Marketing międzynarodowy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wyp. Miejska (Rynek 8)
(2)
Czytelnia Gębice
(1)
Autor
Michalski Eugeniusz
(1)
Oczkowska Renata
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Żbikowska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Kobieta
(3224)
Miłość
(2143)
Rodzina
(2066)
Przyjaźń
(1961)
Tajemnica
(1727)
Marketing międzynarodowy
(-)
Relacje międzyludzkie
(1527)
Śledztwo i dochodzenie
(1413)
Dziewczęta
(1315)
historia Polski
(1188)
Zabójstwo
(1166)
Rodzeństwo
(1000)
II wojna światowa (1939-1945)
(983)
Zwierzęta
(933)
Chłopcy
(857)
Nastolatki
(846)
poezja
(814)
powieść obyczajowa dla młodzieży
(749)
opowiadanie dla dzieci
(727)
Małżeństwo
(709)
Wybory życiowe
(706)
Dzieci
(668)
Sekrety rodzinne
(668)
Relacja romantyczna
(664)
Uczucia
(653)
Życie codzienne
(638)
Policjanci
(634)
Trudne sytuacje życiowe
(630)
Magia
(611)
historia
(551)
powieść
(545)
geografia
(537)
Osoby zaginione
(529)
Podróże
(525)
Dziecko
(499)
Ludzie a zwierzęta
(498)
Uczniowie
(493)
Boże Narodzenie
(487)
Historia
(485)
literatura polska
(483)
Psy
(468)
Przestępczość zorganizowana
(464)
Matki i córki
(443)
Arystokracja
(434)
Uprowadzenie
(419)
Władcy
(410)
Zemsta
(406)
Poszukiwania zaginionych
(391)
dramat
(388)
Zakochanie
(386)
Wakacje
(378)
biografia
(369)
Koty
(367)
Dziennikarze
(348)
opowiadanie dla najmłodszych
(342)
Prywatni detektywi
(336)
Żydzi
(334)
Mężczyzna
(328)
Dziadkowie i wnuki
(324)
Język polski
(320)
Ojcowie i córki
(319)
Wychowanie w rodzinie
(315)
Seryjni zabójcy
(303)
Pisarze
(300)
Ludzie bogaci
(299)
Spisek
(298)
Dojrzewanie
(296)
Wychowanie
(294)
Pisarze polscy
(284)
Nauczyciele
(282)
Marzenia
(277)
Samotność
(269)
Wsie
(268)
historia literatury
(267)
Polacy za granicą
(264)
Zdrada
(264)
Polska
(260)
Lekarze
(258)
Wojna
(257)
Detektywi amatorzy
(256)
Czarownice i czarownicy
(255)
Młodzież
(248)
historia literatury polskiej
(242)
Nauczanie początkowe
(241)
Obyczaje i zwyczaje
(238)
powieść przygodowa dla młodzieży
(237)
język polski
(236)
Rozterki miłosne
(233)
Nauczanie
(230)
powieść dla młodzieży
(230)
Opieka nad zwierzętami
(229)
Pedagogika
(227)
Humor
(226)
powieść obyczajowa dla dzieci
(226)
Literatura polska
(224)
Kradzież
(223)
Pomaganie
(220)
Kłamstwo
(216)
Śmierć
(214)
Władza
(213)
Polityka
(212)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wydanie 1, dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2004. - 644 strony : rysunki ; 24 cm.
Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich. Ukazuje interdyscyplinarność, związki z zarządzaniem i tendencje rozwojowe marketingu na świecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138(075) [lok. Wypożyczalnia Miejska], 339.138(075) [lok. Wypożyczalnia dla Dorosłych] (3 egz.)
Czytelnia Gębice
Brak informacji o dostępności: sygn. 33 [lok. Czytelnia Gębice] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współcześnie coraz więcej przedsiębiorstw prowadzi działalność na wielu rynkach w różnych państwach. Podstawową płaszczyzną obecności przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych jest marketing międzynarodowy, któremu właśnie poświęcony jest niniejszy podręcznik. Autorzy przedstawili koncepcję i znaczenie marketingu międzynarodowego oraz uwarunkowania jego rozwoju, strategiczne rozstrzygnięcia podejmowane przez przedsiębiorstwa w obszarze marketingu międzynarodowego, narzędzia realizacji strategii marketingowej na rynkach międzynarodowych zarówno w fazie wejścia przedsiębiorstwa na rynek zagraniczny, jak i w procesie jego obsługi. Analizowane problemy autorzy wzbogacili studiami przypadków lub przykładami dającymi wskazówki do rozwiązywania problemów, z którymi w przyszłości mogą zetknąć się czytelnicy. Autorzy książki są pracownikami Zakładu Marketingu Międzynarodowego Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Od wielu lat zajmują się zagadnieniami internacjonalizacji marketingu, strategiami funkcjonowania przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowym i globalnym, problematyką rynku Unii Europejskiej i euromarketingu. Od roku 1998 zespół autorski organizuje cykl sympozjów marketingu międzynarodowego i euromarketingu. [http://www.znak.com.pl/kartoteka,ksiazka,32771,Marketing-miedzynarodowy-Zarys-problematyki].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138(100) [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej