Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(108)
Forma i typ
Książki
(108)
Publikacje naukowe
(43)
Publikacje popularnonaukowe
(31)
Publikacje fachowe
(29)
Poradniki i przewodniki
(27)
Publikacje dydaktyczne
(21)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(1)
Dostępność
dostępne
(83)
wypożyczone
(20)
nieokreślona
(10)
Placówka
Wyp. Miejska (Rynek 8)
(105)
Filia Gębice
(4)
Czytelnia Miejska (Rynek 8)
(1)
Czytelnia Gębice
(3)
Autor
Tracy Brian (1944- )
(6)
Kall Jacek (1962- )
(3)
Cummings Larry L
(2)
Espinoza Chip (1962- )
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Guzowska Małgorzata
(2)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Michalski Eugeniusz
(2)
Mruk Henryk (1948- )
(2)
Samson-Banasik Aleksandra
(2)
Scott William Edgar (1929- )
(2)
Adamczyk Wacław
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Becht Adam
(1)
Bednarkiewicz Małgorzata
(1)
Białek Maja (1983- )
(1)
Bieniok Henryk (1940- )
(1)
Bień Witold (1927- )
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Brown Stanley H
(1)
Brzosko Anna
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Covey Stephen R. (1932-2012)
(1)
Czerw Agnieszka
(1)
Czuba Michał
(1)
Davenport Thomas H. (1954- )
(1)
Dereziński Paweł
(1)
Doroba Anita
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Dębski Damian
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Elmore Bartow J
(1)
Fielding Paul J
(1)
Finch Brian
(1)
Fox Jason (1986- )
(1)
Freeman R. Edward (1951- )
(1)
Galińska Barbara (organizacja i zarządzanie)
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Girard Joe
(1)
Gomola Aleksander (1963- )
(1)
Gołębiowski Janusz W. (1928- )
(1)
Grabowska Sandra
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Grzybek Robert
(1)
Górska Grażyna
(1)
Gąsior Marcin
(1)
Hamel Gary (1954- )
(1)
Hensel Witold M. (1976- )
(1)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(1)
Jabłoński Artur (1987- )
(1)
Jagodziński Wojciech
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Janiszewski Sławomir
(1)
Jankowiak Agata
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kacprzak-Choińska Agnieszka
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kamieński Janusz
(1)
Kamiński Jacek
(1)
Kapusta Mariusz
(1)
Karel Andrzej
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939-)
(1)
Kiyosaki Robert T. (1947- )
(1)
Knosala Ryszard (1949- )
(1)
Kowalczuk Rajmund
(1)
Kowalewski Karol
(1)
Kowalik Helena
(1)
Kozielski Robert (1968- )
(1)
Kozłowski Waldemar
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Kramarz Marzena
(1)
Krawczyk-Bryłka Beata
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Krawiec Stella
(1)
Krawiec Szymon
(1)
Król Lech C
(1)
Królikowska Sylwia
(1)
Kubicki Paweł (tłumacz)
(1)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(1)
Lencioni Patrick (1965- )
(1)
Lipa Michał
(1)
Lopp Michael
(1)
Lubrańska Anna
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Lunde Niels (1962- )
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Maciąg Klaudyna
(1)
Maclachlan Colin (1974-)
(1)
Marek-Kołodziej Katarzyna
(1)
Matwiejczuk Rafał (1973- )
(1)
Mayer Robert (1939- )
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurek Grzegorz (marketing)
(1)
Małkuch-Świtalska Justyna
(1)
Middleton Anthony (1981- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(46)
2010 - 2019
(48)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(88)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(108)
Język
polski
(108)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(18)
Menedżerowie
(12)
Przedsiębiorcy
(4)
Pracodawcy
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Studenci
(2)
Architekci
(1)
Copywriterzy
(1)
Deweloperzy
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Ekonomiści
(1)
Finansiści
(1)
Handlowcy
(1)
Hotelarze
(1)
Menedżerowie produkcji
(1)
Policjanci
(1)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(1)
Pracownicy
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkoły średnie
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(18)
Literatura amerykańska
(2)
Temat
Zarządzanie
(24)
Marketing
(15)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(15)
Przedsiębiorstwo
(14)
Innowacje
(9)
Sukces
(6)
Badania marketingowe
(5)
Kultura organizacyjna
(5)
Organizacja
(5)
Zarządzanie projektami
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Logistyka
(4)
Marketing cyfrowy
(4)
Motywacja pracy
(4)
Przywództwo
(4)
Rozwój zrównoważony
(4)
Techniki sprzedaży
(4)
Usługi
(4)
Coaching
(3)
Hotelarstwo
(3)
Konkurencyjność
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Motywacja
(3)
Negocjacje
(3)
Planowanie
(3)
Pokolenie Y
(3)
Praca zespołowa
(3)
Przedsiębiorstwo usługowe
(3)
Psychologia pracy
(3)
Reklama
(3)
Rynek pracy
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Sztuczna inteligencja
(3)
Współdziałanie
(3)
Zaangażowanie pracowników
(3)
Biznesplan
(2)
Copywriting internetowy
(2)
Decyzje
(2)
Dyskryminacja
(2)
Ekonomia
(2)
Globalizacja
(2)
Handel
(2)
Jakość produktu
(2)
Kadry
(2)
Kierownicy projektów
(2)
Media społecznościowe
(2)
Motywowanie pracowników
(2)
Organizacja pracy
(2)
Osobowość
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Produkcja
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Psychologia biznesu
(2)
Public relations
(2)
Reklama internetowa
(2)
Rozwiązywanie konfliktów
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Satysfakcja zawodowa
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Sprzedaż
(2)
Towary
(2)
Wypalenie zawodowe
(2)
Zarządzanie finansami
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie zmianą
(2)
Adaptacja zawodowa
(1)
Akwizycja
(1)
Analiza danych
(1)
Analiza finansowa
(1)
Animacja kultury
(1)
Anomia pracownicza
(1)
Baby boomers
(1)
Badania naukowe
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Biurokracja
(1)
Biznes
(1)
Budżet
(1)
Budżetowanie
(1)
Business Intelligence
(1)
Błędy poznawcze (psychologia)
(1)
Ceny
(1)
Coca-Cola Company
(1)
Content marketing
(1)
Copywriting
(1)
Cykl życia produktu
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Digitalizacja
(1)
Dokumentacja
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Dynamika przedsiębiorstwa
(1)
E-mail marketing
(1)
EMAS (system zarządzania)
(1)
ERP (system informatyczny)
(1)
Edukacja ekonomiczna
(1)
Ekonomia behawioralna
(1)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(1)
Temat: czas
2001-
(19)
1901-2000
(7)
1989-2000
(6)
1945-1989
(5)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(11)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Dania
(1)
Europa
(1)
Korea Południowa
(1)
Małopolska
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Opracowanie
(40)
Poradnik
(33)
Podręcznik
(21)
Monografia
(8)
Materiały pomocnicze
(5)
Raport z badań
(4)
Praca zbiorowa
(2)
Antologia
(1)
Encyklopedia
(1)
Muzyka religijna
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Przysłowia
(1)
Reportaż
(1)
Rozporządzenie
(1)
Ustawa
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół średnich
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(2609)
Medycyna i zdrowie
(928)
Kultura i sztuka
(873)
Socjologia i społeczeństwo
(865)
Podróże i turystyka
(828)
Zarządzanie i marketing
(108)
Edukacja i pedagogika
(734)
Literaturoznawstwo
(721)
Psychologia
(679)
Biologia
(582)
Religia i duchowość
(512)
Hobby i czas wolny
(508)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(347)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(347)
Kulinaria
(321)
Geografia i nauki o Ziemi
(320)
Etnologia i antropologia kulturowa
(258)
Kultura fizyczna i sport
(249)
Dom i ogród
(248)
Rolnictwo i leśnictwo
(242)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(225)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(218)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(213)
Rozwój osobisty
(185)
Styl życia, moda i uroda
(185)
Językoznawstwo
(171)
Ochrona środowiska
(157)
Architektura i budownictwo
(144)
Fizyka i astronomia
(140)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(135)
Inżynieria i technika
(119)
Filozofia i etyka
(103)
Informatyka i technologie informacyjne
(76)
Chemia
(75)
Nauka i badania
(65)
Media i komunikacja społeczna
(61)
Praca, kariera, pieniądze
(58)
Transport i logistyka
(58)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(46)
Archeologia
(41)
Matematyka
(32)
Socjografia
(15)
Medycyna
(8)
Varia
(5)
Architektura
(1)
Biografia
(1)
Fizyka
(1)
Fizyka i astonomia
(1)
Małżeństwo
(1)
Muzyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwosci
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
108 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków. Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing. Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego oraz dr Dominiki Kaczorowskiej – Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego. Zespół autorski tworzą: prof. dr hab. Bogdan Gregor, prof. dr hab. Jan W. Wiktor, prof. dr hab. Henryk Mruk, prof. dr hab. Krystyna Mazurek-Łopacińska, prof. dr hab. Andrzej Pomykalski, dr hab. prof. nadzw ALK Grzegorz Mazurek, dr hab. prof. nadzw UŁ Robert Kozielski, dr Dominika Kaczorowska– Spychalska, dr Magdalena Kalińska – Kula, a także Artur Maciorowski, Lech. C. Król, Mariusz Ludwiński. [https://ksiegarnia.pwn.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658:005:004 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy zarządzania organizacjami / Ricky W. Griffin ; przekład Agata Jankowiak. - Wydanie 3, 2 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - XXVIII, [2], 743 strony : ilustracje, fotografie ; 29 cm.
Nowe, zmienione i uaktualnione wydanie podręcznika, z którego skorzystały już ponad dwa miliony studentów przygotowujących się do kariery w biznesie. Autor zachowując wszystkie zasadnicze treści kompleksowej publikacji, które w przeszłości zdecydowały o jej sukcesie, dodał wiele nowych elementów i uwzględnił aktualne prognozy dotyczące przyszłości działalności gospodarczej i zarządzania. W nowym wydaniu nacisk został położony na etykę, zarządzanie globalne i technikę informacyjną. Wśród kluczowych, wyróżniających się tematów poruszono kwestie nadzoru etycznego nad pracą współczesnych menedżerów. Z ogromną uwagą potraktowano tematy takie, jak zasady ładu korporacyjnego, etyczne przywództwo oraz właściwa rola kontroli finansowej firmy. Kolejne wątki to globalny charakter zarządzania uwypuklony za pomocą aktualnych przykładów i analiz sytuacji oraz technologia cyfrowa, wszechobecna w treści całego podręcznika. Ogromną zaletą książki jest jej aktualność. Cytowane są w niej najnowsze wyniki badań z zakresu biznesu międzynarodowego, przedsiębiorczości, zarządzania strategicznego, podejmowania decyzji, projektowania organizacji, zmian organizacji, zachowania jednostek, przywództwa, pracy zespołowej, motywacji, nadzorowania, technik informatycznych, produktywności i zarządzania jakością. Zaktualizowane zostały również wszystkie dane i statystyki odnoszące się do drobnych przedsiębiorstw, dużego biznesu międzynarodowego, związków zawodowych, wynagrodzeń kadry kierowniczej oraz innych sfer biznesowych. [https://ksiegarnia.pwn.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.7(075) [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Coaching odczarowany : narzędzia i rozwiązania biznesowe / Robert Grzybek. - Warszawa : MT Biznes, 2017. - 281, [7] stron : rysunki, tabele ; 22 cm.
ożesz nic nie wiedzieć o coachingu, a i tak ta książka cię zachwyci i wzruszy. Ale jeśli chcesz się czegoś o coachingu dowiedzieć, to jest to źródło doskonałe, w zasadzie są to trzy książki w jednej. W poszczególnych rozdziałach autor z rzadko spotykanym dystansem i humorem dzieli się swoją ekspercką wiedzą na temat coachingu sprzedawców, executive coachingu oraz stosowania stylu coachingowego przez menedżerów w codziennej praktyce biznesowej. Jest tu i fabularna historia, i opis różnych zastosowań coachingu biznesie. Narzędzia, schematy komunikacyjne, podpowiedzi i anegdoty. Autor podchodzi do coachingu w sposób wnikliwy, bezstronny i sceptyczny i – odzierając go z odium magii i złych emocji – pokazuje jego racjonalne i skuteczne oblicze. Dociekliwy czytelnik znajdzie tu krótką historię coachingu w Polsce i na świecie oraz wyjaśnienie, jak w realistyczny sposób mierzyć jego skuteczność. Autor z pozycji sceptyka broni idei coachingu jako metody pracy rozwojowej. Przypomina również, że wbrew opiniom kształtowanym w świadomości publicznej, coaching to nie Mateusz Grzesiak i motywacyjne seminaria dla rozentuzjazmowanych tłumów. To lektura obowiązkowa dla menedżerów sprzedaży oraz liderów wszelkich funkcji w organizacjach biznesowych. Pierwsi skorzystają ucząc się, jak pracować z handlowcami, aby ci samodzielnie doskonalili umiejętności i podnosili efektywność. Dla pozostałych książka stanowi źródło wiedzy i inspiracji do stosowania metod coachingowych w zarządzaniu. Wyjaśnia też, na jakich warunkach warto inwestować we wsparcie zewnętrznego coacha. Wytrwały czytelnik znajdzie tu nawet odpowiedź na pytanie o sens..., ale to już byłby spoiler. [http://www.mtbiznes.pl/b2113-coaching-odczarowany.htm]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005.95/.96 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie /MT Biznes)
W świecie nieustających zmian i bezprecedensowych wyzwań potrzeba firm śmiałych i odpornych na przeciwności losu. Niestety większość organizacji jest przeciążona z powodu biurokracji, a przez to działa powoli i zbyt ostrożnie. W czasach wielkiego zamętu struktury oparte na modelu odgórnego zarządzania i licznych regułach okazują się bardziej szkodzić niż pomagać. Tłamszą kreatywność, tłumią innowacyjność. A dziś potrzeba organizacji śmiałych, przedsiębiorczych i nadążających za zmianami. Dlatego powstała ta książka. Jak procedury i hierarchię zastąpić czymś lepszym. W Humanokracji Gary Hamel i Michele Zanini wyróżniają siedem podstawowych zasad firmy skupionej na człowieku i dzielą się z czytelnikiem precyzyjnymi wskazówkami dotyczącymi tworzenia organizacji postbiurokratycznej. Przedstawiają nowy model zarządzania, który uwalnia drzemiące w ludziach pokłady kreatywności i zachęca wszystkich do myślenia i postępowania jak właściciel firmy. Kreślą szczegółowy plan jak stworzyć organizację jednocześnie dużą i szybką, jednocześnie zdyscyplinowaną i samorządną, jednocześnie wydajną i przedsiębiorczą w swej naturze, jednocześnie rozważną i śmiałą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.95/.96 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Inspiracją dla przygotowania niniejszej publikacji była potrzeba kompleksowego spojrzenia na zarządzanie finansami banków w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu społeczno-gospodarczym, w którym cyklicznie występują kryzysy (m.in. globalny kryzys finansowy, GFC 2007+), a także mogą mieć miejsce zdarzenia ekstremalne, znacząco wpływające na procesy gospodarcze i społeczne. Autorka uwzględnia wpływ regulacji prawnych i dynamicznego rozwoju nowych technologii na zarządzanie bankiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71:005 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138:077 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie negocjacji / Sławomir Janiszewski. - Warszawa : Futu, 2018. - 154, [1] strona : wykresy ; 22 cm.
"Negocjacje towarzyszą gospodarce od samego zarania. Dobrze przeprowadzone mogą wygenerować wielka wartość, źle przeprowadzone mogą zaprzepaścić owoce pracy. Książka "Strategie Negocjacji" pokazuje, gdzie szukać źródeł sukcesu i jak unikać błędów." prof. Witold M. Orłowski "Praktyczna praca z "najwyższej półki" - trafność biznesowa i realizm psychologiczny idealnie zintegrowane. Nowoczesna teoria plus wybór modeli i metod, które po prostu działają." Jacek Santorski, psycholog, biznesu, prof. hon. Szkoły Biznesu PW, gdzie prowadzi Akademię Psychologii Przywództwa. "Strategie Negocjacji" - Sławomira Janiszewskiego to pozycja unikalna wśród literatury dotyczącej negocjacji. W sposób syntetyczny i niezwykle przystępny opisane są w niej podstawowe pojęcia dotyczące negocjacji, a czytelnik zostaje przeprowadzony przez proces przygotowanie i tworzenia strategii negocjacji, kluczowej dla osiągnięcia sukcesu w transakcjach. Autor jest uznanym praktykiem negocjacji, spędził ponad 20 lat, zawierając skomplikowane transakcje kapitałowe, a jednoczenie ma zacięcie akademickie, które pozwala mu znakomicie łączyć teorię z praktyką. Całość dopełnia talent do przekazywania trudnej wiedzy w prosty sposób, z wykorzystaniem bardzo dużej liczby przykładów, niewątpliwie zaczerpniętych z własnej praktyki, zaczynając od najprostszych, a kończąc na skomplikowanym przykładzie negocjacji międzynarodowej transakcji przejęcia. Pozycja obowiązkowa zarówno dla osób stawiających pierwsze kroki na tym polu, jak i dla doświadczonych negocjatorów, którzy mogą zarówno uporządkować dotychczasową wiedzę, jak i znaleźć inspirację w zakresie tworzenia zaawansowanych strategii negocjacyjnych. Michał Wrzesiński, prof. Szkoły Głównej Handlowej. [https://www.taniaksiazka.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.574 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie : nowe otwarcie / Andrzej K. Koźmiński, Dariusz Jemielniak, Dominika Latusek, Anna Pikos. - Wydanie 1. - Warszawa : Poltext, 2023. - 379, [5] stron : ilustracje, tabele, wykresy ; 25 cm.
Podręcznik skierowany jest przede wszystkim do studentów – niezależnie od kierunków studiów – oraz absolwentów studiów wyższych, a także przedsiębiorców i menedżerów, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę z zarządzania. Główna część publikacji zawiera kompleksowe omówienie podstawowych zagadnień z zakresu zarządzania. Przejrzysty układ treści uwzględnia różne style uczenia się, a czytelny podział zagadnień i atrakcyjne grafiki czynią ją przyjazną dla Czytelnika. Na początku każdego z 13 rozdziałów zostały wymienione cele uczenia się, które ukierunkowują proces przyswajania wiedzy. Definicje kluczowych pojęć umieszczone na marginesach ułatwiają zapamiętywanie informacji i powtórkę materiału. Praktyczne przykłady przytoczone w tekście stanowią ilustrację omawianych teorii, odnosząc je do świata biznesowego. Efektywną naukę wspierają również kończące każdy rozdział ćwiczenia. Czytelnik może sprawdzić, czy zrozumiał najważniejsze koncepcje, oraz zastosować zdobytą wiedzę w rozwiązywaniu realnych problemów związanych z zarządzaniem. Autorzy odnoszą się również do trudnych wyzwań, z którymi mierzą się współcześni menedżerowie. Dzięki temu Czytelnicy, którzy nie są jeszcze praktykami zarządzania, będą lepiej przygotowani do rozwiązywania problemów i pełnienia funkcji menedżera we współczesnych organizacjach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005:658.1/.5(075.8) [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing doświadczeń w internecie / Agnieszka Kacprzak. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017. - 218 stron : tabele, rysunki ; 24 cm.
Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie możliwości przeniesienia koncepcji marketingu doświadczeń, stanowiącego nowy paradygmat patrzenia na ofertę przedsiębiorstwa i jego strategię marketingową, na grunt e-biznesu. Autorka stara się odpowiedzieć na pytanie, na ile jest możliwe zastosowanie koncepcji gospodarki doświadczeń w rzeczywistości wirtualnej: opisuje możliwości zastosowania poszczególnych modułów marketingu doświadczeń (sensoryczny, emocjonalny, poznawczy, behawioralny, relacyjny) w realiach e-handlu, przedstawia wyniki badań ilościowych przeprowadzonych na reprezentatywnej próbie polskich internautów na temat ich preferencji w zakresie oczekiwanych doświadczeń zakupowych w Internecie, analizuje wyniki badań jakościowych skupionych między innymi na wyróżnieniu cech pozytywnego i negatywnego doświadczenia zakupowego z e-sklepem. Książka uzupełnia lukę w wiedzy na temat marketingu doświadczeń wynikającą z nieznajomości możliwości wykorzystania tej koncepcji w rzeczywistości wirtualnej. Przedstawia praktyczne wnioski mogące posłużyć e-sprzedawcom do stworzenia strony internetowej swojego sklepu w taki sposób, aby oferowała ona niezapomniane doświadczenia zakupowe konkretnemu segmentowi rynku. Adresatami publikacji są badacze zajmujący się tematyką marketingu i zachowań konsumenckich, praktycy biznesu z firm consultingowych oraz prowadzących badania rynkowe, menedżerowie działów marketingu, przedsiębiorcy i właściciele firm. Książka powinna zainteresować również wykładowców i studentów specjalizujących się w e-biznesie. [http://www.gandalf.com.pl/b/marketing-doswiadczen-w-internecie/].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.1/.5 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2000. - 200 s. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Brak informacji o dostępności: sygn. 18138 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000. - 200 s. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Makromarketing jest obszarem nauki o marketingu, który bardziej niż marketingiem jako funkcją zarządzania i narzędziem menedżera jest zainteresowany społeczną i środowiskową rolą marketingu. Traktuje on marketing jako proces społeczny, główny akcent zainteresowania kładąc na oddziaływanie marketingu na społeczeństwo oraz społeczeństwa na marketing. Książka jest jednym z nielicznych i pierwszym na polskim rynku wydawniczym opracowaniem z zakresu teorii marketingu oraz historii myśli marketingowej poświęconym makromarketingowi. Jej głównym celem jest przedstawienie istoty, historii, przedmiotu i zakresu makromarketingu jako części nauki o marketingu oraz ukazanie roli, jaką spełnia on w jej rozwoju, a także szans, jakie w związku z rozwojem problematyki makromarketingowej stają przed nauką o marketingu. [https://www.pwe.com.pl/].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie projektami krok po kroku / Mariusz Kapusta. - [Wydanie I]. - Warszawa : Edgard, 2013. - 250, [4] strony : rysunki, wykresy ; 24cm.
(Samo Sedno)
Na okł. : Zarządzanie projektami w prosty sposób ! Poznaj sprawdzone techniki i narzędzia doświadczonego kierownika projektu !
Zdobądź wiedzę, dzięki której każdy twój projekt będzie efektywny! Dowiedz się, jak dobierać sposób działania specjalnie do swoich potrzeb. Poznaj wypróbowane sposoby na skuteczne wyznaczanie celów, zarządzanie czasem oraz właściwą ocenę ryzyka. Odkryj innowacyjną metodę zarządzania projektami, która czerpie ze znanych metodyk typu PMBOK, PRINCE2 czy SCRUM. Zaplanuj i zrealizuj projekt, który zakończy się sukcesem! Dlaczego poradnik trafia w Samo Sedno? - uczy, jak w pracy nad projektem wykorzystywać cykl Demiurga (Zaplanuj - Zrób - Sprawdź - Działaj) oraz model PM House - przekazuje przydatne przy realizacji projektu informacje, łącząc wiedzę z zarządzania i psychologii - wyjaśnia, kto i w jaki sposób zaangażowany jest w projekt (kierownik projektu, sponsor, zespółp projektowy, klienci, użytkownicy funkcyjni i operacyjni) - prezentuje rozwiązania najczęściej spotykanych problemów - takich jak manipulowanie priorytetami, oderwanie projektu od rzeczywistości i znikające zasoby. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005.8 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę zrównoważonego rozwoju oraz wiele innych wątków, takich jak między innymi megatrendy, marketing 3.0, logistyka 4.0, omnikanałowość. Publikacja adresowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia, na których wykładane są przedmioty takie jak: logistyka, logistyczna obsługa klienta, marketing, badania rynkowe oraz badania naukowe. Książka jest również ważnym źródłem wiedzy dla praktyków – pracowników firm koordynujących procesy marketingowe i logistyczne. "Tematyka zrównoważonego funkcjonowania podmiotów gospodarczych jest bardzo aktualna głównie ze względu na nieprzemijającą modę na ekologiczność oraz naciski społeczne na podmioty, by zachowywały się one w sposób ekologiczny. Jest to często wpisywane i kalkulowane w ramy CSR lub PR. Książka pozwala na prześledzenie zależności między marketingiem i logistyką, postrzeganymi jako uzupełniające się koncepcje, osadzone w kontekście zrównoważonego rozwoju. W publikacji mamy zatem do czynienia z udanym połączeniem trzech ważnych i modnych pojęć: marketing (najstarsze), logistyka (młodsze) i zrównoważony rozwój (najmłodsze)." Prof. dr hab. inż. Jacek Szołtysek, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach. [https://www.znak.com.pl/].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005.51 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005:004.03(07) [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przemysł 4.0 : Ryszard Knosala poleca)
W książce przedstawiono różne obszary i trendy zarządzania projektami innowacyjnymi, ze szczególnym uwzględnieniem ujęć hybrydowego, zwinnego i modułowego. Zaproponowano rozszerzenie tych podejść o zastosowanie odpowiednich technik, metod oraz narzędzi wspomagających zarzadzanie projektami innowacyjnymi. Skuteczność i efektywność wprowadzonych modyfikacji zobrazowano na dziewięciu przykładach praktycznych. W książce zaprezentowano także aspekty złożonego środowiska Product Lifecycle Management (PLM) z jego specyficzną logiką i językiem aplikacji komputerowych w kontekście i na poziomie praktycznych zastosowań w procesach zarządzania projektami. W celu lepszego zrozumienia tych aplikacji omówiono dwa przykłady praktycznych wdrożeń w systemach 3DEXPERIENCE oraz PTC Windchill.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.342 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia i socjologia pracy / Rajmund Kowalczuk, Tadeusz Sieczyński. - Wydanie 2 poprawione. - Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 1984. - 285, [2] strony ; 20 cm.
Najważniejszym czynnikiem każdego procesu wytwarzania określonych dóbr czy wykonywania usług niezbędnych dla normalnego funkcjonowania społeczeństwa jest praca ludzka. Nośnikiem tej pracy jest człowiek, który dąży do realizacji określonych celów i jest w zasadzie tej pracy autonomicznym podmiotem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Filia Gębice
Brak informacji o dostępności: sygn. 159.9 [lok. Wypożyczalnia Gębice] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Patologie i dysfunkcje w organizacji / Karol Kowalewski, Joanna M. Moczydłowska. - Wydanie 1. - Warszawa : Difin, 2020. - 247, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
(Engram)
Publikacja ma charakter przeglądowy. Autorzy referują wyniki analizy naukowej najważniejszych badań i koncepcji ostatniego ćwierćwiecza dotyczących patologii i dysfunkcji organizacji poruszając zagadnienia, które w literaturze z obszaru nauk o zarządzaniu pojawią się stosunkowo rzadko (na przykład nepotyzm, zaburzenia osobowości liderów, ageizm). Treść została podzielona na trzy części. W części pierwszej skupiono uwagę na problematyce nepotyzmu, kronizmu i paternalizmu. Przeanalizowano uwarunkowania, przyczyny i skutki mobbingu organizacyjnego. Ważnym elementem tej części pracy jest podrozdziałów dotyczących wpływu stereotypów na proces dyskryminacji w środowisku pracy. Część druga ma charakter psychologiczny. Obejmuje zagadnienia patologicznych zachowań i postaw uwarunkowane osobowościowo i kulturowo. Obok problematyki wypalenia zawodowego i nadmiernego zaangażowania w pracę ujęto tu zagadnienia „ciemnej strony osobowości” oraz patologicznych kultur organizacyjnych, na przykład kultury sekty i kultury narcyzmu. Część trzecia dotyczy zachowań kontrproduktywnych i anomijnych, takich jak kradzieże, sabotaż, zachowania anomijne. W książce wykorzystano bardzo bogaty zbiór materiałów źródłowych, w ogromnej części obcojęzycznych. [ksiegarnia.dyfin.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. Miejska (Rynek 8)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.32 [lok. Wypożyczalnia Miejska] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej