Techniki sprzedaży
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
Wyp. Miejska (Rynek 8)
(6)
Autor
Brown Stanley H
(1)
Cybulski Krzysztof
(1)
Girard Joe
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Sadkowski Wacław (1933- )
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Sędzimir Tomasz
(1)
Słotwiński Michał
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Handlowcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Kobieta
(3212)
Miłość
(2141)
Rodzina
(2058)
Przyjaźń
(1959)
Tajemnica
(1723)
Techniki sprzedaży
(-)
Relacje międzyludzkie
(1524)
Śledztwo i dochodzenie
(1409)
Dziewczęta
(1313)
historia Polski
(1189)
Zabójstwo
(1163)
Rodzeństwo
(998)
II wojna światowa (1939-1945)
(980)
Zwierzęta
(933)
Chłopcy
(856)
Nastolatki
(843)
poezja
(814)
powieść obyczajowa dla młodzieży
(749)
opowiadanie dla dzieci
(727)
Małżeństwo
(707)
Wybory życiowe
(703)
Dzieci
(666)
Sekrety rodzinne
(664)
Relacja romantyczna
(661)
Uczucia
(649)
Życie codzienne
(636)
Policjanci
(629)
Trudne sytuacje życiowe
(628)
Magia
(610)
historia
(551)
powieść
(546)
geografia
(537)
Osoby zaginione
(524)
Podróże
(523)
Dziecko
(499)
Ludzie a zwierzęta
(497)
Uczniowie
(492)
Historia
(485)
literatura polska
(483)
Boże Narodzenie
(481)
Psy
(465)
Przestępczość zorganizowana
(462)
Matki i córki
(441)
Arystokracja
(433)
Uprowadzenie
(419)
Władcy
(410)
Zemsta
(405)
Poszukiwania zaginionych
(388)
dramat
(388)
Zakochanie
(385)
Wakacje
(378)
biografia
(369)
Koty
(367)
Dziennikarze
(347)
opowiadanie dla najmłodszych
(342)
Prywatni detektywi
(335)
Żydzi
(334)
Mężczyzna
(328)
Dziadkowie i wnuki
(324)
Język polski
(320)
Ojcowie i córki
(318)
Wychowanie w rodzinie
(315)
Seryjni zabójcy
(301)
Ludzie bogaci
(299)
Pisarze
(299)
Spisek
(298)
Dojrzewanie
(296)
Wychowanie
(294)
Pisarze polscy
(284)
Nauczyciele
(282)
Marzenia
(276)
Samotność
(268)
Wsie
(267)
historia literatury
(267)
Polacy za granicą
(264)
Zdrada
(264)
Polska
(260)
Lekarze
(258)
Wojna
(256)
Czarownice i czarownicy
(255)
Detektywi amatorzy
(255)
Młodzież
(248)
historia literatury polskiej
(242)
Nauczanie początkowe
(241)
powieść przygodowa dla młodzieży
(237)
język polski
(236)
Obyczaje i zwyczaje
(234)
Rozterki miłosne
(232)
Nauczanie
(230)
powieść dla młodzieży
(230)
Opieka nad zwierzętami
(228)
Pedagogika
(227)
powieść obyczajowa dla dzieci
(226)
Humor
(225)
Literatura polska
(224)
Kradzież
(222)
Pomaganie
(218)
Kłamstwo
(216)
Śmierć
(214)
Polityka
(211)
Władza
(211)
Gatunek
Poradnik
(4)
Organizacja i technika handlu
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Psychologia
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Podręcznik stanowi kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku, uwzględniający sytuację związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją. Koncentruje się na takich zagadnieniach, jak: znaczenie i rola personelu sprzedaży, formułowanie strategii sprzedaży, organizowanie procesu sprzedaży, kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców, kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców. Dodatkowymi walorami podręcznika są: przejrzysta struktura wykładu i przystępny język, duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, duża liczba rysunków i tabel ilustrujących przedstawiane zagadnienia, słowniczek ważniejszych terminów, indeks rzeczowy i bogata bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.811 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Joe Girard uznany został dwunastokrotnie za najwybitniejszego sprzedawcę na świecie. zadziwił Amerykę opanowując do perfekcji sztukę handlowania. W ciągu piętnastoletniej działalności sprzedał niewiarygodną ilość samochodów, ponad trzynaście tysięcy z ręki do ręki, w systemie detalicznym. Teraz swoimi niezwykłymi zdolnościami dzieli się z Czytelnikami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.7/.8 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Sprzedaż jest wszędzie.Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na abstrakcyjny produkt jakim jest świetlana przyszłość. Nauczyciel sprzedaje wiedzę uczniom i jeśli zrobi to dobrze, rozkocha ich w przedmiocie i przyczyni się do wyboru ścieżki życiowej. Każdy potencjalny kandydat o pracę sprzedaje szefowi historię o tym, jak zmieni jego firmę, podobnie jak mężczyzna sprzedaje kobiecie, że ta decydując się na związek z nim, będzie szczęśliwa. Sprzedaż jest wszędzie, a rynek matrymonialny, gospodarczy, intelektualny, emocjonalny czy rodzinny nie różnią się od siebie fundamentami, bo każdy z nich opiera się na interakcji między dwoma podmiotami, z których jeden ma ofertę wartości dla drugiego. Mateusz Grzesiak na bazie praktycznej psychologicznej wiedzy, latach własnych międzynarodowych doświadczeń sprzedażowych i obserwacji najskuteczniejszych specjalistów od handlu opracował uniwersalny model sprzedaży: MasterSales. Jego pierwsza część, czyli Inner Game, tłumaczy zasady budowania pierwszego wizerunku oraz używania języka ciała w celu zrobienia jak najlepszego wrażenia. Druga część – Relations Game – uczy technik służących do budowania relacji i zaufania, a także określania jego potrzeb. Część trzecia to Sales Game — bezpośrednio dotyczące narzędzi zamykających sprzedaż produktu bądź usługi. Każde z tych narzędzi jest tak opisane i zaprezentowane, by nadawało się od razu do zastosowania zarówno przez rasowego handlowca, jak i osoby z innych branż, świadome, że sprzedaż jest jedną z najważniejszych umiejętności życiowych. [Nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.8:159.9 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dobry handlowiec to handlowiec skuteczny. Czyli taki, który doprowadza do odpowiednio dużej liczby rozmów z klientami zakończonych transakcją. Taki, który przynosi swojej firmie oczekiwane obroty. Taki, który jest zadowolony z comiesięcznej wypłaty, zwykle powiązanej ściśle z sukcesami w pracy. Decydując się na wybór tej ścieżki zawodowej, przyszły handlowiec zakłada, że będzie właśnie taki. Maksymalnie skuteczny. Jednak nie każdemu się to udaje. Dlaczego? Dzisiejsi klienci są bardzo różnorodni, mniej podatni na próby nieumiejętnej perswazji, bardziej powściągliwi w swoich decyzjach zakupowych. Podchodzą też z większym dystansem do osób, które próbują im coś sprzedać. Zwłaszcza do przedstawicieli handlowych i doradców, z którymi wcześniej nie mieli kontaktu. Żyjemy w dobie wyedukowanych i wymagających nabywców, surowo oceniających niekompetentnych sprzedawców. Aby odnaleźć się w obecnej sytuacji, odnosić sukcesy i z satysfakcją wykonywać ten ekscytujący, piękny, choć czasami trudny zawód, trzeba stale podnosić kwalifikacje. Szukać profesjonalnych sposobów docierania do nowych odbiorców usług i produktów, nabierać elastyczności w dopasowywaniu i przekonywaniu rozmaitych typów osobowości klienta, rozszerzać repertuar swoich umiejętności i tworzyć własny, niepowtarzalny styl sprzedaży. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.8:005.32:316.648 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak wykorzystać ludzką skłonność do unikania wysiłku i chodzenia na skróty, by lepiej komunikować się, zarządzać i sprzedawać? Choć nie zawsze to dostrzegasz, spotykasz się z nią na każdym kroku. Zasada najniższej energii to naturalna, ewolucyjna ludzka skłonność do oszczędzania energii – powód, dla którego nie robimy rzeczy, które powinniśmy robić, a kiedy już je robimy, wybieramy tę łatwiejszą drogę. Ta niepozorna tendencja okazuje się mieć niebagatelne znaczenie dla naszej komunikacji, kształtowania dobrych i złych nawyków, dla sposobu, w jaki łączymy się w grupy i pary, sprzedajemy i kupujemy, w jaki projektujemy nasze otoczenie, zarządzamy swoimi zespołami, ale też w jaki podlegamy zarządzaniu jako podwładni. Dzięki analizie tego zjawiska dowiesz się między innymi: Jak drogą najmniejszego oporu poprowadzić klienta do decyzji o kupnie. Jak reklamować, by być zauważonym i skłonić do działania. W jaki sposób ustalać zasady, które będą przestrzegane. Jak kształtować nawyki swoje i innych. W jaki sposób formułować pytania, by uzyskać prawdziwą i precyzyjną odpowiedź. Czemu łatwiej jest być szefem despotą i czemu warto nim jednak nie być. Jak szybko dostać odpowiedź na email. Przy okazji odkryjesz, co naprawdę sprzedajemy, kiedy pracujemy, czemu pierścionek zaręczynowy powinien kosztować dwie wypłaty i dlaczego warto stosować emotikony. A także: co ma wspólnego tresura psów z codzienną rozmową z bliskimi oraz kiedy i dlaczego warto pomyśleć o zmianie pracy. To książka dla każdego, kto chce doskonalić swoje zdolności komunikacyjne i sprzedażowe oraz umiejętności przywódcze i strategiczne lub też pragnie lepiej zrozumieć motywacje stojące za ludzkimi decyzjami. Została napisana zgodnie z zasadą, którą opisuje – tak by łatwiej było kontynuować czytanie niż je przerwać: jest podzielona na krótkie rozdziały i podrozdziały, bogata w obrazowe przykłady, odniesienia, historie i ciekawostki, a także uzupełniona o notatki ułatwiające powrót do najważniejszych zagadnień i wniosków [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658:316.77 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Zadaniem menedżera sprzedaży jest pozyskanie wysoce skutecznego zespołu profesjonalnych handlowców, zarządzanie jego pracą i motywowanie go do osiągania ponadprzeciętnych wyników. Ten niewielki, ale treściwy poradnik ujawnia, co należy robić, by wywiązać się z tej roli. Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, by odkryć, co odróżnia wybitnych menedżerów sprzedaży od całej reszty – a teraz podaje w pigułce szczegóły ich prostych, ale niezwykle skutecznych strategii.
Z książki dowiesz się między innymi, jak: • pozyskać bezkonkurencyjnych sprzedawców – i zapewnić im jak najlepszy start, • opracować plan działań sprzedażowych, • obudzić w zespole poczucie wspólnego celu, • właściwie motywować ludzi, • podnosić ich samoocenę i tym samym zwiększać zyski, • okazywać szacunek i uznanie, • prowadzić twórcze dyskusje, • przeprowadzać konstruktywne oceny pracownicze, • świecić przykładem i być inspiracją dla swoich ludzi.
Zacznij od zaraz: bądź inspiracją dla swoich sprzedawców, zwiększ wyniki całego zespołu i nadaj rozpęd swojej karierze! [źródło opisu : bonito.pl * DOSTĘP: 23.03.2022r.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej