Badania marketingowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wyp. Miejska (Rynek 8)
(5)
Czytelnia Gębice
(1)
Autor
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Chłodnicki Marcin
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Jagodziński Wojciech
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kamieński Janusz
(1)
Karel Andrzej
(1)
Kozielski Robert (1968- )
(1)
Król Lech C
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurek Grzegorz (marketing)
(1)
Michalski Eugeniusz
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Pluciński Adam (trener biznesu)
(1)
Pomykalski Andrzej (1941-2022)
(1)
Stawski Bartosz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Tarnawska Martyna
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Ławniczak Wojciech
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(3220)
Miłość
(2143)
Rodzina
(2062)
Przyjaźń
(1959)
Tajemnica
(1726)
Badania marketingowe
(-)
Relacje międzyludzkie
(1527)
Śledztwo i dochodzenie
(1411)
Dziewczęta
(1313)
historia Polski
(1188)
Zabójstwo
(1165)
Rodzeństwo
(998)
II wojna światowa (1939-1945)
(981)
Zwierzęta
(933)
Chłopcy
(857)
Nastolatki
(844)
poezja
(814)
powieść obyczajowa dla młodzieży
(749)
opowiadanie dla dzieci
(727)
Małżeństwo
(708)
Wybory życiowe
(705)
Dzieci
(666)
Sekrety rodzinne
(665)
Relacja romantyczna
(663)
Uczucia
(651)
Życie codzienne
(637)
Policjanci
(633)
Trudne sytuacje życiowe
(629)
Magia
(610)
historia
(551)
powieść
(545)
geografia
(537)
Osoby zaginione
(526)
Podróże
(524)
Dziecko
(499)
Ludzie a zwierzęta
(497)
Uczniowie
(492)
Historia
(485)
literatura polska
(483)
Boże Narodzenie
(481)
Psy
(466)
Przestępczość zorganizowana
(463)
Matki i córki
(441)
Arystokracja
(433)
Uprowadzenie
(419)
Władcy
(410)
Zemsta
(405)
Poszukiwania zaginionych
(389)
dramat
(388)
Zakochanie
(385)
Wakacje
(378)
biografia
(369)
Koty
(367)
Dziennikarze
(348)
opowiadanie dla najmłodszych
(342)
Prywatni detektywi
(335)
Żydzi
(334)
Mężczyzna
(328)
Dziadkowie i wnuki
(324)
Język polski
(320)
Ojcowie i córki
(318)
Wychowanie w rodzinie
(315)
Seryjni zabójcy
(303)
Pisarze
(300)
Ludzie bogaci
(299)
Spisek
(298)
Dojrzewanie
(296)
Wychowanie
(294)
Pisarze polscy
(284)
Nauczyciele
(282)
Marzenia
(276)
Samotność
(268)
Wsie
(268)
historia literatury
(267)
Polacy za granicą
(264)
Zdrada
(264)
Polska
(260)
Lekarze
(258)
Wojna
(257)
Czarownice i czarownicy
(255)
Detektywi amatorzy
(255)
Młodzież
(248)
historia literatury polskiej
(242)
Nauczanie początkowe
(241)
Obyczaje i zwyczaje
(237)
powieść przygodowa dla młodzieży
(237)
język polski
(236)
Rozterki miłosne
(233)
Nauczanie
(230)
powieść dla młodzieży
(230)
Opieka nad zwierzętami
(228)
Pedagogika
(227)
powieść obyczajowa dla dzieci
(226)
Humor
(225)
Literatura polska
(224)
Kradzież
(222)
Pomaganie
(219)
Kłamstwo
(216)
Śmierć
(214)
Polityka
(211)
Władza
(211)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków. Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing. Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego oraz dr Dominiki Kaczorowskiej – Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego. Zespół autorski tworzą: prof. dr hab. Bogdan Gregor, prof. dr hab. Jan W. Wiktor, prof. dr hab. Henryk Mruk, prof. dr hab. Krystyna Mazurek-Łopacińska, prof. dr hab. Andrzej Pomykalski, dr hab. prof. nadzw ALK Grzegorz Mazurek, dr hab. prof. nadzw UŁ Robert Kozielski, dr Dominika Kaczorowska– Spychalska, dr Magdalena Kalińska – Kula, a także Artur Maciorowski, Lech. C. Król, Mariusz Ludwiński. [https://ksiegarnia.pwn.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : Poltext, 2022. - 482 strony : fotografie, ilustracje, wykresy, tabele ; 24 cm.
Rozdziały książki skatalogowano pod własnymi tytułami.
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów od sprzedaży czy PR.
W książce zostały omówione zagadnienia takie jak: strategia e-marketingowa, usługi interaktywne, badania marketingowe online, zachowanie konsumenta online, aspekty prawne e-marketingu, marketing mobilny, serwisy www, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, projektowanie interfejsów, reklama AdWords, Analytics, e-mail marketing, marketing automation, social media marketing, personal branding, internet PR i influencer marketing oraz content marketing.
Książka składa się z trzech bloków tematycznych: - strategicznego i operacyjnego zarządzania działalnością marketingową online, - pomiaru, analityki i badań wspierających podejmowanie decyzji online, - narzędzi i technik komunikacji marketingowej online. Każdy rozdział zawiera wyjaśnienia podstawowych pojęć oraz praktyczny opis danego zagadnienia – w taki sposób, aby miał on stricte wdrożeniowy charakter. Dodatkowo w każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia oraz studia przypadków z polskiego rynku.
Autorzy książki to nie tylko świetni eksperci branżowi, ale również uznani dydaktycy, wykorzystujący doświadczenie z firm i instytucji, które reprezentują (m.in.: Deloitte Digital, GoldenSubmarine, VML Poland, T-Mobile, Socjomania, Future Mind, Akademia Leona Koźmińskiego, IQS Poland, Ideo, Freshmail). Zdecydowana większość z nich od wielu lat z sukcesem prowadzi kursy, szkolenia oraz zajęcia na studiach podyplomowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138:077 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138(075.8) [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wydanie 1, dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2004. - 644 strony : rysunki ; 24 cm.
Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich. Ukazuje interdyscyplinarność, związki z zarządzaniem i tendencje rozwojowe marketingu na świecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138(075) [lok. Wypożyczalnia Miejska], 339.138(075) [lok. Wypożyczalnia dla Dorosłych] (3 egz.)
Czytelnia Gębice
Brak informacji o dostępności: sygn. 33 [lok. Czytelnia Gębice] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej