopedzi
(7)
Terapeuci
(7)
A2 poziom biegłości językowej
(6)
Nauczyciele przedszkoli
(6)
Poziom podstawowy
(6)
Pracodawcy
(6)
Specjaliści ds. kadr
(6)
Weterynarze
(6)
A1 (poziom biegłości językowej)
(5)
Ekonomiści
(5)
Grupa wiekowa Młodzież
(5)
Klasa 7
(5)
Nauczanie początkowe
(5)
Pracownicy samorządowi
(5)
Uczniowie szkół średnich
(5)
Architekci
(4)
Grupa wiekowa
(4)
Grupa wiekowa 0-5 lat
(4)
Informatycy
(4)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(4)
Poziom średniozaawansowany
(4)
Pracownicy socjalni
(4)
Prokuratorzy
(4)
B2 (poziom biegłości językowej)
(3)
Chorzy na nowotwory
(3)
Finansiści
(3)
Fizjoterapeuci
(3)
Klasa 1
(3)
Klasa 5
(3)
Kobiety
(3)
Nauczyciele szkół podstawowych
(3)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(3)
Wychowawcy małych dzieci
(3)
0-5
(2)
Bankowcy
(2)
Bibliotekarze
(2)
Cukiernicy
(2)
Cukrzycy
(2)
Deweloperzy
(2)
Doradcy podatkowi
(2)
Dziecko autystyczne
(2)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(2)
Elektrycy
(2)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(2)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(2)
Temat
Marketing cyfrowy
(2)
Analiza danych
(1)
Badania marketingowe
(1)
Business Intelligence
(1)
Content marketing
(1)
E-mail marketing
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Marka osobista
(1)
Planowanie
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Reklama internetowa
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : Poltext, 2022. - 482 strony : fotografie, ilustracje, wykresy, tabele ; 24 cm.
Rozdziały książki skatalogowano pod własnymi tytułami.
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów od sprzedaży czy PR.
W książce zostały omówione zagadnienia takie jak: strategia e-marketingowa, usługi interaktywne, badania marketingowe online, zachowanie konsumenta online, aspekty prawne e-marketingu, marketing mobilny, serwisy www, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, projektowanie interfejsów, reklama AdWords, Analytics, e-mail marketing, marketing automation, social media marketing, personal branding, internet PR i influencer marketing oraz content marketing.
Książka składa się z trzech bloków tematycznych: - strategicznego i operacyjnego zarządzania działalnością marketingową online, - pomiaru, analityki i badań wspierających podejmowanie decyzji online, - narzędzi i technik komunikacji marketingowej online. Każdy rozdział zawiera wyjaśnienia podstawowych pojęć oraz praktyczny opis danego zagadnienia – w taki sposób, aby miał on stricte wdrożeniowy charakter. Dodatkowo w każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia oraz studia przypadków z polskiego rynku.
Autorzy książki to nie tylko świetni eksperci branżowi, ale również uznani dydaktycy, wykorzystujący doświadczenie z firm i instytucji, które reprezentują (m.in.: Deloitte Digital, GoldenSubmarine, VML Poland, T-Mobile, Socjomania, Future Mind, Akademia Leona Koźmińskiego, IQS Poland, Ideo, Freshmail). Zdecydowana większość z nich od wielu lat z sukcesem prowadzi kursy, szkolenia oraz zajęcia na studiach podyplomowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138:077 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych. Ten poradnik stanowi świetne wprowadzenie do marketingu i analityki biznesowej online dla osób, które dopiero zapoznają się z tym tematem. To nie tylko przegląd narzędzi współczesnego analityka. Autorka opisuje również kompetencje, które będą potrzebne osobom z branży w najbliższej przyszłości, wskazuje miejsca, gdzie już można je zdobywać, wreszcie podpowiada, jakie umiejętności trzeba mieć, by otrzymać wymarzoną pracę w firmach zajmujących się danymi cyfrowymi. {nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138:077:004.42 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej